Mag ik even kwijt #75

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Mooi gebruik van YouTube: http://www.youtube.com/desperados :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door tsov »

Afbeelding
_O-
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Dexter »

Mag ik even kwijt dat mijn lief en ik vandaag precies 8 jaar samen zijn? En om dat te vieren gaan we straks lekker uit eten. Maar wel eerst even verder inpakken voor morgen en er ligt ook nog een enorme berg ongevouwen wasgoed. :')
Vallend blad maakt rails glad.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Gekko123 »

Gefeliciteerd en eet smakelijk voor zometeen.
Thomas
Berichten: 223
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:52
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Thomas »

Bee schreef:Ook een tip wat je niet moet doen: Oxford Street.
Om even rustig te winkelen hoef je daar niet heen, nee. Uit OV-opzicht is het trouwens wel een leuke straat, tenminste als je van bussen houdt, om in de spits gewoon eens te gaan kijken. Eén lange file dubbeldekkers (en andere bussen) van begin tot eind van de straat :mrgreen:.

Afbeelding

Afbeelding
(leuke voor de fotoquiz: hoeveel bussen staan er op deze foto :P)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Toen ik er was was een deel van de weg afgesloten wegens werkzaamheden en was de straat praktisch busloos.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Zo, vanwege het mooie weer even een lekker stukje gefietst naar de Gaasperplas en weer terug :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Daantje »

Dexter schreef:Mag ik even kwijt dat mijn lief en ik vandaag precies 8 jaar samen zijn? En om dat te vieren gaan we straks lekker uit eten. Maar wel eerst even verder inpakken voor morgen en er ligt ook nog een enorme berg ongevouwen wasgoed. :')
Gefeliciteerd en fijne avond!
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door hauptbahnhof »

Voor degenen die het gisteren gemist hebben:

Klokhuis met de Amsterdamse tram
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Thom91 »

Zat gister te kijken idd, best boeiende aflevering ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Geert »

Gefeliciteerd Dexter! En veel plezier in Londen, misschien kom je mijn ouders nog tegen want die krijgen een reisje naar Londen aangeboden van mij en mijn zusje. Ze weten alleen nog niet dat ze naar Londen gaan, ze denken dat het een weekend survivallen wordt ofzo. Morgen krijgen ze het pas te horen, op het station :mrgreen:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door webguy »

Zijn ze daar blij mee? ;) overigens kan je op weekendjeweg.nl ook een "mystery hotel" boeken, alleen kom je er meestal wel uit welk hotel dat dan is, beetje flauw...

Overigens is de toekomst zo iets wonderlijks :P Afstuderen is nog best ingewikkeld: wat wil je nou echt. In ieder geval deze week weer genoeg traineeships en recruiters aan m'n hoofd gehad
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Daniel »

Ach, 't begint pas na het afstuderen... valt nog niet mee uit een vacature op te maken of dat nu echt iets is wat je zoekt. En als je dan ook nog bureaus hebt die je met vacatures gaan bombarderen waarvan je denkt wat moet ik hier nu mee...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door webguy »

Klopt, had vandaag een "studentenpanel" bij zo'n bedrijf om te spuwen wat ze nou zouden moeten doen :P
Maar ach, we zien wel. Het is alleen vrij krap als ik een week voordat ik zou moeten beginnen aan een traineeship pas afstudeer...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Daniel »

Je bedoelt dat je geen speelruimte meer hebt mocht het afstuderen mislopen? Vooral niet teveel zorgen maken, mijn ervaring is althans dat het uiteindelijk veel makkelijker ging dan verwacht.

Maargoed: had m'n presentatie al 'n keer als proef gehouden op m'n afstudeerbedrijf voor de hele afdeling, daar 'n aantal goede tips gehad. En uiteindelijk m'n voor maar drie personen moeten houden (1e en 2e begeleidend docent + mentor van 't bedrijf) aangezien de boel confidentieel was, dat scheelt ook al weer.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Geert »

webguy schreef:Zijn ze daar blij mee? ;) overigens kan je op weekendjeweg.nl ook een "mystery hotel" boeken, alleen kom je er meestal wel uit welk hotel dat dan is, beetje flauw...
Ja, denk wel dat ze het leuk vinden. Ze proberen al een paar maanden te raden wat nu de bestemming wordt maar nog niet goed geraden ;)

Bij een hotelketen die ik goed ken wordt ook het 'Verrassingshotel' aangeboden, dan wordt je dus in een hotel gestopt dat ze niet op een normale manier vol krijgen of waar toevallig nog een kamer over is. Maar ja, ik begrijp sowieso niet dat sommige mensen alleen al het verblijf van een hotel (voor een nacht) blijkbaar al een belevenis op zich vinden, blijkbaar maakt de omgeving dan niet uit...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Fles »

jeuj *O*

Afbeelding

Had m er nog veel beter op kunnen hebben, maar ja, net camera weggestopt en zo
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Oud forumgebruiker »

Die ICM's hadden er inderdaad wel beter op gekund zeg...
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door htm_tram »

hauptbahnhof schreef:Voor degenen die het gisteren gemist hebben:

Klokhuis met de Amsterdamse tram
Ja dat laatste stukje met een echte Haagse PCC :pos: geweldig dat, een stuk beter dan dat GVB propaganda in het eerste gedeelte :?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Dexter »

Geert schreef:Gefeliciteerd Dexter! En veel plezier in Londen, misschien kom je mijn ouders nog tegen want die krijgen een reisje naar Londen aangeboden van mij en mijn zusje. Ze weten alleen nog niet dat ze naar Londen gaan, ze denken dat het een weekend survivallen wordt ofzo. Morgen krijgen ze het pas te horen, op het station :mrgreen:
Thnx! Wat een leuke verrassing, het lijkt me alleen best een klus om zoiets helemaal geheim te houden! We hebben vorig jaar een lang weekend Parijs gedaan samen met een vriend en een vriendin en voor haar was het ook een verrassing. Ik heb nog nooit iemand zo horen zeuren, raden en gissen. :lol: Als je ouders met de t9212 / EST 9121 reizen, zitten we bij ze in de trein. :mrgreen:

Overigens heb ik het idee dat ik wat vergeet, want mijn tas is zo akelig leeg. Tijdens ons weekendje Limburg 2 weken geleden hadden we veel meer rotzooi mee, of misschien lijkt het maar zo... :roll:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Fles »

Geert schreef:Gefeliciteerd Dexter! En veel plezier in Londen, misschien kom je mijn ouders nog tegen want die krijgen een reisje naar Londen aangeboden van mij en mijn zusje. Ze weten alleen nog niet dat ze naar Londen gaan, ze denken dat het een weekend survivallen wordt ofzo. Morgen krijgen ze het pas te horen, op het station :mrgreen:
Dat lijkt me wel gaaf eigenlijk :D
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Justin »

Hey Dex, super! Gefeliciteerd en veel plezier in London, echt hele leuke stad vind ik het

Als je de tijd hebt, doe gerust even een wandeling door Hyde Park of Green Park, als je van/naar Buckingham Palace komt/gaat. Zeker als het zonnetje schijnt, kan je gewoon lekker genieten daarvan. Sowieso bij Trafalgar Square en Leicester Square is het altijd wel gezellig.

Een voorstelling kijken in één van de theaters is ook leuk overigens.

Oxford Street is inderdaad vrij drukke straat, maar ja. Oxford Circus is ook wel leuk om zo dat plein te ervaren.

Disney Store is echt leuk :D. Ik moet ook maar eens een Perry knuffelbeest kopen, maar ja, ga even niet naar een Disney Store... of ik moet even naar Helmond gaan voor een pseudo-Disney Store...

Harrods is leuk om te kijken, maar dat is alles, het is er zo snobbish vind ik...

Je hebt trouwens een goed (steak/grill) restaurant op 3/5 CHaring Cross Road, wat Steak & Co heet, mocht je nog een leuk restaurantje willen vinden. Qua prijs is het middelklasse; niet cheap, ook niet superduur, maar gewoon er tussen in. Mooi aangekleed verder.

Heel veel plezier :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Ennes »

Gefeliciteerd Dexter! ennuh... niet gek opkijken in londen als ze daar linker spoor uhh rijbaan rijden hé ;)

En van die verrassingsreisjes zijn altijd leuk, vooral als je ze mag organiseren :P Pas op Amf kwam hij erachter dat we richting Duitsland zouden gaan, daarvoor was alleen bekend dat we paar dagen weggingen en hij maandag heel vroeg op moest, en dat we vrijdag terug zouden komen.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door STF »

Gisteren liet ik de auto tijdens een steile afdaling gewoon met de motor uit (wel in zijn versnelling) omlaag rollen want volgens find_your_spot is dat zo brandstofbesparend maar erg hard ga je dan ook niet als ik de snelheidsmeter mocht geloven: 0 km/u. Bovendien was nog het ergste dat de brandstofmeter ineens naar leeg zakte dus die tips van find_your_spot zijn niks waard! :wink: Het dashboard is duidelijk volledig contactslot-geschakeld, sommige auto's hebben dat wel, andere weer niet.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door STF »

Bee schreef:Mooi gebruik van YouTube: http://www.youtube.com/desperados :D
Ik ga bezwaar aantekenen want Luxemburg staat er niet tussen! :lol: Maargoed het is zowiezo sinds een paar jaar om te huilen want bij 65% van de filmpjes krijg je te zien dat het niet is toegelaten in mijn land, laat ik het vervolgens een vriend in Duitsland of Nederland openen, is er geen enkel probleem... Elk jaar zie ik het aantal geblokkeerde filmpjes groter worden.

Kunnen jullie deze bijvoorbeeld bekijken vanuit Nederland?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Yss5y_5kgdQ[/youtube]

Hier is ie sinds een aantal weken geblokkeerd.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten