Damn, ik moet nu de deur uit voor mijn werk en het gaat ineens keihard gieten hier...

Dexter schreef:@Caspar: Misschien was die katapult wel zo krachtig of ben jij zo sterk dat dat ei van jou nog steeds onderweg was en nu pas is neergekomen. Ik vrees het ergste na het zien van die aan bonken gehakte houtblokken.
Damn, ik moet nu de deur uit voor mijn werk en het gaat ineens keihard gieten hier...
Dexter schreef:Aaargh! Vanmorgen zat ik al om 8:15 rechtop in mijn nest van het getimmer, geboor, geschuur en geslijp omdat ze weer met die ***-loopbrug bezig zijn.Niet leuk als je er eigenlijk pas om 12:30 uur uit hoeft.
Maar eerlijk gezegd kwam het me nu eigenlijk wel goed uit, want ik krijg dit weekend bezoek dus ik moet hier de boel aan kant maken en dat kan ik dus mooi nu doen, want vanavond ben ik tot laat aan het werk. Dus de boodschappen zijn al binnen, de boel is opgeruimd en straks geef ik de stofzuiger nog even een rondleiding door het huis.
Dexter schreef:Ja lekker productief he?Ik krijg dit weekend bezoek van ver en dan maak ik het altijd graag gezellig, maak de boel aan kant en haal lekkere dingen in huis.
En dan heb ik nog een lange late dienst in het verschiet, maar dat is niet erg. Het is een wel leuke dienst met een rondje door het halve land en op 2 na alleen IC's. Alleen dat slagje Ut - Bkl kan wat mij betreft gestolen worden.
Fles schreef:Het zijn heel lokale buitjes, kiek maar op de radarIk heb er ook eentje
Justin schreef:"Omdat je huis nooit af is" was toch de slogan![]()
.
Justin schreef:"Omdat je huis nooit af is"
Caspar schreef:Mijn voordeur kan niet meer dicht. Hij sloot de laatste dagen altijd al wat lastig, maar nu zag ik dat het metalen plaatje (waar het slot in valt) in het wandkozijn helemaal doorgescheurd is. Zo'n eigen huis houdt je wel lekker bezig.
Terug naar “OV Ontmoetingspunt”
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten