Mag ik even kwijt #76

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door htm_tram »

Heh bah, zit je rustig in de intercity van Den haag centraal naar Utrecht centraal in de stiltecoupe... Komt er een irritant pratende koffie slurf langs en blijft maar doorratelen... De fair trade chocolade is in de aanbieding en er is een wedstrijd wie het meest verkoopt. Laat me gewoon met rust... ga gewoon terug naar je echte traject en niet hier. Dit 3 x gehoord in mij coupe: "goedemorgen lieve mensen, ik van de railcatering, ik heb echte lekkere Starbucks koffien en thee in wel 5 smaken, daarnaast heb ik ook lekkere soep, tomaat, groente en kip. Ook lekkere verse gevulde koeken, stroopwafels en vandaag In de aanbieding lekkere fair trade chocolade repen voor maar 1,50. De cacaou boeren verdien hier ook goed geld aan. Tevens is dit een wedstrijd van ons. De gene die de meeste repen verkoopt wint een prijs ik loop 50 repen achter dus help mij en ook de boeren..."

Dat dus 3 x in de stte coupe, gevraagd of de koffie slurf wat stiller kon zijn en anders maar naar haar vaste traject moest gaan. :roll: ze was het natuurlijk niet met me eens maar zowel ik en de andere reizigers vonden het heel erg irritant... :')
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Suus »

Eh, Den Haag - Utrecht is een van die vaste trajecten :') :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Geert »

Voor een vast traject zijn ze dan wel erg weinig te zien :'). Kom ze vrijwel nooit tegen tussen Utrecht en Den Haag.
Reiziger Delft
Berichten: 1198
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Reiziger Delft »

Zou trouwens wel een leuke zijn; ik heb een tijdje Delft-Utrecht gependeld en tussen Den Haag en Utrecht had ik vaak een bak voor me alleen. Lekker rustig op de vroeger ochtend. :) De trein had 12 bakken en ik stapte altijd voorin in.

Tegen een andere reiziger:
''Hey jij daar! Normaal zit jij hier nooit; ga eens naar je eigen bak of neem de trein die je normaal altijd neemt''. :P
Laatst gewijzigd door Reiziger Delft op ma 11 apr 2011, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

sowieso, het is 10 uur smorgens, bloedheet weer, en dan komen ze met soep langs. Welke MONGOOL verzint dat? Servex door de bocht weer. Mislukkelingen :N
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door deadlock »

Bloedheet? :mrgreen: Dat is wel een beetje overdreven ;)

In de artikelen op treinreiziger.nl zitten met de dag meer taalfouten. Zware vorm van Engelse ziekte en van de 't kofschip regel hebben ze ook nog nooit gehoord.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Geen soepweer iig. En smorgens is ook geen soeptijd.

En als je nou toch een wedstrijd houdt wie het meest verkoopt, ga dan op zn minst met koude blikken lopen.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door htm_tram »

Bee schreef:Eh, Den Haag - Utrecht is een van die vaste trajecten :') :')
Nee, Utrecht - Eindhoven/Zwolle ;-)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door htm_tram »

Fles schreef:Geen soepweer iig. En smorgens is ook geen soeptijd.

En als je nou toch een wedstrijd houdt wie het meest verkoopt, ga dan op zn minst met koude blikken lopen.
Er was dus iemand die tomaten soep kocht, de rest van de coupe kon mee geniet want het rook erg... :roll:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Suus »

Op veel plaatsen in de wereld is het eten van soep als ontbijt normaal. En 10 uur is voor mensen die zeer vroeg zijn opgestaan lunchtijd. Kortom, gezever in blik.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Gekko123 »

htm_tram schreef:
Bee schreef:Eh, Den Haag - Utrecht is een van die vaste trajecten :') :')
Nee, Utrecht - Eindhoven/Zwolle ;-)
Klopt, dat zijn onze stamtrajecten. Maar zeer binnenkort gaan we (bij wijze van proef) beginnen met rondritten en zullen we af en toe ook te vinden zijn op Utrecht - Rotterdam (niet in de s2800), Rotterdam - Eindhoven (s1900), Den Bosch - Zwolle (s3600), Utrecht - Arnhem en Utrecht - Deventer (niet in de s2800)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Bee schreef:Op veel plaatsen in de wereld is het eten van soep als ontbijt normaal. En 10 uur is voor mensen die zeer vroeg zijn opgestaan lunchtijd. Kortom, gezever in blik.
Non-argumenten, maar goed. Laat ook maar.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door htm_tram »

Fles schreef:
Bee schreef:Op veel plaatsen in de wereld is het eten van soep als ontbijt normaal. En 10 uur is voor mensen die zeer vroeg zijn opgestaan lunchtijd. Kortom, gezever in blik.
Non-argumenten, maar goed. Laat ook maar.
Je mag van BEE'tje niet mierenneuken over sTerfex en eten in de trein maar je mag wel weer miereneuken over spelfouten van kebab kraampjes... Best wel slecht BEE'tje :neg: :')
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door htm_tram »

Gekko123 schreef:
htm_tram schreef:
Bee schreef:Eh, Den Haag - Utrecht is een van die vaste trajecten :') :')
Nee, Utrecht - Eindhoven/Zwolle ;-)
Klopt, dat zijn onze stamtrajecten. Maar zeer binnenkort gaan we (bij wijze van proef) beginnen met rondritten en zullen we af en toe ook te vinden zijn op Utrecht - Rotterdam (niet in de s2800), Rotterdam - Eindhoven (s1900), Den Bosch - Zwolle (s3600), Utrecht - Arnhem en Utrecht - Deventer (niet in de s2800)
Zoek maar een gewoon bijbaantje, de meeste koffie slurfen zijn zo slecht bezig... Onbeschoft, slecht omroepen... En dan heb ik het nog geen eens over de ranzige koffie... -o-
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Caspar »

Ik heb mijn hoofdaansluiting van de waterleiding afgesloten vanochtend omdat de oude keuken helemaal weg is gesloopt door mij vandaag. Net bij de snackbar maar naar de wc gegaan. Hopelijk vorder ik een beetje zodat ik in ieder geval de koperen waterleiding dusdanig heb afgewerkt dat ook de hoofdaansluiting weer open kan en ik naar de wc kan en straks kan douchen etc...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Suus »

htm_tram schreef:
Fles schreef:
Bee schreef:Op veel plaatsen in de wereld is het eten van soep als ontbijt normaal. En 10 uur is voor mensen die zeer vroeg zijn opgestaan lunchtijd. Kortom, gezever in blik.
Non-argumenten, maar goed. Laat ook maar.
Je mag van BEE'tje niet mierenneuken over sTerfex en eten in de trein maar je mag wel weer miereneuken over spelfouten van kebab kraampjes... Best wel slecht BEE'tje :neg: :')
Ander topic, andere regels 8-)

Bovendien heb ik wel wat anders aan mij hoofd dan een beetje ruziemaken over koffie. Andere kant uit bed stappen misschien een goed idee voor volgende week maandag :wink:
Laatst gewijzigd door Suus op ma 11 apr 2011, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

htm_tram schreef:Je mag van BEE'tje niet mierenneuken over sTerfex en eten in de trein maar je mag wel weer miereneuken over spelfouten van kebab kraampjes... Best wel slecht BEE'tje :neg: :')
Oh is dat het? :lol: Nou, weet ik dat ook weer *O*
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door htm_tram »

Bee schreef:Andere kant uit bed stappen misschien een goed idee voor volgende week maandag :wink:
Moet ik me bed eerst aan de andere muur zetten want ik kan nou eenmaal maar aan 1 kant uit me bed stappen.

Ti's lekker weer, word ik erg vrolijk van :)
Laatst gewijzigd door Wubbo op ma 11 apr 2011, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote ingekort
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door MdJ »

Dat merken we...xD
Bij twijfel: gebruik beton.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door find_your_spot »

Vanochtend 30 min in de stomerij staan wachten want de meneer kon het pak niet meer vinden wat m'n vader 9 maanden geleden had weggebracht.
Bleek dat het pak op een hangertje ergens op zolder hing...
For Your Railroad Adventures
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door MdJ »

Dat vind ik nog wel meevallen 30 minuten wachten, 9maanden na het afgeven...
Bij twijfel: gebruik beton.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Dexter »

Zo, ik ben weer terug uit Londen! Het was echt super, veel gedaan, veel gezien (mijn schoenen staan nog na te roken in de gang) en heerlijk weer gehad: Het was hartstikke warm daar en we stonden echt voor gek toen we op St. Pancras in onze winterjassen en truien uit de trein stapten. Het Hilton was echt superdeluxe, er stond een doorman met hoge hoed en de kamer en het kingsizebed waren echt enorm. Een zwembad en een sauna zijn toch wel lekker na een dag in de stad lopen. :mrgreen: Wat wel een beetje tegenviel was dat - naast Amerikaanse bejaarden en zakenlui - het hotel overbevolkt was met tulbandvolk uit India, die s'avonds laat met de deuren smeten en hard pratend door de gangen liepen.

In Londen natuurlijk weer tijd te weinig om mijn hele lijstje af te werken, maar uiteindelijk toch nog veel kunnen doen: London Eye, een rondvaart, Changing the Guard, ritje met een Routemaster van Trafalgar Square naar Tower Hill, Tower of London, Tower Bridge Experience, London Transport Museum en zaterdag een dagje Legoland Windsor. Verder geshopt en natuurlijk veel te veel gekocht. We gingen erheen met een halfvolle tas, die op de terugweg amper dichtging. :@

Nu ben ik aan het uitpakken en daarna het balkon reinigen en zomerklaar maken. En dan zit ik in mijn hotelkamer in Londen naar Sky Channel News te kijken, zie ik ineens dat er een schietpartij in Alphen a/d Rijn is geweest! :shock:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Suus »

Sky News had toch een kaartje waarbij Amsterdam op de plek van Den Helder lag, en Alphen op de plek van Alkmaar? Of was dat weer een andere zender :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door htm_tram »

Maak je niet druk en geniet van het mooie weer ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Dexter »

Bee schreef:Sky News had toch een kaartje waarbij Amsterdam op de plek van Den Helder lag, en Alphen op de plek van Alkmaar? Of was dat weer een andere zender :X
Het kaartje heb ik niet gezien, wel zag ik een verslaggever met enorme flats op de achtergrond die het had over een "shooting in a Amsterdam suburb" waardoor wij eerst dachten aan de Bijlmer, maar daarna had ie het over the "closely knit community of Aalfan an deen Rien".
Vallend blad maakt rails glad.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 27 gasten