Mag ik even kwijt #78

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Dexter »

Ennes schreef:De mooiste smoes vond ik echter wel dat in Asd de kaartautomaat niet werkte, en het loket gesloten was. :lol:
Gisteren (op zaterdag dus) kwam de hc even bij me buurten in de s2200 en die vertelde me dat er eentje met een week-SOV in zat en die kwam met de volgende smoes: "Ow sorry, ik dacht dat het vandaag vrijdag was..."

Waarop de hc antwoordde: "Oh, ik dacht dat het vandaag maandag was, ik ben namelijk de afgelopen 2 dagen vrij geweest en ben vandaag weer begonnen." (Hij heeft daarna een UVB uitgeschreven)
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Caspar »

Ik heb me soms ook wel eens gruwlijk met dagen vergist. Dat krijg je als je onregelmatige diensten doet. Maargoed, zonder verdere gevolgen gelukkig.
Had het vorig jaar met Hemelvaartsdag. Ik had nachtdienst en dacht: hmm wat blijft dat plan lekker rustig voor de vroege ochtend. Pas tegen 6u 'sochtends ging er een belletje rinkelen :oops:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Dexter »

De OV-Shitkaart is af en hij is best grappig geworden al zeg ik het zelf. :D

Op de voorkant heb ik met een paar letters geschoven, zodat er OV-Shitkaart op staat en het net echt lijkt. Verder heb ik de meest maffe en afzichtelijke foto als pasfoto genomen die ik kon vinden. (Ze slaat me dus meteen de hersens in)

Op de achterkant staat een gebruiksaanwijzing die als volgt luid:

* Stap 1: Ga op het station op zoek naar de incheckpaal. -> Goed zoeken, want we hebben ze goed verstopt.

* Stap 2: Haal diep adem, ontspan en houd uw OV-Shitkaart voor de incheckpaal.

* Stap 3: Wacht op de pieptoon en het groene lampje. -> Spannend he! Zou het werken?

* Stap 4: Geen pieptoon of groen lampje? -> DOMBO! Je bent vast vergeten om je kaart te activeren!

* Stap 5: U mist nu uw trein? -> WAAAT?! Wordt hysterisch, ga gillen en roep zoveel mogelijk scheldwoorden!

* Stap 6: Helpt dit nog niet? -> Sloop die @#$%^&*! incheckpaal en trap 'm uit de grond!

* Stap 7: Bent u nu opgelucht en gekalmeerd? Bel dan met: 0900-*mijnnummer* voor advies.

Geheel gebaseerd op real-life ervaringen met reizigers. :lol: Iemand nog aanvullingen?
Vallend blad maakt rails glad.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door webguy »

Haha :) Ik zag vanmorgen een wat oudere man z'n OVC voor een gele stempelautomaat houden... Tja, dat werkt niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Daniel »

Op station Amersfoort hebben ze een toilet wat zelf gehandicapt is, zie onderstaande foto en zoek de ontbrekende letter :mrgreen: ...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Suus »

Voor de mensen die wel een hond willen maar er geen tijd voor hebben, heb ik nu de oplossing! Een filmpje van het hond uitlaten op deze schitterende avond :D

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mgiiUGI1M6Q[/youtube]
Opgenomen met mijn telefoon en zelf gemonteerd in iMovie 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door ODRAIL »

Moet dit topic niet weer eens gesplitst gaan worden?
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Stefan »

We lopen inderdaad behoorlijk achter. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Daniel »

Vooruit dan, een vers topic :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door ODRAIL »

Hmm, ik neem aan dat het beheer van deze site dit in de gaten houd en niet de gebruikers :wink:.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door AppleMoose »

Whooooeeeeeiiiiii, ik ben gek op verse topics *O* *O* *O* *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Caspar »

En zeker ook op slagroomtaartjes :wink: :lol:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door AppleMoose »

Vooral de Zweedse slagroomtaartjes! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Daniel »

KM46 schreef:Hmm, ik neem aan dat het beheer van deze site dit in de gaten houd en niet de gebruikers :wink:.
Naar het schijnt bestaat het beheer ook uit mensen... en die vergeten ook weleens wat. Het handige van beheerder zijn op OVNL is dat de gebruikers doorgaans dan wel zo vriendelijk zijn dat even te melden :pos:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Meltrain »

Ja, de gebruikers maken het forum. :Y
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Geert »

Bee schreef:Voor de mensen die wel een hond willen maar er geen tijd voor hebben, heb ik nu de oplossing! Een filmpje van het hond uitlaten op deze schitterende avond :D

http://www.youtube.com/watch?v=mgiiUGI1M6Q
Opgenomen met mijn telefoon en zelf gemonteerd in iMovie 8-)
Ik ben vandaag bij mijn ouders geweest en zit alweer helemaal onder de hondenharen, dus de hond mag nog eventjes daar blijven voordat ze weer mag logeren. :lol:
lamar
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 12 jun 2009, 22:15

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door lamar »

Wordt aankomende 5 Mei nou wel als feestdag gerekend voor het Euregio-ticket of niet??
''Schade dass die bahn nicht fliegen kann!''
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Dexter »

Bee schreef:Voor de mensen die wel een hond willen maar er geen tijd voor hebben, heb ik nu de oplossing!
Zou je goud geld mee kunnen verdienen als je het mij vraagt, een Walking-The-Dog Simulator. :lol:

Wat een mooie hond trouwens! Wat is het voor merk/type/ras? Vrienden van ons hebben een Tervurense Herder met zo'n enorme kraag, ik was meteen helemaal weg van die hond. Als we daar zijn, wil ik 'm altijd wandelen. Maar omdat het een behoorlijk forse hond is, is het meestal omgekeerd en laat de hond mij uit. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door STF »

Wat vragen kampeerders toch vaak of ze wel over het bruggetje kunnen (qua gewicht) met hun caravan of camper, het is gewoon een stevige betonnen brug die alleen wat aan de smalle kant is maar daar vraagt dan weer nooit iemand naar (of het qua breedte wel gaat)... :?

Een paar jaar geleden is er nog een hoogwerker van 7 ton moeiteloos overheen gereden, dus stevig zat.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Caspar »

Heerlijk, vanochtend was er nog niemand op de weg. Op de 2 kilometer naar het station heb ik in ieder geval geen enkele auto, fietser of wandelaar gezien.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door htm_tram »

Komt waarschijnlijk om dat iedereen is gewaarschuwd dat ik om 09.00 uur rijles heb?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Caspar »

Op 2e paasdag? :roll:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Suus »

Dexter schreef:
Bee schreef:Voor de mensen die wel een hond willen maar er geen tijd voor hebben, heb ik nu de oplossing!
Zou je goud geld mee kunnen verdienen als je het mij vraagt, een Walking-The-Dog Simulator. :lol:

Wat een mooie hond trouwens! Wat is het voor merk/type/ras? Vrienden van ons hebben een Tervurense Herder met zo'n enorme kraag, ik was meteen helemaal weg van die hond. Als we daar zijn, wil ik 'm altijd wandelen. Maar omdat het een behoorlijk forse hond is, is het meestal omgekeerd en laat de hond mij uit. :mrgreen:
Eerlijk gezegd ben ik vergeten wat voor type hond het is, maar het is wel een rashond. Ze kan wel aardig trekken, maar eigenlijk alleen als ze weet dat ze bijna thuis is of als ze een bal ziet. Ze heeft een soort fascinatie voor ballen en elke bal die ze ziet wil ze pakken. Leuk als een aantal kinderen op het grasveldje aan het voetballen zijn :')

Ze gaan ook vaak naar het Gouwebos (dat is het park tussen Boskoop en Waddinxveen, de spoorlijn loopt er dwars doorheen) en dan probeert ze de vele konijnen op te jagen :') Maar de bal gaat voor. Je moet wel een beetje van viezigheid houden dan, want de bal wordt natuurlijk helemaal modderig omdat ze echt enorme ladingen kwijl produceert na een tijdje ravotten, maar ze is echt supersnel, echt heel mooi om te zien. Na afloop heeft ze het dan warm en dan proberen mijn ouders haar altijd te vangen, anders springt ze een ondiepe sloot in en gaat ze lekker op de grond liggen. Daar wordt ze niet bepaald schoon van :P Thuis zetten ze dan altijd de tuinslang erop, even afdrogen en de hond is weer schoon :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Fles »

Bee schreef: Ze kan wel aardig trekken,

Ze heeft een soort fascinatie voor ballen
Je weet wat je zegt he? :o :mrgreen:
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Michael »

Daniel schreef:Op station Amersfoort hebben ze een toilet wat zelf gehandicapt is, zie onderstaande foto en zoek de ontbrekende letter :mrgreen: ...
Afbeelding
Er staat mindervalide toilet. Ik neem aan dat het mindervalidentoilet moet zijn
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten