Mag ik even kwijt #76

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Telefooncamera's zijn nog altijd niet heel erg snel :lol:

Afbeelding
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Caspar »

Zo ik stop maar eens met klussen voor vandaag. Heb al 4 winkelwagens vol met oude planken, een douchecabine, kledingkast, lattenbodem, aanrechtblad, gootsteen, paar balken en keukenkastjes naar de weg gebracht voor grofvuil morgen. Verder denk ik nog een dagje nodig te hebben en dan is mijn keuken klaar. Heb net de kraan aangesloten, maar op een of andere manier lukt het me niet om het helemaal goed te krijgen. Er druppelt ongeveer 1 drup per minuut naar beneden langs de waterleiding. Morgen maar verder kijken of het waterdicht kan krijgen. Verder heb ik een grote zwarte tegel van mijn keukenvloer gebroken net :cry:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Justin »

Dexter schreef:
Bee schreef:Sky News had toch een kaartje waarbij Amsterdam op de plek van Den Helder lag, en Alphen op de plek van Alkmaar? Of was dat weer een andere zender :X
Het kaartje heb ik niet gezien, wel zag ik een verslaggever met enorme flats op de achtergrond die het had over een "shooting in a Amsterdam suburb" waardoor wij eerst dachten aan de Bijlmer, maar daarna had ie het over the "closely knit community of Aalfan an deen Rien".
Gold Coast Bulletin had het ook over een suburb van Amsterdam, circa 25 km er vandaan... Nou ja, klopt zo ongeveer wel (vanaf het centrum zou het ongeveer 30 km geweest zijn)... Maar ja, qua vergelijkbare afstanden in het buitenland is ook wel voor hen realistischer... Alleen als het in een kop staat, is het zo ongelukkig mijns inziens :P.

(Tja, blijft een lastig fenomeen, de ij-combinatie voor niet-Nederlandstaligen, net als de -ui- zoals wij hem uitspreken :P.)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Michael »

Ik ben behoorlijk chagrijnig nu. Heb maar 10 minuten pauze gehad op het werk terwijl ik recht had op 30 minuten :x
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Mark »

Wtf, ik zapte daarstraks langs Lingo, doen er ineens van die koters van 12 mee. Is dat nieuw? :')
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Dexter »

Fles schreef:Telefooncamera's zijn nog altijd niet heel erg snel :lol:

Afbeelding
Oh, ik dacht dat het om een pre-try-out van de nieuwe DDZ ging en dat ze besloten hadden om hem toch maar wel een nieuwe supergestroomlijnde kop te geven. Ik was al helemaal blij. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door webguy »

Dit is geniaal....
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=z5uKFGeT ... r_embedded[/youtube]
Ikke wille ook.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Ronald »

Dexter schreef:
Fles schreef:Telefooncamera's zijn nog altijd niet heel erg snel :lol:

Afbeelding
Oh, ik dacht dat het om een pre-try-out van de nieuwe DDZ ging en dat ze besloten hadden om hem toch maar wel een nieuwe supergestroomlijnde kop te geven. Ik was al helemaal blij. :lol:
En je wilde natuurlijk gewoon het stationsbordje aan de andere kant van het spoor fotograferen vóórdat de trein eraan kwam :mrgreen:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Dexter »

@webguy: Dat is grappig. En knap ook hoe ze zoiets bedenken en bouwen van Lego. Deze is nog iets uitgebreider en heeft zelfs nog een uitschuifbare treeplank erbij:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2s4yFDAO ... re=related[/youtube]
Vallend blad maakt rails glad.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Wubbo »

Ik wil die ook! :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Ronald schreef:En je wilde natuurlijk gewoon het stationsbordje aan de andere kant van het spoor fotograferen vóórdat de trein eraan kwam :mrgreen:
Nee hoor, dit is ter hoogte van het Naardermeer :lol: Geen bordje in de buurt. Een probeerseltje gewoon :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Suus »

Ik heb ooit wel een Lego-treinenset gehad, maar volgens mij had ik niet zulke fancy treinen hoor :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Dexter schreef:@webguy: Dat is grappig. En knap ook hoe ze zoiets bedenken en bouwen van Lego. Deze is nog iets uitgebreider en heeft zelfs nog een uitschuifbare treeplank erbij:

EN knipperende ledjes boven de deuren _O_
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ik heb ooit wel een Lego-treinenset gehad, maar volgens mij had ik niet zulke fancy treinen hoor :P
Nee, die moet je ook zelf bouwen natuurlijk hea :P
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door webguy »

Dexter schreef:@webguy: Dat is grappig. En knap ook hoe ze zoiets bedenken en bouwen van Lego. Deze is nog iets uitgebreider en heeft zelfs nog een uitschuifbare treeplank erbij:
Is overigens van dezelfde maker :) Dat filmpje dat ik toonde is de doorontwikkeling van die jij hebt getoond. Die met treeplank is leuk, maar zit minder goed in elkaar: de helft van de trein is dingen om de boel uit te laten schuiven, terwijl deze nieuwste mooi vlak er in past met een geniaale as...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Suus »

Maak vaak zit er wel een basisontwerp in, maar dat was bij mij locomotief + rijtuigen. Echt zo'n AOD-trein (wat ik niet begreep want locomotieven waren toch alleen voor goederentreinen was mijn overtuiging toen ik klein was).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door webguy »

Fles schreef:
Bee schreef:Ik heb ooit wel een Lego-treinenset gehad, maar volgens mij had ik niet zulke fancy treinen hoor :P
Nee, die moet je ook zelf bouwen natuurlijk hea :P
Het is inderdaad gewoon de "ICE" of was het "Intercity" van Lego die herbouwd is met de "Power Functions". Overigens zie ik op de Lego site nu dat het het een rode "RB" is geworden ofzo...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Bee schreef:Echt zo'n AOD-trein
Mond spoelen jij. Met chloor. :twisted:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door AppleMoose »

Wel lokaal geproduceerde chloor he :wink:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Echt zo'n AOD-trein
Bee... wat zeg je nou toch ..., dit is niet gepast op dit forum hoor.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Geert »

AOD. Je ziet ons ook overal alleen thuis :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door deadlock »

Michael schreef:Ik ben behoorlijk chagrijnig nu. Heb maar 10 minuten pauze gehad op het werk terwijl ik recht had op 30 minuten :x
Ach jeetje.

Serieuze vraag: Hoezo is dat erg als dat een keer gebeurt? Ik pauzeer eigenlijk nooit 's middags namelijk en ik heb collega's die zelfs hun telefoon uitzetten in de pauze. Ik snap dat nooit zo goed.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Geert »

Het hangt heel erg af van je werk denk ik. Bij sommige beroepen kun je wat makkelijker onder werktijd even wat anders doen of even rustig aan doen, maar bij andere beroepen wordt je geacht constant bezig te zijn en dan is een half uurtje afleiding wel zo prettig.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Mark »

Ik moet er niet aan denken om bijvoorbeeld van 12-21 uur te werken zonder een fatsoenlijke eetpauze...
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Michael »

deadlock schreef:
Michael schreef:Ik ben behoorlijk chagrijnig nu. Heb maar 10 minuten pauze gehad op het werk terwijl ik recht had op 30 minuten :x
Ach jeetje.

Serieuze vraag: Hoezo is dat erg als dat een keer gebeurt? Ik pauzeer eigenlijk nooit 's middags namelijk en ik heb collega's die zelfs hun telefoon uitzetten in de pauze. Ik snap dat nooit zo goed.
Punt is dat ze zich niet druk maken om het personeel die ook hun half uurtje pauze willen. en vandaag hebben de meeste van mijn collega´s niet hun volledige pauze gehad. Ze denken het is druk dus we halen het personeel maar uit hun pauze en daardoor hebben wij weinig tijd om fatsoenlijk te eten en het te laten zakken. Vandaag heb ik even in 10 minuten 2 Quarter Pounders en 2 bekertjes cola naar binnen gewerkt om daarna gelijk weer aan het werk te gaan.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten