Wat eten we vandaag? #14

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Gertjan »

Gehaktballetjes, aardappels en sperzieboontjes. Vat zijn we weer gezond vandaag :mrgreen:
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Gekko123 »

Aardappelschijfjes, kip, champignons en kaas uit de oven wordt het vandaag *O*
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Justin »

Gekookte aardappeltjes, bloemkool met sausje, salade en kip cordon bleu :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Daantje »

Vlindertjespasta met roomsaus met zalm, garnalen, ui, knoflook en peterselie met komkommer en tomaat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Fles »

Een blik goulashsoep. HEUL lekker en HEUL gezond :Y Welles :o
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door webguy »

Patatje met en een kroket bij de plaatselijke friet boer op het hokje (die met Pin). De betere snackbar zit op t andere hoekje, maar daar kan je weer niet pinnen :(
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Fles »

Fles schreef:Een blik goulashsoep. HEUL lekker en HEUL gezond :Y Welles :o
KOEL ES AF NOU :evil:

Jemig ik heb honger :(
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Suus »

Ik at vandaag Kip Tikka Masala. Blokjes kip, wat uiensnippers, basmatirijst en een pot Tikka Masalasaus. Klaar in 15 minuten :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Dexter »

Afgelopen zondag kwam forumlid Caspar bij ons eten en gezien zijn staat van dienst in dit topic, moest ik natuurlijk wel alles uit de kast halen. Dus besloot ik kipF gevuld met gekruid gehakt te maken, met gekruide aardappelpartjes te maken en een salade. Ja mensen, jullie lezen het goed: Dex de Herbi-foob heeft een salade gemaakt! *O* De aardbeien met slagroom en roomijs kwamen we door tijdnood niet meer aan toe. Maandag gingen we met een groep vrienden gezellig wokken en dinsdag hebben we lekker bij een pizzeria gegeten.

Woensdag en vandaag heb ik een balansdag en heb ik daarom bijna niks gegeten. Voordat mensen hier onderhand nog gaan denken dat ik met een schoenlepel mijn cabinedeur in- en uit moet worden geholpen. :')
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Meltrain »

Hier hadden we eerst komkommersoep en daarna pizza_uit_de_diepvries (waar we zelf nog extra mozzarella en paprika op hebben gedaan)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Fles »

Meltrain schreef:Hier hadden we eerst komkommer

Oh jee :cry: Fijn je gekend te hebben :cry:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Caspar »

Ik heb deze week al 3x achter elkaar iets van een Italiaan gehad, morgen maar eens wat anders verzinnen.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Dexter »

Fles schreef:
Meltrain schreef:Hier hadden we eerst komkommer

Oh jee :cry: Fijn je gekend te hebben :cry:
Het ultieme bewijs dat groenten niet goed voor je zijn. :mrgreen:

Wij gaan straks lekker uit eten met vrienden/collega's, waarmee we binnenkort een paar dagen naar Parijs gaan. Kunnen we gelijk e.e.a. bespreken.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Suus »

Uit hervernieuwd onderzoek lijkt de bacterie toch uit vlees te komen. Eerlijk gezegd verbaasd mij dat niets, aangezien het gerelateerd wordt aan E.coli en dat zit vooral in kippenvlees. Kruisbesmetting zou mij dus helemaal niets verbazen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Fles »

Bezorgpizza. Voor het laatst denk ik. ALtijd was het "Bezorgtijd 30 minuten" en nu stata er ineens "Bezorgtijd 120 minuten". :?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Suus »

120 minuten voor een pizza? Als je dus om 6 uur een pizza wil moet je dus om 4 uur bestellen bij die idioten :')

Waar is de tijd dat ik als ik bij Domino's een pizza bestelde ze 18 minuten later voor de deur stonden (in 3 minuten van hun tent naar mijn voordeur 800 meter verderop) :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Fles »

Precies. Ze krijgen de tieves maar -o-
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Daniel »

Is kennelijk vestigingsafhankelijk ofzo... als ik op mijn postcode zoek staat er gewoon 30 minuten. Met een postcode van Utrecht de Uithof kom ik trouwens bij vestiging Utrecht Rijnlaan uit, lekker in de buurt ook :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Fles »

Zo. Erg lang binnengebleven is de pizza niet :N

De juiste uitgang gekozen? ook al niet :N

Dan rest er maar één oordeel: diskwalificatie. :neg:

20 euro betalen, anderhalf uur wachten en nog kotsvoer krijgen. Het wordt tijd dat ik daar eens conclusies aan ga verbinden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Suus »

20 euro voor een pizza? Hij werd zeker in een limousine bezorgd :shock:

Doe het toch als ik: Ga naast een pizzaboer wonen. Okee, de kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven, maar dat hoeft ook niet want je bent toch al thuis. Waar vind je nu nog grote pizza's voor 5 euro die ook nog eens warm zijn als ze bij je thuis zijn :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Daniel »

Tja hij moest natuurlijk boven de limiet voor bezorging komen he, dat red je niet met één pizza :P

Wat dat betreft ga ik ze altijd maar zelf halen... goedkoper, je weet zeker dat 'ie warm is (en is 'ie dat niet of is het een verkeerde dan kan je 'm gelijk teruggeven :P ) en je zit niet met een minimumbedrag.
Ze stalken alleen met menukaarten... afgelopen weken al drie keer dezelfde gehad :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Fles »

Nou, ik weet in ieder geval alvast wat ik vandaag NIET eet :lol: en morgen ook niet. En nooit meer *O*
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door webguy »

Moet je ze maar in Deventer een nieuwe kans geven ;)
Gisteren in de Gelredome patat op (puntzak at 3,90), maar oh wat heb ik een hekel aan grote evenementen... (duur en duurt 3x frietbakken tot je aan de beurt bent).
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Caspar »

Dexter schreef:Wij gaan straks lekker uit eten met vrienden/collega's, waarmee we binnenkort een paar dagen naar Parijs gaan. Kunnen we gelijk e.e.a. bespreken.
Levensgenieter :D :wink:
Ik heb gisteren in een strandtent een Saté van de haas gegeten. Het was maar 1 spies, maar wel een extreem grote dus zat goed vol na afloop. Ondertussen zaten een stel jochies onder het paviljoen mijn tas te saboteren doordat ze met hun vingers tussen de spleten van de vloerplanken van de strandtent mijn hengsels hadden los gemaakt en die hadden vastgeknoopt aan de vloer en met zand omhoog zaten te gooien. :twisted: Had een stevige stamp met mijn voeten gemaakt, die op een haar na een vinger van een kind had geraakt :oops:
Echt irritant dat soort kinderen!
Wat bleek, die kinderen zaten zich gewoon enorm te vervelen terwijl papa en mama (van die dertigers type makelaar) twee tafeltjes verderop lekker met 2 flessen rosé zaten te brallen en totaal niet op of om keken naar de kinderen. Het type weekendouders dus.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Daantje »

Hier vanavond pitabroodjes met shoarmavlees en een grote bak ijsbergsla met tuinkruiden, tomaat en komkommer met dressing van olie/azijn, citroensap, peper, zout, kruiden en knoflook
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 81 gasten