Het Grote Blundertopic #4

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door deadlock »

Oei, vijf tekorten is inderdaad wel veel. Dit kan prima betekenen dat je gewoon nog een jaartje nodig hebt. Kop op; volgend jaar surf je erdoorheen alsof het niets is.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door MdJ »

Alleen is dit de tweede keer... :X :') Bio was echt een boutexamen... Normverslag van de leraren telde 28 pagina's, het examen zelf telde 17 pagina's. Norm was 1,6 en dat was te weinig, voor mij.
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

MdJ schreef:ook geen her. 3.8=4 voor engels, 4.9=5 voor duits en twee 5,4 (=5) voor bio en nl...
Dan kan een jaartje extra geen kwaad inderdaad...
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Gekko123 »

Tip voor een volgende keer: ga voor zeventjes-cultuur, geen zesjes-cultuur. Zit je veel minder in de stress :Y

Maar dit is zeker niet denigrerend bedoeld hoor. Sterkte!
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door MdJ »

Bio was geen represantatief examen en nederlands was het nivo een norm=1,0 waard. Daar was iedereen (incl de leraren hier op school) het met elkaar over eens. Maar dan krijg je er een met n=0,5... Zucht...

Faal.
Bij twijfel: gebruik beton.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Caspar »

Sja dat is natuurlijk een schrale troost als iedereen het erover eens is dat die norm een beetje karig is. Je hebt er alleen niets aan, want je leraar krijgt zijn inkomen toch wel, en 90% (bij mijn 6vwo klas destijds 100%) van de klasgenoten klagen eventjes en gaan daarna alsnog lachend met hun diploma de school uit... Het is misschien een zware opgave maar de hand in eigen boezem steken is meestal wel de enige optie.

Wat moet je eigenlijk als je voor het 2e jaar op rij zakt?
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door MdJ »

Van school af... En Vavo doen... Misschien met HBO ernaast, maar daar moet ik nog even achteraan bellen
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

vavo? :?:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Meltrain »

Het volwassenenonderwijs. ;)
Caspar schreef: en 90% (bij mijn 6vwo klas destijds 100%) van de klasgenoten klagen eventjes en gaan daarna alsnog lachend met hun diploma de school uit...
Bij mij was het net 51% (41 van de 81). :') :roll:
En twee waren na de zomer alsnog geslaagd, omdat de VAVO iets andere normen hanteert dan het VWO (eentje kon Grieks (voldoende) in het profiel stoppen zodat Frans (onvoldoende) eruit kon en een ander had het geluk dat het VAVO geen CKV kent (don't aks me why... :roll: ) waardoor hij KCV (= op Gymnasium de vervanger van CKV) (ruime voldoende) in zijn vrije deel mocht doen, waardoor hij Latijn (was een zware onvoldoende en tevens het enige vrije_deel vak) eruit mocht schoppen).
Laatst gewijzigd door Meltrain op do 16 jun 2011, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

Meltrain schreef:Het volwassenenonderwijs. ;)
Ow kewl *O*

Heb ik ook gedaan toen ik in 4 en 5 gymn achter elkaar was blijven zitten :') 5 en 6 in 1 jaar :D

Maar ja, dat was dus wel mijn SOV-debuut. Ze hebben me niet veel gezien op school dat jaar, en het examen haalde ik ook maar NET :D maar ik was wel naar Keulen en Luxemburg geweest terwijl papsie en mamsie dachten dat ik op school zat 8-)

Ja, DAAR is het precies misgegaan met mij _O-
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door TheKnitter »

Ik moest na mijn werk geld inleveren, en had nogal wat vijf centen. Ik begin te tellen, 5, 10, 15, 20, 30, 40, 50, 60
Tel ik verder het andere geld, en kom ik 20 cent te kort, exclusief de fooi. Zie ik ineens dat ik de vijf centen wel erg foutief heb geteld.. :')
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daniel »

Fles schreef:Heb ik ook gedaan toen ik in 4 en 5 gymn achter elkaar was blijven zitten
Hehe, klinkt bekend... heb ook VWO-4 twee keer gedaan om vervolgens in VWO-5 weer te blijven zitten. Op een lullige manier nog ook... doe je NG, blijf je zitten op Geschiedenis :P (met dank aan de scholierenstaking in het eerste jaar tweede fase waarna een toets zwaarder ging tellen en een verslag minder zwaar, zodat ik op een 5 i.p.v. 6 kwam)

Ik kon toen overigens alsnog over naar HAVO-5 en daarbij de schoolexamencijfers uit m'n profieldeel meenemen (die wel goed waren) en ben vervolgens met een uiterst fraaie cijferlijst alsnog geslaagd. En in 't HBO vervolgens wederom met slechts 3 maanden vertraging.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
Meltrain schreef:Het volwassenenonderwijs. ;)
Ow kewl *O*

Heb ik ook gedaan toen ik in 4 en 5 gymn achter elkaar was blijven zitten :') 5 en 6 in 1 jaar :D

Maar ja, dat was dus wel mijn SOV-debuut. Ze hebben me niet veel gezien op school dat jaar, en het examen haalde ik ook maar NET :D maar ik was wel naar Keulen en Luxemburg geweest terwijl papsie en mamsie dachten dat ik op school zat 8-)

Ja, DAAR is het precies misgegaan met mij _O-
Klinkt als mijn tweede jaar MBO. Na de eerste twee lessen keken ik en een klasgenoot elkaar dan aan 'geen zin meer?' 'yep' en dan naar de dierentuin in Antwerpen gaan :')
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daniel »

Het bedrijf wat de waterkoeler op m'n werk geleverd had, had de slang die het apparaat met de waterleiding verbind niet vastgezet... met als gevolg dat vanmorgen opeens de gang blank stond :P Slangetje losgeschoten...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door STF »

Ik wilde vanmiddag de auto met aan de trekhaak een aanhanger vol gemaaid gras een stukje verplaatsen en ben gewend dat ie door het hoge gewicht van het gras altijd wat moeizamer wegtrekt dan normaal, maar nu gaf ik onderhand toch wel erg veel gas zonder dat er beweging in kwam; oeps hij stond helemaal niet in zijn versnelling...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door STF »

Ik werd vanmorgen zo rond 10 uur wakker; bovenop me bed liggend met kleren aan, licht aan, e.d. Ik wilde rond 5 uur geloof ik nog heel even wat op me bed gaan lezen en daarna tanden poetsen en slapen, maar ergens is er iets fout gegaan. :wink:
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dafdriver »

Vorige week in Zwolle de accu van de camera vrijwel leeg. Afijn normaliter heb ik de reserve altijd in mijn broekzak gestoken en toen niet. Afijn dat was nog niet het ergste overigens. Reserve accu uit de auto gehaald steek hem in de camera ook leeg. Gelukkig heb ik het toch nog uit weten te zingen die middag met die "lege" accu's.

En gisteren dus een pijnlijker foutje gemaakt. Concert at Sea bezoeken voor de busjes had weinig nut dus in de middag lekker klussen. Tijdens het monteren van de remtrommel zo slim geweest om één van mijn vingers tussen de remtrommel en de ankerplaat te steken terwijl ik de remtrommel er op duwde. Het eerste letter van het alfabet werd hierdoor dus zeer luid en duidelijk uitgesproken. Achter mijn rug roept er iemand "gaat het een beetje" niet dus op dat moment. Mag hierdoor voorlopig de eerst komende tijd genieten van een blauwe nagel en gevoelige vinger helaas.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Na de eerste twee lessen keken ik en een klasgenoot elkaar dan aan 'geen zin meer?' 'yep' en dan naar de dierentuin in Antwerpen gaan :')
Vanuit Zwolle? :shock: _O-
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daniel »

Ik stond net op het knopje van het verkeerslicht te drukken... maar het was 's avonds laat dus dat stond al uit :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
deadlock schreef:Na de eerste twee lessen keken ik en een klasgenoot elkaar dan aan 'geen zin meer?' 'yep' en dan naar de dierentuin in Antwerpen gaan :')
Vanuit Zwolle? :shock: _O-
Ja :oops:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Ik kreeg weer eens een Niet-thuis code van de NLPost omdat ik zaterdag niet thuis was toen er een pakketje voor mij bezorgd zou worden. Maar toen ik die niet-thuis code invulde op het internet kreeg ik naast mijn eigen pakketje ook nog 5 andere pakketjes in het blok te zien :shock: Lijkt mij niet helemaal de bedoeling dat ik daarvan ook de bezorging kan aanpassen en kan zien wat er bezorgd moet worden -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ik kreeg weer eens een Niet-thuis code van de NLPost omdat ik zaterdag niet thuis was toen er een pakketje voor mij bezorgd zou worden. Maar toen ik die niet-thuis code invulde op het internet kreeg ik naast mijn eigen pakketje ook nog 5 andere pakketjes in het blok te zien :shock: Lijkt mij niet helemaal de bedoeling dat ik daarvan ook de bezorging kan aanpassen en kan zien wat er bezorgd moet worden -o-

Ligt eraan. Als die bloedlekkere meid van 2 nummers verder een dildo laat bezorgen weet je wat je te doen staat lijkt me :idea:
Stuiterbal
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 16 jul 2010, 00:08

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Stuiterbal »

Een vriend en een vriendin van mij zaten op mijn balkon, terwijl we elkaar aan het pesten waren.
Vervolgens loopt zij naar de overkant waar die vriend woont, en horen we een vrouwelijke stem vanaf de gang "kom eens hier!" wij dachten dat zij het was, en geheel in stemming met de andere grapjes roep ik "Hey (....)! Hou die SM-praktijken voor je tot je in (...) zijn kamer bent ja!" Ik loop mijn kamer uit en ik zie mijn buurvrouw die vraagt "SM-praktijken?" Bleek dat zij met haar hondje bezig was. :@
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

Stuiterbal schreef: Bleek dat zij met haar hondje bezig was. :@
Bezig. Juist ja.


_O-
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Justin »

Hum, met twee verschillende linker teenslippers (ja sorry Dex :P) lopen, loopt wat maf :') . Was me gisteren ook al overkomen :shock:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten