Mag ik even kwijt #76

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Mag ik even kwijt #76

Bericht door STF »

Vanmiddag een paar gasten op het terras die hun ogen uitkeken naar het op zijn plaats rijden van een caravan met behulp van de mover, je zou toch denken dat onderhand iedereen op een camping dat weleens heeft zien gebeuren?

En voor de OVNLers onder ons die nooit kamperen en wellicht dus niet weten wat een mover is: een door een accu aangedreven elektromotor die met behulp van een afstandsbediending bestuurd wordt om zo de caravan zonder duwen of trekken op de kampeerplaats te krijgen.

Tot zo'n vijf jaar geleden zag je movers alleen op nieuwe caravans die door oudere echtparen worden gebruikt maar de laatste tijd zie ik meer en meer (stok)oude caravans met een mover uitgerust worden en ook bij caravans van jonge gezinnen die volgens mij toch genoeg sterke kinderen mee hebben om de caravan even op zijn plek te drukken...

Volgende week moet de verhuur-caravan weer op zijn plek worden gezet, pff me vader en ik staan ons altijd een breuk te duwen want het is de enige plek op de camping die zowel schuin loopt, als precies tussen twee bomen in ligt en bovendien ook nog eens modderige klei-grond heeft.
Door die bomen en de modderige grond kun je de caravan niet met de auto op zijn plek zetten en een mover laten monteren zou wel een beetje te gek worden voor een caravan die slechts tweemaal per jaar wordt verplaatst.
hauptbahnhof
Berichten: 3896
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door hauptbahnhof »

Fles schreef: Afbeelding

*O*
Deze is echt leuk. Had overigens zelf een paar minuten nodig om me te realiseren dat die Hbf op mij sloeg.

Ook voor de rest van de mensen, thank you! *bus*
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Meltrain »

Gefeliciteerd hauptbahnhof. *O*

Pff, ik moet eigenlijk leren, maar het zonnetje schijnt zo lekker. :( Dat wordt dus waarschijnlijk leren in de tuin met mijn laptop erbij. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door htm_tram »

Gefeliciteerd HBF.

Nu onderweg naar de remise Lijsterbesstraat waar ik me HTM kleren mag passen, die ik nodig heb voor de museum ritten, hopelijk hebben ze me maat anders moet ik nog een keer naar de remise. :)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door deadlock »

Gefeliciteerd Hauptbahnhof!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15322
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door ODRAIL »

Hier is toch een ander topic voor ?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Hij is niet jarig :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Thom91 »

Goedemiddag alweer!

Wat is eigenlijk het verschil tussen OVINL en Somda? Behalve dat ik hier het gevoel dat het gezelliger is en veel minder zakelijk? (no offence, just wondering ;))
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Op Somda zitten nummertjesfreaks die elkaar niets gunnen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Fles »

Wat is eigenlijk het verschil tussen de dag en de nacht? Behalve dat het snachts wat donkerder is? :mrgreen:
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door htm_tram »

Ruim een ur bezig geweest met passenn. 1 overhemd korte mouw, 1 lange mouw, 1 trui, 1 pantalon, 1jasje, speciale stropdas, en jas. Op naar de obstetrie de komende weken.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Heel vreemd dit. In een winkelcentrum waar ik tijdens mijn middelbare schooltijd toch wel een redelijk aantal keren ben geweest omdat mijn school daar om de hoek zat is een bizarre schietpartij geweest...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Fles »

Holy crap :shock: Begint een gezellig dorpje te worden :(
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Stefan »

Ik kan me echt niet inbeelden hoe het zou zijn om zo'n situatie mee te maken. Echt bizar dit. :(
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Ik denk dat niemand dat echt goed kan, het is echt zo'n scene waarvan je denkt dat het alleen maar in de film voorkomt. :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7125
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Klaasje »

Dit is wel ernstig. -o- Dit kan alleen echt overal gebeuren. Er hoeft maar 1 gek te zijn.... Het lijkt me erg eng als zoiets gebeurd op een plek waar je vaak geweest bent. :|
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Geert »

Zes doden al (inclusief dader), vier zeer zwaargewonden. Tering :?
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door AppleMoose »

Mag ik ff kwijt dat het concert gister van Roger Waters (Pink Floyd) met de show "The Wall" mega kicken was?! 8-) 8-) *O* *O* *O* *O* Vooral de nummers "Hey You","Comfortably Numb" en "Waiting For The Worms" bezorgden me echt kippenvel 8-)
Ik zou zo nog een keer willen :Y
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Wubbo »

Het aantal doden van Alphen is inmiddels 7, werd gemeld op EenVandaag.

Geert en ik gaan zometeen naar Wouter Hamel *O*
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Dafdriver »

Stefan schreef:Ik kan me echt niet inbeelden hoe het zou zijn om zo'n situatie mee te maken. Echt bizar dit. :(
Dat wil je je niet eens inbeelden.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Daniel »

Bizar die schietpartij... overigens werd die op het radionieuws gevolgd door nog een schietpartij :shock:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Het broertje van de vriendin van mijn broer is geraakt door een kogel (maar gelukkig nog wel in leven) en op het werk van mijn broertje was er nog een collega waarvan een familielid gewond is geraakt :( Vriendin van mijn broertje werkt zelf in de Albert Heijn in dat winkelcentrum...

En bijna de helft van mijn Facebook-vrienden komen uit Alphen, dus de newsfeed staat ook al de hele middag vol met berichten. Twee van mijn vrienden wonen aan de overkant van de straat en nog een vriend woont in de buurt erachter. De paniek brak al helemaal uit toen ook de andere winkelcentra in Alphen werden ontruimd, want ik ken in heel Alphen wel mensen her en der. :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Dafdriver »

Alleen al de gedachten dat zo´n gek midden tussen het plubliek op kan duiken. Vanmiddag op mijn gemak onder andere in Apeldoorn geweest. Je moet er toch niet aan denken dat je dan midden in de stad zo´n iemand die er op los schiet tegen het lijf kan lopen.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Caspar »

Ik zat vanavond op de terugweg vanuit Den Haag naar Amsterdam met een paar domme mensen in de trein. De uitspraak van de dag bij het sluiten van de deuren in de Virm: Meneer: De conducteur moet haast wel een kettingroker zijn met verpeste longen... Mevrouw: Hoezo? Meneer, nou zijn fluitje klinkt alsof ie een longaandoening heeft. Even voor de goede orde, het betrof de automatische deurfluit :lol:

Verder is het inderdaad bizar daar in Alphen, ik keek zo uit het raam in de trein vanmiddag en vanavond en vond het verder een ontzettend vreedzame dag. Alles op straat ging relaxt, zonnetje erbij, windstil enzo. Onvoorstelbaar dat het dan even verederop helemaal andere koek is...
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door MdJ »

Dafdriver schreef:Alleen al de gedachten dat zo´n gek midden tussen het plubliek op kan duiken. Vanmiddag op mijn gemak onder andere in Apeldoorn geweest. Je moet er toch niet aan denken dat je dan midden in de stad zo´n iemand die er op los schiet tegen het lijf kan lopen.
In Apeldoorn had je dan weer een andere gek die publiek verwond... :?

Maar inderdaad, je moet er niet aan denken, dat zoiets gebeurd. :|
Bij twijfel: gebruik beton.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 29 gasten