Ennes schreef:Hoe hou je het vol Dexter
Veel bijslapen, voorslapen en naslapen.

Ennes schreef:Hoe hou je het vol Dexter
En niet te vergeten natuurlijk heeeeeeel veel maar dan ook heeeeeeel veel bakken koffieDexter schreef:Ennes schreef:Hoe hou je het vol Dexter
Veel bijslapen, voorslapen en naslapen.En ik ben nu ook helemaal versleten, dus ik ga er nog even terug in.
Op zich was het niet echt een straf hoor, er ontwaakt weer een hoop leuks vanuit een winterslaapDexter schreef:Arme Ennes, was je weer de klos vandaag? En dat op zo'n mooie dag nog wel.Ik mag morgen nog één dagje en dan heb ik vaaaaaaaaaakantie! Maar door diezelfde werkzaamheden is een mooi slagje Vs me door de neus geboord en zit ik in plaats daarvan de hele dag op de Hoekse Lijn.
Bee schreef:Zo, ik heb gewoon besloten mij in te schrijven voor de Dam tot Dam fietstocht van 65 kilometer in september als recreatieve deelnemer. Zodra ik mijn nieuwe fiets heb ga ik van de zomer nog wel een aantal keren een aantal keren een lekker groot stuk fietsen om te oefenen/trainen zoals heen en terug naar de Oostvaardersplassen, dat is zo 2x 40 kilometer, of heen en terug naar mijn ouders, 2x 45 kilometer. Of een ritje naar Den Helder, 87 kilometer
Vond 105 toch net iets te veel
Caspar schreef:Waar fiets je dan wel niet helemaal heen? Ik doe wel mee als er iemand hier gaat.
Terug naar “OV Ontmoetingspunt”
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten