Rondleiding Rotterdam Centraal, dinsdag 5 juli

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Rondleiding Rotterdam Centraal, dinsdag 5 juli

Bericht door TheKnitter »

Rondleiding Rotterdam Centraal Dinsdag 5 Juli 2011

Altijd al eens de werkzaamheden aan deze nieuwbouw van station Rotterdam Centraal van dichtbij willen bekijken? Dat kan!
Op dinsdag 5 juli heb ik een rondleiding georganiseerd bij Rotterdam Centraal. Hier zijn GEEN kosten aan verbonden.
Tijdens deze rondleiding wordt er een presentatie gegeven, maar word het bouwterrein zelf ook nader bekeken.
De rondleiding start om 11:00. Voor deze rondleiding wordt er verzameld vanaf 10:30 op Rotterdam Centraal, op de loopbrug ter hoogte van spoor 1.
De rondleiding duurt ongeveer 90 tot 100 minuten, het kan echter ook langer of korter zijn.

Voor de (goederen)fotografen onder de deelnemers bestaat er nog een extra optie: Bezoek aan de Havenspoorlijn ter hoogte van ECT City Terminal.
Hiervoor zijn twee opties;
Optie 1: Extra betalen en een bus huren
Optie 2: Met de Metro en bus naar de locatie, met een kleine 10 minuten à kwartier lopen.
Bij optie 2 kan je natuurlijk meer vrijheid hebben; Je kunt met de groep vrij rondlopen.
Uitgangspunt voor de fotolocatie is de Vondelingenweg. Deze weg loopt een heel eind door richting de Botlok/Europoort.
De terugreis kan er voor gekozen worden om richting Metro Pernis te lopen, langs de sporen (achter de hekken natuurlijk).
In principe gaan wij voor optie 2. Bus- tram- en metrokosten dient u zelf te betalen.

Om u aan te melden verzoek ik u de volgende gegevens te e-mailen naar rondleidingen@durkhoutsma.nl met als onderwerp: Rondleiding Rotterdam
Volledige naam, Woonplaats, aantal deelnemers (bij deelnemers naam en woonplaats voor alle deelnemers vermelden).
Ook verzoek ik u erbij te zetten dat u mee wilt naar de Waalhaven of niet. Hiermee kan dan rekening gehouden worden. Natuurlijk is het mogelijk om op de dag zelf nog uw keuze aan ta passen.

De minimale leeftijd voor deze rondleiding is 16 jaar.

Voor deze rondleiding op 5 juli is er plaats voor 25 deelnemers. Bij over intekening zal er een tweede (of derde) rondleiding gepland worden. Hierover word dan wel gecommuniceerd.

Ik hoop uw aanmeldingen tegemoet te zien!

Met vriendelijke groet,
Durk Houtsma
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 gasten