Mag ik even kwijt #76

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door webguy »

Vrij dramatische situatie in Alphen ja...

Overigens moet de media daar natuurlijk weer helemaal inspringen. Nu weet ik weer waarom ik RTL zo haat. Maakte vanavond deze foto:
Afbeelding
Spot de spellingsfouten...
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Meltrain »

Nou ja, de Rijn ontspringt natuurlijk wel in de Alpen. :lol:

Maar verder wel een trieste dag natuurlijk in Alphen a/d Rijn. :(

Iets anders: soms heb ik wel eens zo'n gevoel van: "Was dat nou echt nodig? :roll: ". Zo ook bij het zien van dit filmpje:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FSLwCImW ... r_embedded[/youtube]
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Ennes »

Ronaldussen schreef:Mag ik ff kwijt dat het concert gister van Roger Waters (Pink Floyd) met de show "The Wall" mega kicken was?! 8-) 8-) *O* *O* *O* *O* Vooral de nummers "Hey You","Comfortably Numb" en "Waiting For The Worms" bezorgden me echt kippenvel 8-)
Ik zou zo nog een keer willen :Y
En vergeet niet "Run Like Hell" alhoewel het was gewoon helemaal waanzinnig en adembenemend goed!

(overigens wel bizar dat hij in "In the Flesh" met een machinegeweer staat te schieten en er amper 12 uur later een idioot het in het echt doet)

Zo zie je maar dat "The Wall" na ruim 30 jaar nog steeds actueel is, misschien zelfs wel actueler dan in de tijd dat het gecomponeerd werd.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Meltrain schreef:Iets anders: soms heb ik wel eens zo'n gevoel van: "Was dat nou echt nodig? :roll: ". Zo ook bij het zien van dit filmpje:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FSLwCImW ... r_embedded[/youtube]
Bij de video staat ook: Achter de cameraman moeten gebruikers van deze roltrap nog een trappetje af. Komt een beetje over als de roltrappen bij diverse ondergrondse stations in Keulen, waar je nog een trappetje op of af moet :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Deze is trouwens ook vrij bizar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pL_PBuh6Xes[/youtube]
Een roltrap speciaal voor winkelwagentjes _O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Vinny »

Ik heb wel eens een foto gezien van een vergelijkbare korte roltrap dat naar het bordes (en ingang) van een sportschool ging. 80% van de personen ging met de roltrap. :')
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door STF »

Vrienden van ons waren vroeger de beheerders van een camping in het noorden van Luxemburg, in het cafe-restaurant was keurig een gehandicapten-toilet maar ze begrepen niet waarom; er zat tussen de camping en het cafe-restaurant namelijk een hoogteverschil van zo'n 10 tot 15 meter wat via een vreselijk steile asfaltweg overbrugd werd, daar komt geen rolstoel tegenop... Slot van het liedje was dus dat het gehandicaptentoilet volledig gevuld werd met emmers, toiletpapier, dweilen, etc.
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Raymond »

Vinny schreef:Ik heb wel eens een foto gezien van een vergelijkbare korte roltrap dat naar het bordes (en ingang) van een sportschool ging. 80% van de personen ging met de roltrap. :')
Afbeelding
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Fles »

Dat is wel heel erg ja. Als je als sportschool zoiets gaat bouwen zelf.

Kijk dat er hele volksstammen met de auto naar de sportschool 300 meter verderop gaan, okee :') Dat kan die sportschool ook niet helpen. Maar dit.... :N
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Ja, dat vind ik nog altijd het vreemdste aan sportscholen. Ze hebben echt een belachelijk grote parkeerplaats nodig omdat mensen met hun auto willen sporten. Eh, hallo!? Sporten = bewegen, je zou als warming up natuurlijk ook even naar de sportschool kunnen fietsen op lopen of steppen of skaten. :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door ODRAIL »

Eerlijk gezegd ga ik met de metro naar de sportschool. Kan bijna voor de deur uitstappen (wel 2 maal oversteken en 3 minuten lopen).
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Ardan »

Ook zoiets vergelijkbaars als op die camping in Luxemburg: in het café waar ik werk hebben we ook een invaliden/rolstoeltoilet, maar met een rolstoel kom je de hele kroeg niet eens in omdat er een bordesje zonder rolbaan voor de ingang is :')
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Daniel »

Als we het dan toch over onhandigheden voor rolstoelgebruikers hebben: mijn middelbare school had een hellingbaan met een bocht erin die amper met een rolstoel te nemen was :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door htm_tram »

Vandaag is de instructie helaas n iet doorgegaan, begin mei krijg ik instructie als balkon wacht en kaartverkoper. Maar wel een foto met me Werkkleding... :) Afbeelding
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Daniel schreef:Als we het dan toch over onhandigheden voor rolstoelgebruikers hebben: mijn middelbare school had een hellingbaan met een bocht erin die amper met een rolstoel te nemen was :P

Ik heb in Roemenië weleens een "rolstoelvriendelijk" hotel gezien die bij de ingang gewoon een betonnen taludje onder 45 graden gebouwd hadden :D Dat was voor de rolstoelen :Y
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Justin »

Het was heerlijk vertoeven in de Efteling. Joris en de Draak was echt leuke attractie :).
De Villa Volta deed beetje weird, want tot twee keer toe zaten we in de main room, en toen draaide er niks...

Op de heen en terugweg viel me nu pas het 'monument' van de halvezolenlijn in Waalwijk op in de vorm van een stuk rails met stootjuk... Gek idee dat daar ooit echt spoor lag en dat men zelfs gokte op dubbelspoor... Stel dat het nog zou bestaan, wat voor diensten zou het dan uitvoeren... Ik zie het al op de CTA/TPB staan :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Ardan »

Ik lig nu op bed in de oude slaapkamer van mijn vriend me HE-LE-MAAL de pleuris te vervelen. Gelukkig is er, in tegenstelling tot bij hem thuis, hier wél internet. En kratten vol met LEGO :D
Maar toch, wel even met mijn vriend erover hebben dat ik niet élke keer weer hoef te worden meegesleurd hierheen. Gezelligheid is ver te zoeken. Ze zijn wel aardig, maar er is wel altijd een vorm van spanning tussen schoonmoeder en schoonvader, zo lekker gaat het niet tussen hen. En eigenlijk komen we hier alleen maar voor een hap eten aangezien wij daar niet altijd het geld voor hebben, mijn vriend wil eigenlijk ook niet zo vaak. Maar dan wel weer blijven hangen tot diep in de nacht..
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Oud forumgebruiker »

Mag ik even kwijt dat ik na een half jaar niet meer gefietst te hebben meteen BAM! 7 km (transvaal - west) gefietst heb... nooit meer.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door find_your_spot »

Wie kent zo'n bordje?

Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Michael »

Ten eerste: Wat doe jij bij de McDonald's?

Ten tweede op mijn werk gebruiken we pionnetjes
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Suus »

Sommige restaurants hebben inderdaad van die bordjes bij bestellingen met holds. Andere hebben gekleurde pionnetjes. Waar ik vroeger werkte hadden we niets.
ziggy schreef:Mag ik even kwijt dat ik na een half jaar niet meer gefietst te hebben meteen BAM! 7 km (transvaal - west) gefietst heb... nooit meer.
7 kilometer. Dat is helemaal niets man :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door ODRAIL »

ziggy schreef:Mag ik even kwijt dat ik na een half jaar niet meer gefietst te hebben meteen BAM! 7 km (transvaal - west) gefietst heb... nooit meer.
En mag ik even kwijt dat ik al ruim 3 jaar (nee geen tikfout) niet op de fiets ben gestapt. Behalve op de sportschool dan.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door find_your_spot »

Michael schreef:Ten eerste: Wat doe jij bij de McDonald's?
Foutje gemaakt, ik dacht dat ik bij La Place naar binnen was gestapt
For Your Railroad Adventures
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door find_your_spot »

Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Justin »

Hey die staat ook in het Van Unnikgebouw, in kamer 102 bij de IT helpdesk van de Fac. Geowetenschappen :P. En volgens mij nog ergens anders...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten