Mag ik even kwijt #77

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Stefan »

Zo, morgen lekker richting Stockholm met school. Ik blijf daar tot en met vrijdag, heb er zin in. 8-)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Ennes »

Stefan schreef:Zo, morgen lekker richting Stockholm met school. Ik blijf daar tot en met vrijdag, heb er zin in. 8-)
*# BEN JALOERS !!!!!!! #*
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Meltrain »

Justin schreef:Daarbij is de Goliath nog wel wat leuker....
Is dat niet gewoon, omdat er in Nederland niks leukers dan de Goliath is? :P
(En dat is zeker niet omdat alle andere achtbanen zo slecht zijn, integendeel zelfs. 8-) )

@Caspar: ik hoop voor je dat alle attracties het doen, want dat was vorige week nogal een probleem. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Suus »

Stefan, kan je niet stiekem wat leuke Zweedse vrouwen in je koffer stoppen, wordt het uitzicht op de redelijke saaie burgelijke meisjes op mijn werk soms wat zat :lol:

Als je doorvraagt hebben de meeste gelukkig wel enige diepgang in hun verhalen, maar soms :')
Laatst een mooie vrouw met een vliegbrevet voor een helicopter een traumaheli moest helpen, en dat alles geleerd had in Denemarken, maar die was al bezet. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door find_your_spot »

Kom ineens een wel heel tevreden gebruiker tegen van onze chipkaart

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ERUnyNxDSLQ[/youtube]


Zo te zien heeft Arriva een nieuwe service op alle noordelijke stations

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=60L7nygMyQk[/youtube]
For Your Railroad Adventures
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Mark »

Dat je een sleurhut achter je auto hangt is tot daar aan toe.
Maar dat die mensen dan ook gelijk menen 60-70 te moeten rijden op wegen waar je 80 mag, zal ik nooit begrijpen. :X Zwaar irritant als je er een kilometer of 20 achter hangt.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door MdJ »

Sommige mensen kunnen dat ook zonder sleurhut hoor. Bloedverziekendirritant.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Suus »

Ik noem ze altijd recreatiecontainers ;-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Caspar »

Meltrain schreef:@Caspar: ik hoop voor je dat alle attracties het doen, want dat was vorige week nogal een probleem. :wink:
Dat was het vandaag ook. Ik heb eerst een half uur staan wachten in de rij voor de Robin Hood (de houten achtbaan) om vervolgens 20 minuten voor het treintje te staan die ermee was opgehouden. Daarna riepen ze om dat ie de rest van de dag niet meer zou gaan. Uur voor niets gewacht. Bij Goliath ook ruim 25 minuten staan wachten in het karretje voordat ie eindelijk de lucht in ging door een storing. Uiteindelijk alleen een kinderachtbaan, het reuzenrad en de Goliath gedaan in een hele dag :( Het mooiste was nog bij de uitgang, zo maar uit het niets begon een helemaal verloederde vrouw te iets te schreeuwen naar ons en druk te gebaren. Omdat we in de auto zaten kon ik niet horen wat ze riep, maar door onze slappe lach om haar ging ze nog verder los :lol:

Ik heb trouwens nog wel een stapeltje bonnen gekregen zodat ik door de uitgang bij attracties naar binnen kan gaan ter compensatie voor het ongemak van vandaag. Op een drukke dag kan dat een hoop wachtrijen schelen. :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door STF »

Mark schreef:Dat je een sleurhut achter je auto hangt is tot daar aan toe.
Maar dat die mensen dan ook gelijk menen 60-70 te moeten rijden op wegen waar je 80 mag, zal ik nooit begrijpen. :X Zwaar irritant als je er een kilometer of 20 achter hangt.
Ik heb weleens kilometers achter een super traag rijdende caravan gehangen eer dat er eindelijk een inhaalmogelijkheid kwam, vervolgens komt die bewuste caravan tien minuten later onze camping oprijden...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door ODRAIL »

Ja, zeer leuk. Schoot spontaan in de lach :wink:.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door STF »

Dat was toch ook toeval vanmiddag; het sloopbedrijf kwam die stacaravan beoordelen, hoeveel het moet kosten maar die man sprak alleen Frans wat mijn vader en ik totaal niet spreken en me moeder maar een paar woordjes, laat er nou toch net een kennis van ons op bezoek zijn die i.v.m haar werk perfect Frans spreekt. :pos:

Dus mocht iemand de rustiek gelegen chalet nog willen huren; wees er snel bij want 5 juni wordt dat ding met de grond gelijk gemaakt.

In de herfst volgt de volgende:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Suus »

Dat is een keurige woning, die kan je zo verhuren hoor :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Justin »

@Stefan: veel plezier in Zweden! Maak er wat van!
@Meltrein: mwoah, ben niet zo van de bijna-180° vrije vallen... Moet zeggen dat Joris en de Draak in de Efteling ook wel hele leuke achtbaan is. Minder abrupte bewegingen als dat de Pegasus destijds was!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Dexter »

Ennes schreef:
Stefan schreef:Zo, morgen lekker richting Stockholm met school. Ik blijf daar tot en met vrijdag, heb er zin in. 8-)
*# BEN JALOERS !!!!!!! #*
Me too! :mrgreen: Veel plezier en vergeet niet om naar Gamla Stan en Skansen te gaan!
Caspar schreef:Dat was het vandaag ook. Ik heb eerst een half uur staan wachten in de rij voor de Robin Hood (de houten achtbaan) om vervolgens 20 minuten voor het treintje te staan die ermee was opgehouden. Daarna riepen ze om dat ie de rest van de dag niet meer zou gaan. Uur voor niets gewacht. Bij Goliath ook ruim 25 minuten staan wachten in het karretje voordat ie eindelijk de lucht in ging door een storing. [...] Ik heb trouwens nog wel een stapeltje bonnen gekregen zodat ik door de uitgang bij attracties naar binnen kan gaan ter compensatie voor het ongemak van vandaag.
Klinkt als hele normale taferelen tijdens elke typische doorsnee spoorstoring, dus voor die beleving had je niet speciaal naar Walibi hoeven te gaan. :lol: Overigens is een dagje Walibi het leukste tijdens Halloween, maar de Goliath is altijd cool! 8-) Ik ben alleen wel ergens halverwege de eerste afdaling mijn organen verloren...
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Ennes »

Caspar schreef:
Meltrain schreef:@Caspar: ik hoop voor je dat alle attracties het doen, want dat was vorige week nogal een probleem. :wink:
Dat was het vandaag ook. Ik heb eerst een half uur staan wachten in de rij voor de Robin Hood (de houten achtbaan) om vervolgens 20 minuten voor het treintje te staan die ermee was opgehouden. Daarna riepen ze om dat ie de rest van de dag niet meer zou gaan. Uur voor niets gewacht. Bij Goliath ook ruim 25 minuten staan wachten in het karretje voordat ie eindelijk de lucht in ging door een storing. Uiteindelijk alleen een kinderachtbaan, het reuzenrad en de Goliath gedaan in een hele dag :( Het mooiste was nog bij de uitgang, zo maar uit het niets begon een helemaal verloederde vrouw te iets te schreeuwen naar ons en druk te gebaren. Omdat we in de auto zaten kon ik niet horen wat ze riep, maar door onze slappe lach om haar ging ze nog verder los :lol:

Ik heb trouwens nog wel een stapeltje bonnen gekregen zodat ik door de uitgang bij attracties naar binnen kan gaan ter compensatie voor het ongemak van vandaag. Op een drukke dag kan dat een hoop wachtrijen schelen. :D
KUT NS!!!!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Stefan »

Bedankt iedereen! Alleen het vroege opstaan is wat minder. Moet om 7.30u op Schiphol zijn, dus ik ga om 5.15u maar eens weg om eerst nog iemand in Rhoon op te halen en dan rustig door te stuiven naar Schiphol, maar goed. Je moet er wat voor over hebben. :mrgreen: Tot vrijdag! :pos:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door STF »

Een van onze jaarplaatsgasten ging vandaag zijn schuurtje moddervrij maken na het hoogwater maar hij vond het maar lastig dat achterin de meeste modder lag en daar geen uitgang was dus heeft hij nu een gat in de achterkant van zijn schuurtje gezaagd! :mrgreen:
Ik betwijfel of dat nou echt sneller werkt want nu kan hij morgen dat gat weer dichttimmeren. :Y
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door AppleMoose »

Altijd "fijn" als ouders tegen je liegen... :N
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door JWM »

Je bent erachter gekomen dat Sinterklaas niet bestaat? :oops:
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Ennes »

Ronaldussen schreef:Altijd "fijn" als ouders tegen je liegen... :N
Tja het valt niet mee om ouder op te voeden :N
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door AppleMoose »

JWM schreef:Je bent erachter gekomen dat Sinterklaas niet bestaat? :oops:
Bestaat die niet dan? :o :shock: :cry: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Ennes »

Ronaldussen schreef:
JWM schreef:Je bent erachter gekomen dat Sinterklaas niet bestaat? :oops:
Bestaat die niet dan? :o :shock: :cry: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar Sinterennes bestaat wel hoor :Y
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Suus »

Vanochtend iets voor half negen stond ik op het punt weg te gaan, toen er opeens iemand op mijn raam stond te bonken :shock: Dus ik vraag aan die meneer wat er aan de hand is, blijkt het een deurwaarder te zijn voor de H&M omdat de vorige bewoonster nog een rekening van een paar honderd euro open had staan.

Nu heb ik 2x de H&M Klantenservice gebeld dat het adres niet meer juist is
Vorige week nog het incassobureau gebeld: Ze woont hier tenslotte echt niet
Zaterdag nog een brief ontvangen dat als ze niet binnen 10 dagen zou betalen dat er dan maatregelen zouden volgen
En vanochtend stond er al een deurwaarder aan de deur :|

Meneer wou niet geloven dat ik niet ene Laverne ben. Ik bedoel, alleen die naam al, wie wil er nu Laverne heten? Zelfs na het tonen van mijn ID-kaart was het nog niet goed. Ik had er helemaal geen tijd voor maar die opdringerige man heeft mij tot ver na 9 uur bezig gehouden. Toen ik eindelijk wegkon, veel te laat natuurlijk, stond ook de Diemerbrug nog eens open voor MEGABOOT :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door MdJ »

Wrakingsverzoek door de schredder.

Dus het Wildersproces gaat gewoon door, met dezelfde rechters.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 45 gasten