Mag ik even kwijt #79

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door webguy »

Mn vriendin heeft 3 weken bij een callcenter gewerkt om energie te verkopen aan zakelijke klanten voor een niet nader te noemen energiemaatschapij (en geen prijsvechter). Wat je vertelt komt dus rechtstreeks uit de training volgens haar. Ze had ook een script met een verhaal er in om ondernemers een contract aan te smeren voor thuis onder zakelijke tarieven/voorwaarden (als je [ook] thuiswerkt), zodat je niet BTW over je energie betaalt. Weet niet hoor, maar dat is gewoon BTW fraude.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Caspar »

Nog wat anders grappigs; in Hoorn staan 2 blauwe sleutelpaaltjes voor de overwegen bij vertrek richting Obdam en Purmerend. Een man met sigaret dacht serieus dat het een rook paal was. Toen hij geheel routine matig zijn sigaret uit wilde drukken, stopte ie hem zo ongeveer in het sleutelgat... Toen ie dat merkte was ie zichtbaar gegêneerd, en liep ie rood aan. Hij stond al een tijdje lekker zijn as er tegen aan te tikken :lol:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Justin »

Hehe, doet me denken aan die man van vorige week die op Ede-Wageningen dat een geel stempelkastje een rookpaal was, omdat een andere jongen er toevallig naast stond te roken... :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Justin schreef:Hehe, doet me denken aan die man van vorige week die op Ede-Wageningen dat een geel stempelkastje een rookpaal was, omdat een andere jongen er toevallig naast stond te roken... :').
En met weggehaalde stempelautomaat is een sigaret uitdrukken ongeveer het enige nuttige wat je er nog mee kunt :pos:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Justin »

Jeetje, ik merk dat mijn Nederlands steeds slechter wordt :'). Ik vergeet de helft van de woorden :').

"een rookpaal was" had moeten zijn "voor een rookpaal aanzag".
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Ik hoop dat ik zometeen eindelijk eens goed slaap maar heb er eigenlijk een hard hoofd in; de hele week slaap ik al super slecht, vaak maar een paar uurtjes dus loop onderhand al vermoeider rond.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Ik hoop dat ik zometeen eindelijk eens goed slaap maar heb er eigenlijk een hard hoofd in; de hele week slaap ik al super slecht, vaak maar een paar uurtjes dus loop onderhand al vermoeider rond.
Zeg zou jij ondertussen niet eens optijd naar bed gaan.

Ik geloof dat jij je eens moet gaan houden aan de regels voor kleine kinderen:

Reinheid.
Rust.
Regelmaat.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Klaasje »

Fles schreef:
Justin schreef:Hehe, doet me denken aan die man van vorige week die op Ede-Wageningen dat een geel stempelkastje een rookpaal was, omdat een andere jongen er toevallig naast stond te roken... :').
En met weggehaalde stempelautomaat is een sigaret uitdrukken ongeveer het enige nuttige wat je er nog mee kunt :pos:
Ik vind het sowieso vreemd dat ze die dingen wel onbruikbaar gemaakt hebben maar niet meteen hebben weggehaald. Zo heeft het net iets weg van:
:twisted: Jaa!, jij wou nog reizen met een kaartje zonder datum. Hier is je straf, zoek de paal die het wel doet. Hahahhaa.. :twisted:

:roll:
Reiziger Delft
Berichten: 1199
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Reiziger Delft »

Gister probeerde een toerist nog een kaartje in zo'n weggehaalde automaat te drukken. :? Tja, dat werkt dus niet. Na even goed rondkijken heb ik hem maar verwezen naar een wel werkende.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Justin »

Ik had de 29e april alvast een kaartje Asd-Ut v.v. voor m'n vriend gehaald voor 30 april. Tja, het was even zoeken, maar ik had een stempelautomaat bij 4/5a kunnen vinden :).

Maar inderdaad: haal dat ding dan toch maar helemaal weg...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Justin schreef:Maar inderdaad: haal dat ding dan toch maar helemaal weg...
Is te duur. Bovendien doen ze het altijd nog prima als rookpaal hoor ik net :mrgreen:
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Etienne »

Mag ik even kwijt dat ik vanochtend een nieuwe fotocamera gekocht heb *bus*
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Etienne schreef:Mag ik even kwijt dat ik vanochtend een nieuwe fotocamera gekocht heb *bus*

Oh cool :) Wat voor eentje? Ik heb net maandag een Canon Ixus 1000 HS gekocht :Y
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Caspar »

Afbeelding
Zal de door NS aan de kant gezette Arie Leenman een nieuwe baan gevonden hebben? :shock:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

:D _O- :')
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Etienne »

Fles schreef:
Etienne schreef:Mag ik even kwijt dat ik vanochtend een nieuwe fotocamera gekocht heb *bus*

Oh cool :) Wat voor eentje? Ik heb net maandag een Canon Ixus 1000 HS gekocht :Y
Ik heb een Sony AX290. Dat scheelt mij namelijk dat ik geen nieuwe lenzen hoef te kopen, want ik kan dezelfde als m'n pa gebruiken.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door htm_tram »

Morgen middag in het trammuseum in Den haag rijdt deze aanhangwagen voor het eerst mee sinds jaren:
Afbeelding

Natuurlijk als het mooi weer blijft, dus als je een keer in een tram uit 1905 wil zitten kom morgen langs. Vanaf station Den haag Hollands spoor tram 9 richting Vrederust, tram 11 Richting Scheveningen Haven - strand of tram 12 richting Duindorp en dan halte wouwermanstraat uitstappen. Museum is open vanaf 13.00 uur, Rondrit door Den haag om 13.15 en 14.15 uur.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Hee dat lijkt me best tof :) Rijdt die vaker de komende tijd? *O*
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door htm_tram »

Fles schreef:Hee dat lijkt me best tof :) Rijdt die vaker de komende tijd? *O*
Zegt het genoeg dat hij jaren niet heeft gereden en dus weer een keertje mag rijden? Ik durf te wedden dat hij weer af en toe rijdt maar ik gok dus op 2 a 3 zondagen per jaar... zuinig zijn op een tram uit 1905 :wink:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Zal de door NS aan de kant gezette Arie Leenman een nieuwe baan gevonden hebben? :shock:
Brrrr, een date met tante Arie. Nee, dank je feestelijk. :N
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Goed, hoe zou Bee zoiets ook alweer aanprijzen?

Fraai en hoog gelegen sta-caravan met in de achtertuin een hoogspanningsmast om voordelig uw wietplantage te voeden:
Afbeelding

Midden in de natuur gelegen waarbij natuurlijke materialen zoals rot hout centraal hebben gestaan bij het bouwproces:
Afbeelding

Bij warm weer is het prettig vertoeven op het achter-terras met buitenkeuken:
Afbeelding

Vollop bergruimte in de ruim opgezette schuur:
Afbeelding

Dankzij het unieke deurloze wc-concept heeft u in elke ruimte zonlicht:
Afbeelding

Decoratief vochtplekkenpatroon op het plafond met een onderhoudsvrij raam, dit hoeft u nooit te zemen:
Afbeelding

Groots opgezette keuken zonder aanrechtblad om een optimale hygiene te kunnen waarborgen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Je begint het te leren :P

Alleen van die eerste zou ik maken: Schitterend gelegen stacaravan met grandioos uitzicht vanuit ruime veranda met uitgebreide faciliteiten voor betere stroomvoorziening.

En bij die tweede is het toch net te negatief. Ik zou er: Gelegen midden in het groen met rechtstreeks uitzicht op het bos vanuit woonkamer en slaapkamer.

En bij het toilet: Nooit meer geuroverlast in het toilet dankzij uniek ventilatiesysteem en dankzij de open deurpost heeft u nooit meer een oeps-moment omdat u vergeten bent de deur op slot te doen!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

IK WIL HEM! WAAR MOET IK TEKENEN??

_O-
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Geloof het of niet, maar dit rampzalige object stond voor zo'n 12.000 euro verzekerd...

In 2006 heeft de vorige eigenaar met dit bouwsel proberen zijn schuld bij iemand af te lossen; hier je mag me challet wel hebben!
De schuldeiser is komen kijken en schrok zich rot. Hij wilde dat ding beslist niet hebben als afbetaling van de schuld. :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door deadlock »

Dus ook de sloper erbij?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten