Mag ik even kwijt #76

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Mark »

htm_tram schreef:Net of 2 zwartijders betrapt of 2 homo's...

Intercity uit Ddr naar Rtd. Ik moest naar de wc en sta daar vanaf Ddr tot Rtd blaak te wachten. Uiteindelijk de wc deur vanaf buitenaf geopend. Zaten er 2 jongens in die gelijk rood werden. Ze hebben de deur zelf weer dichtgedaan. Twas omdat we Rtd binnen reden anders had ik de hc omgeroepen. Toen we op Rtd stil stonden sprinten ze ineens de trein uit ..
Och er kunnen 1001 redenen zijn waarom er 2 heren op een treintoilet zitten, zo heb ik me laten vertellen... ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door MdJ »

hauptbahnhof schreef:
htm_tram schreef:Net of 2 zwartijders betrapt of 2 homo's...

Intercity uit Ddr naar Rtd. Ik moest naar de wc en sta daar vanaf Ddr tot Rtd blaak te wachten. Uiteindelijk de wc deur vanaf buitenaf geopend. Zaten er 2 jongens in die gelijk rood werden. Ze hebben de deur zelf weer dichtgedaan. Twas omdat we Rtd binnen reden anders had ik de hc omgeroepen. Toen we op Rtd stil stonden sprinten ze ineens de trein uit ..
Als er niemand op z'n knieën zat of met broek omlaag ofzo, dan zijn het zwartrijders... :wink:
Of ze waren net klaar... xD
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

htm_tram schreef:Ik moest naar de wc en sta daar vanaf Ddr tot Rtd blaak te wachten. Uiteindelijk de wc deur vanaf buitenaf geopend.
Wat bezielt jou in godsnaam? :?: Als de deur (lang) op slot is dan is dat met een reden. Dan is dat OF omdat iemand erop zit die gewoon wat langer nodig heeft en daarbij niet gestoord wil worden. Dat kan. OF omdat er een of meerdere zwartrijder(s) op zit(ten) die niet gestoord willen worden. En die wil jij ook niet storen, want zwartrijders willen nogal eens agressief zijn tegen mensen die ze storen. OF de plee is kapot en ook in dat geval heb jij er niks te zoeken :N
Twas omdat we Rtd binnen reden anders had ik de hc omgeroepen.
Waarmee? :?:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Vinny »

En als ze wel sex gehad zouden hebben op het treintoilet dan hebben ze ook recht op privacy. We leven niet in Belgie waar je voor dat soort activiteiten gearresteerd moet worden :roll:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Freek »

Even voor mijn begrip, welk forumlid missen we, ik ben niet zo snel dat ik direct door heb wie het is...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door ODRAIL »

htm_tram schreef:Net of 2 zwartijders betrapt of 2 homo's...

Intercity uit Ddr naar Rtd. Ik moest naar de wc en sta daar vanaf Ddr tot Rtd blaak te wachten. Uiteindelijk de wc deur vanaf buitenaf geopend. Zaten er 2 jongens in die gelijk rood werden. Ze hebben de deur zelf weer dichtgedaan. Twas omdat we Rtd binnen reden anders had ik de hc omgeroepen. Toen we op Rtd stil stonden sprinten ze ineens de trein uit ..
Waarom lees ik hier op dit forun altijd dit soort berichten van je en niet op het andere forum waar je ook lid van bent, of ben je bang dat je daar teveel kritiek krijgt?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39180
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Daniel »

't was vanmiddag een doodnormale middag op 't werk... tot me ineens een flinke plas water op de vloer opviel. Eerst maar even met wat papier geabsorbeerd, maar 'n half uurtje later lag er weer een flinke plas. Bleek bij nader onderzoek dat een van de leidingen naar een radiator flink aan het lekken was. Net voor de kraan uiteraard, dus uitzetten was ook geen simpele oplossing.
Uiteindelijk maar een loodgieter laten komen die het gelukkig redelijk eenvoudig kon oplossen...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door mb90 »

Freek schreef:Even voor mijn begrip, welk forumlid missen we, ik ben niet zo snel dat ik direct door heb wie het is...
Als ik het goed gezien heb, is het ziggy die afscheid genomen heeft.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Meltrain »

Oke, bedankt. :pos:
Ik vroeg het me ook al af namelijk. :oops:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door ODRAIL »

Deze gebruiker is nog wel lid van het forum waar dit forum een afspiltsing van is.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Chauf21 »

Om het onstaan van wilde verhalen voor te zijn; de betreffende gebruiker heeft om bepaalde redenen besloten om ons te verlaten. Het is niet gepast om de redenen van het vertrek te gaan bespreken. Het staat eenieder vrij om wel of niet deel te nemen aan dit forum. Laten we daar niet achter iemands rug om over gaan praten.

:)
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Freek »

Het maakt mij ook niet uit of iemand afscheid neemt, maar ik wil wel graag weten wie. Helemaal als de gebruiker er voorkiest een afscheidsbericht te maken. Wellicht volgende keer een mededeling van het beheer.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Chauf21 »

Het was misschien handiger geweest als de naam nog zichtbaar was, dat is waar. De betreffende gebruiker heeft ervoor gekozen zelf een bericht te typen i.p.v. dat wij een mededeling zouden plaatsen.
Laatst gewijzigd door Chauf21 op za 30 apr 2011, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam vervangen door "de betreffende gebruiker"
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

deadlock schreef:
webguy schreef:Beauty of the cloud:
Done!
Ik word zo moe van het woord cloud :(
Ik hoorde pas eens wat IT-Bazen neuzelen over hun nieuwe backup-oplossingen "Joh, bij ons gaat het allemaal de cloud in! 8-) "

Toen dacht ik ook "ja, up in smoke inderdaad :lol: "
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Geert »

Ach, 'cloud' klinkt al beter dan vorige afkortingen zoals SOA (Service Oriented Architecture, uweettoch ;)). Eigenlijk niets nieuws onder de zon. :)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door STF »

Pff ik probeer nu al een halfuur lang een (nep)mailaccount binnen te komen waar ik reclame en andere onzin naar toe laat sturen, ik heb alle mogelijke plaatsnamen al geprobeerd. Bij nep-accounts gebruik ik namelijk vrijwel altijd een plaatsnaam als wachtwoord maar kennelijk had ik deze toch een wat moeilijker wachtwoord gegeven.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
deadlock schreef:
webguy schreef:Beauty of the cloud:
Done!
Ik word zo moe van het woord cloud :(
Ik hoorde pas eens wat IT-Bazen neuzelen over hun nieuwe backup-oplossingen "Joh, bij ons gaat het allemaal de cloud in! 8-) "

Toen dacht ik ook "ja, up in smoke inderdaad :lol: "
Haha, ja ik zou een 3rd party nooit never nooit toevertrouwen met onze gevoelige data. Een cloudbackupoplossing is zelf ook wel te regelen. B2D2T ofzo.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Caspar »

htm_tram schreef:Net of 2 zwartijders betrapt of 2 homo's...

Intercity uit Ddr naar Rtd. Ik moest naar de wc en sta daar vanaf Ddr tot Rtd blaak te wachten. Uiteindelijk de wc deur vanaf buitenaf geopend. Zaten er 2 jongens in die gelijk rood werden. Ze hebben de deur zelf weer dichtgedaan. Twas omdat we Rtd binnen reden anders had ik de hc omgeroepen. Toen we op Rtd stil stonden sprinten ze ineens de trein uit ..
Had je weer last van je konD?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door webguy »

deadlock schreef:Haha, ja ik zou een 3rd party nooit never nooit toevertrouwen met onze gevoelige data. Een cloudbackupoplossing is zelf ook wel te regelen. B2D2T ofzo.
Ik gebruikte cloud hier overigens heel figuurlijk, het is een VPS die in dezelfde data center als dit forum hangt. Verder gebruiken we wel cloud voor opslag, Amazon S3 is eerste jaar gratis en werkt perfect. Database backups zijn niet zo spannend maar belangrijk om ook off-site te hebben...
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Stefan »

Caspar schreef:Had je weer last van je konD?
:lol:

Maar goed.. Ik heb het idee dat Shakespeare in het niets valt bij dit verhaal.... Maar dat idee heb ik wel vaker. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Suus »

Wel vreemd dat Ziggy opeens weg eens. Wist van niets toen hij gisterenavond bij mij aan tafel zat (Diemen, dat is bij mij, waar anders :mrgreen: )
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door htm_tram »

KM46 schreef: Waarom lees ik hier op dit forun altijd dit soort berichten van je en niet op het andere forum waar je ook lid van bent, of ben je bang dat je daar teveel kritiek krijgt?
Welk forum bedoel je, op spoorforum lees ik alleen mee en hier lees ik mee en post zelfs ook wat. Als je OHIH bedoeld...? Daar heb ik een ban, na een heftige discussie in het Medewerkers gedeelte waar ik verder niks over ga vertellen. ;)
Laatst gewijzigd door webguy op vr 15 apr 2011, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door htm_tram »

Stefan schreef:
Caspar schreef:Had je weer last van je konD?
:lol:

Maar goed.. Ik heb het idee dat Shakespeare in het niets valt bij dit verhaal.... Maar dat idee heb ik wel vaker. :')
@Casper
Wat bedoel je daar mee?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Ennes »

htm_tram schreef:Net of 2 zwartijders betrapt of 2 homo's...

Intercity uit Ddr naar Rtd. Ik moest naar de wc en sta daar vanaf Ddr tot Rtd blaak te wachten. Uiteindelijk de wc deur vanaf buitenaf geopend. Zaten er 2 jongens in die gelijk rood werden. Ze hebben de deur zelf weer dichtgedaan. Twas omdat we Rtd binnen reden anders had ik de hc omgeroepen. Toen we op Rtd stil stonden sprinten ze ineens de trein uit ..
Behoorlijk brutaal om zomaar een afgesloten (wc) deur te openen eigenlijk, helemaal los van waarom die deur afgesloten zou zijn. Nu weet ik ook niet wat voor mat het was, maar afgezien van een ICMm 3 zitten er volgens mij toch minimaal 2 toiletten in een IC.

En je boft dat je mij niet trof als HC op die trein!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door htm_tram »

Een fatsenlijk Hc wacht gewoon bij de wc om die mensen te controleren. En niet in de cabine zonder cabine kaart...Ga jij maar terug naar NSo... :roll: Voor hetzelfde geld zit er iemand met een hartaanval... :roll:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 64 gasten