Mag ik even kwijt #74

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Ardan »

NS heeft een goeie grap gemaakt op de website:
'Vanaf 8 april breidt het Nachtnet Brabant uit met het traject Tilburg-Den Bosch!'
Eeehh dat wás er al, tot het in december werd afgeschaft en nu dus een heldere geest dacht dat dat traject toch wel gemist werd XD
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Justin »

Malle mensen ook....

Mag ik even kwijt: ik haat maandagen; wat een rotdag vandaag; had net zo goed in bed kunnen liggen. Zucht.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Daniel »

Afgelopen vrijdag had ik met een collega wat apparatuur verhuisd, komt er vanmorgen een andere collega klagen dat de stroom was uitgevallen op een labtafel. De technische dienst er maar bij gehaald om de boel door te laten meten ('t was een vrij oud apparaat namelijk), maar 't bleek een simpele overbelaste groep te zijn :P
Was daarmee eigenlijk al een groot wonder dat de groep van de tafel waar het apparaat eerst stond er nog niet eerder uit was gevlogen...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Justin »

Gaat lekker vandaag. Nu ligt m'n zwager plots in het ziekenhuis, doordat hij aan zijn hoofd geopereerd moet worden. Blijkt een abces of infectie te zijn dichtbij een plek waar hij twee jaar geleden was geramd door onbekende mensen (sleutel letterlijk door zijn schedel geslagen)...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Suus »

Het is toch niet de geloven. Er moet bezuinigd worden, een eenmaal raden wat dit keer aan de beurt is... Juist, de brandweerkazerne vlakbij mijn huis. Die moet DICHT :shock:

Uiteraard probeert men met een smoes hier foute beslissingen van het verleden goed te praten, maar echt overtuigend is het niet :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door htm_tram »

Sterkte Justin.

Is er al wat bekend over de aankomende meeting?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Ardan »

Hmm, das niet zo best Justin! Ik hoop voor je dat het goed komt!

Mag ik ook even kwijt dat het laatste uur forummen mede mogelijk werd gemaakt door T-Mobiel, vanuit de t1779, waarmee ik over enkele minuten in Zwolle arriveer. En dat terwijl ik op twitter lees dat T-Mobile een storing schijnt te hebben.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Daniel »

Tja, daar had ik vanmiddag ook al geen last van in de t12561... is trouwens de Duitse T-Mobile waar 't via loopt viel ooit aan de IP's te traceren. En aan het krijgen van Duitse Adsense :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Geert »

Dat zegt niet zoveel, het IP-adres is administratief misschien in Duitsland bekend, maar zal verder allemaal gewoon via T-Mobile NL verlopen.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Dexter »

htm_tram schreef:Is er al wat bekend over de aankomende meeting?
Heb ik wat gemist, is er binnenkort een meeting dan?
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Fles »

Dexter schreef:
htm_tram schreef:Is er al wat bekend over de aankomende meeting?
Heb ik wat gemist, is er binnenkort een meeting dan?

Als OVNL 3 jaar bestaat ja. Dan gaan we wat leuks doen :Y

Toch, crew? :Y
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door STF »

We hadden altijd al het idee dat de koeler van het tapbier wel erg koud stond afgesteld maar konden nergens een thermostaat op dat ding ontdekken, daarnet de behuizing er eens afgesloopt en binnenin een instelknop gevonden; stond dus op 0 graden ingesteld... :?

Hij heeft trouwens wel een erg ruim regelbereik van -3,5 tot +15.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Ardan »

-3,5? Krijg je daar een beitel bij om je bevroren bier uit je glas te hakken?
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door STF »

Haha, nou het bier zal door de alcohol nog net niet in een ijsklomp veranderen bij -3,5 maar echt veel zal het niet meer schelen.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door htm_tram »

Goedemorgen!
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15322
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door ODRAIL »

Ja, ook Goedemorgen hier!

Even een vraagje: weet er iemand een merk chips dat niet in zonnebloemolie gebakken wordt? Ik kan namelijk slecht tegen zonnebloemolie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door find_your_spot »

STF schreef:Haha, nou het bier zal door de alcohol nog net niet in een ijsklomp veranderen bij -3,5 maar echt veel zal het niet meer schelen.
Met mijn verjaardag rond november had ik 5 kratten bier op het balkon gezet. 's Avonds vroor het soms -12 graden, bier is nooit bevroren.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Suus »

KM46 schreef:Ja, ook Goedemorgen hier!

Even een vraagje: weet er iemand een merk chips dat niet in zonnebloemolie gebakken wordt? Ik kan namelijk slecht tegen zonnebloemolie.
Worden Kettle Chips en dat andere dure merk ook in zonnebloemolie gebakken? Anders moet je eens bij een biologische supermarkt als de Marqt kijken of ze daar wat hebben.

Moet zo boodschappen doen, zal wel eens kijken bij de Ap hier.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Caspar »

Zeg de Marqt is nou niet echt een landelijk begrip, het is volgens mij puur iets waar de grachtengordel en hip-yup Amsterdam Zuid gaat winkelen? Ik denk dat juist de euroshopper merken etc niet in zonnenbloemolie frituren?

Overigens schijnt het niet verplicht te zijn om te labellen wat voor olie er gebruikt is. Zo is het bij Calvé mayo zo dat de samenstelling per dag kan veranderen. Men kijkt bij Unilever dagelijks wat de grondstofprijzen zijn, en aan de hand daarvan wordt de meest gunstige plantaardige olie gekozen als ingrediënt. Zonnebloem, palmolie of sojaolie. Voor het etiket maakt het niets uit, want het zijn alle drie plantaardige olien.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door webguy »

Lang leve keuringsdienst van waarde ;)
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door microshit »

KM46 schreef:Ja, ook Goedemorgen hier!

Even een vraagje: weet er iemand een merk chips dat niet in zonnebloemolie gebakken wordt? Ik kan namelijk slecht tegen zonnebloemolie.
Ik meende Lay's Oven Baked. Dus even naar de supermarkt en kijken naar de verpakking :p
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Caspar »

webguy schreef:Lang leve keuringsdienst van waarde ;)
Klopt :lol: Als je goed oplet kom je een hoop te weten.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Suus »

Ik zou bij de chips kijken, alleen was men bezig met een worp, dus het hele chipsvak was leeg -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door htm_tram »

Caspar schreef:Zeg de Marqt is nou niet echt een landelijk begrip, het is volgens mij puur iets waar de grachtengordel en hip-yup Amsterdam Zuid gaat winkelen? Ik denk dat juist de euroshopper merken etc niet in zonnenbloemolie frituren?
Ik heb er stage gelopen bij Brood wat in de filialen brood bakte, kwamen idd veel kakkers en hippies boodschappen doen. Die op de Utrechtsestraat heeft nooit winst gedraaid. iedegeval tot januari dit jaar want toen ben ik verhuist. De omzet van de Overtoom compenseerde het nog net... Echt klote winkels waren dat, veel ongewenste dieren, oude gebouwen echt bah... ;)

Doordeweeks liep er nauwlijks iemand in de winkel, ik was er meestal op woensdag en vrijdag. Alleen tegen oud en nieuw was het druk voor de olie bollen want die waren dan wel weer het lekkerst. :Y
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Caspar »

Ik liep een keer in de MarQt en had alleen een tientje opzak. Dacht even wat te drinken te halen. Sta je aan de kassa, sorry meneer we nemen geen contant geld aan :roll: Helaas dus zonder boodschappen weer buiten. Verder zag ik een pompoen die MarQt verkocht voor 4,99€ van een of andere biologische boer op Texel (staat er helemaal bij waar het vandaan komt) op Texel bij diezelfde boer voor 1,49€ identieke pompoenen liggen in een kastje langs de weg toen ik daar vorig najaar een dagje aan het fietsen was met een vriend.
Laatst gewijzigd door Caspar op di 29 mar 2011, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 23 gasten