Het Grote Blundertopic #4

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Caspar »

Dexter schreef:Goed, ik ging dus net dus een eitje bakken... Trek de koelkast open, zie ik dat de eieren op zijn. Dus ik haal een nieuwe doos van 10 stuks uit de voorraadkast, zet er 9 van in de koelkast (snelsnel want er komen straks 2 vriendinnen op bezoek) en stamp vervolgens met olifanten-geweld de doos plat. Heb ik één ei vergeten uit de doos te halen...

Gedverderrie. -o-
Hurry hurry hurry, quick quick quick. Mijn oma zei altijd: Haastige spoed, is zelden goed.
Trouwens, volgens mij ben jij wel vaak omringd door vrouwelijk schoon :D
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door fogeltje »

Dexter schreef:Goed, ik ging dus net dus een eitje bakken... Trek de koelkast open, zie ik dat de eieren op zijn. Dus ik haal een nieuwe doos van 10 stuks uit de voorraadkast, zet er 9 van in de koelkast (snelsnel want er komen straks 2 vriendinnen op bezoek) en stamp vervolgens met olifanten-geweld de doos plat. Heb ik één ei vergeten uit de doos te halen...

Gedverderrie. -o-
Nog altijd beter dan er een eitje uithalen om te bakken en vervolgens de leeggewaande doos met negen eieren plat stampen ;)
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Ardan »

Ik had eens hetzelfde, mijn vriend en ik gingen samen boodschappen doen, en we hadden ook een doosje eieren gekocht. Terwijl we naar huis liepen ging mijn vriend mij een beetje plagen door met de boodschappentas tegen me aan te botsen. Eenmaal thuis: oh ja kut, er zaten eieren in de tas :') (met de nadruk op záten :P)
Ik doe ook maar wat
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Hurry hurry hurry, quick quick quick.

Ja zo ging het wel zo'n beetje. :lol:
Caspar schreef:Mijn oma zei altijd: Haastige spoed, is zelden goed.
Aargh, dat ontbrak er nog aan! Die wijze raad flitste tijdens het schoonmaken ook door mijn hoofd. :')
Caspar schreef:Trouwens, volgens mij ben jij wel vaak omringd door vrouwelijk schoon :D
Yep, ik heb uitsluitend leuke en mooie vriendinnen. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Ardan »

Dexter schreef:Yep, ik heb uitsluitend leuke en mooie vriendinnen. :mrgreen:
En wat vindt je wederhelft daarvan, van al die vrouwen over de vloer? :')
Ik doe ook maar wat
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Dexter »

Ardan schreef:En wat vindt je wederhelft daarvan, van al die vrouwen over de vloer? :')
Oh die kwam zich er op een gegeven moment ook mee bemoeien hahaha! :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Ardan »

Lekker dan xD Zoals Fles het zou uitdrukken, krijg je dus ongeveer iets dat dan klinkt als KAKEL KAKEL KAKEL TOK TOK KAKEL BLA TOK KAKEL! :?:

Bedankt trouwens aan Caspar, nu heb ik de hele tijd Happiness in mijn kop zitten, sinds ik je bericht las :X Maar ja, een krakertje is het wel, als ik als dj sta wordt hij vaak aangevraagd :)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

De belastingdienst is bij mij extreem vergeetachtig volgens mij. Vorig jaar moest ik een formulier invullen om een negatieve aanslag uit te laten betalen en toen heb ik aangevinkt dat ze het gironummer tot nader bericht mochten blijven gebruiken.

Dit jaar krijg ik hetzelfde formulier toegezonden voor een negatieve aanslag want ze weten mijn gironummer niet. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door deadlock »

Dexter schreef:Goed, ik ging dus net dus een eitje bakken... Trek de koelkast open, zie ik dat de eieren op zijn. Dus ik haal een nieuwe doos van 10 stuks uit de voorraadkast, zet er 9 van in de koelkast (snelsnel want er komen straks 2 vriendinnen op bezoek) en stamp vervolgens met olifanten-geweld de doos plat. Heb ik één ei vergeten uit de doos te halen...

Gedverderrie. -o-
Dat heb ik eens gehad met een pak dat nog een rot ei bevatte. Wal-ge-lijk.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daniel »

Bee schreef:De belastingdienst is bij mij extreem vergeetachtig volgens mij.
Ach, het heeft mij drie jaar gekost om ze door te laten krijgen dat ik toch echt geen recht op zorgtoeslag had... inkomenswijzigingen steeds doorgegeven met dan weer een bericht terug dat ik evenveel bleef ontvangen. Om vervolgens aan het eind van het jaar weer een brief te krijgen dat ik terug moest betalen :roll:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Michael »

Waarom rolt een rol vuilniszakken toch altijd helemaal uit als je hem laat vallen :( Dat had ik gisteren dus op mijn werk. Met als gevolg dat ik die zak weer kon gaan oprollen
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Lekker dan xD Zoals Fles het zou uitdrukken, krijg je dus ongeveer iets dat dan klinkt als KAKEL KAKEL KAKEL TOK TOK KAKEL BLA TOK KAKEL! :?:
Ik zou gewoon een handje zangzaad naar binnen gooien :P
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daniel »

Michael schreef:Waarom rolt een rol vuilniszakken toch altijd helemaal uit als je hem laat vallen :( Dat had ik gisteren dus op mijn werk. Met als gevolg dat ik die zak weer kon gaan oprollen
Wat dat betreft ben ik blij dat ik op m'n werk gewoon de beschikking heb over losse zakken (voor in de afvalemmers voor verontreinigd labafval, de normale bakken mogen de schoonmakers voor met de rollen mee stoeien :P ). Al heb ik ook weleens de stellingplank waarop ze liggen leeggeveegd met het al te enthousiast van de stapel trekken van zo'n zak :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
Ardan schreef:Lekker dan xD Zoals Fles het zou uitdrukken, krijg je dus ongeveer iets dat dan klinkt als KAKEL KAKEL KAKEL TOK TOK KAKEL BLA TOK KAKEL! :?:
Ik zou gewoon een handje zangzaad naar binnen gooien :P
Hè bah.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

deadlock schreef:
Fles schreef:
Ardan schreef:Lekker dan xD Zoals Fles het zou uitdrukken, krijg je dus ongeveer iets dat dan klinkt als KAKEL KAKEL KAKEL TOK TOK KAKEL BLA TOK KAKEL! :?:
Ik zou gewoon een handje zangzaad naar binnen gooien :P
Hè bah.
:lol: Nou, dan hang ik de volgende keer wel vogelhuisjes op. :P
Michael schreef:Waarom rolt een rol vuilniszakken toch altijd helemaal uit als je hem laat vallen :( Dat had ik gisteren dus op mijn werk. Met als gevolg dat ik die zak weer kon gaan oprollen
Dat heb ik geregeld met rollen toiletpapier als ik er iets te hardhandig een ruk aan geef. Dan kan je de hele berg toiletpapier weer oprollen.

Ik vandaag weer in de bocht: Ik zat in het personeelsverblijf in Ut, wordt ik gebeld door een collegaatje met een kletspraatje. Dus ik dacht ik ga wel even op de gang staan, maar daar was het ook druk dus dan maar het trappenhuis in. Dus ik loop het trappenhuis in en gooi de deur achter me dicht, kijk om en zie dat het een deur met een kaartlezers is. En natuurlijk: Geen pasje bij me en uiteraard kwam er gedurende 5 minuten niemand langs... :X
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Geert »

Doet me denken aan een keer toen ik op zaterdag alleen op kantoor zat te werken. Ik was naar de wc gegaan in het trappenhuis en de deur tussen de gang en trappenhuis was inderdaad met zo'n kaartlezer. Doordeweeks staat-ie uit en kun je gewoon doorlopen maar op zaterdag dus niet. Dat werd dus even een tripje naar de beveiliging voor een dagpas :')

Het scheelt nog dat ik even mijn schoenen had aangetrokken voordat ik naar het toilet ging anders had ik op sokken naar de portier moeten lopen :')
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Gertjan »

Ik deed vorig jaar in de zomer eens gek ... was op die fiets naar me werk gegaan.
Aangezien ons verblijf gewoon een oud woonhuis is, zet iedereen zn fiets meestal in de achtertuin, en om weer op straat te komen moet je door een hek, dat normaal op slot zit.
Omdat het nogal warm was, had ik mn jas op het werk gelaten, en ik was even vergeten dat de sleutel van het hek daar ook in zat. Toen ik wegging ging ook de nachtdienst weg, treintje ophalen in Ldd. Dus ik vraag aan hem of hij de achterdeur ff op slot wil doen achter me. (Als er niemand aanwezig is moeten we de deur op slot doen)
Sta ik daar voor dat hekje, en zoek ff naar die sleutel. Ineens weet ik waar die is ... in me jaszak, dus in me kastje.

Kon dus 2 uur wachten tot de nachtdienst terug was uit Ldd :(
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door AppleMoose »

Ik en computers... dat blijft een ongelukkige combinatie ben ik bang :mrgreen:

vanavond deed plots het geluid niet meer. Vloeken en schelden natuurlijk (helpt niks, heel gek :roll: )
Alle instellingen gecontroleerd, alles stond ok.
laptop opnieuw opgestart, geluid doet het nog steeds niet, weer de instellingen gecheckt, weer alles okey.
Toen viel me op dat het lampje van boxen niet brannde, terwijl het knopje wel op "aan"stond.
Toen maar even onder m'n bureau gekeken naar de stekkerdoos. Bleek ik p8erongeluk ongemerkt die stekkerdoos uitgeschakeld te hebben... :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daantje »

Zijn er meer mensen die merken dat uitzendinggemist niet werkt in IE9? Heeft iemand daar een oplossing voor? Ik gebruik daar nu maar Chrome voor maar ideaal is het niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

Daantje schreef:Zijn er meer mensen die merken dat uitzendinggemist niet werkt in IE9? Heeft iemand daar een oplossing voor? Ik gebruik daar nu maar Chrome voor maar ideaal is het niet.

Faa jur foks :idea:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Dit is het Blundertopic, niet het Computertopic :P

Afgelopen woensdag was ik aan het werk, gaat de telefoon. Ik neem de telefoon op, zegt een man aan de andere kant: Hallo mevrouw :| , met aannemersbedrijf [naam vergeten], ik ben op zoek naar de afdeling crediteuren. Ik weet niet wat het telefoonnummer daarvan is, maar ik weet wel dat het niet mijn telefoonnummer is. Dus ik vroeg die man hoe hij aan dit nummer kwam: Ja, eerste nummer gevonden met Google :') Ik dus maar even die man in de wacht gezet en de klantenservice gebeld. Die wisten het nummer ook niet, maar kwamen uiteindelijk met een nummer op de proppen. Dus ik weer terug naar die meneer: "ik heb een nummer gekregen, ik ga kijken of ik u kan doorverbinden". Zegt hij dus weer mevrouw tegen me :X
Ik naar het nummer bellen, krijg ik een voicemail te horen: "Dit is de voicemail van de HvA. Op dit moment zijn we er even niet, bel de klantenservice voor meer informatie" :shock:

Nouja, ik heb uiteindelijk maar een lijstje met nummers gegeven die hij kon proberen: Klantenservice, financiële administratie, receptie van het gebouw waar de administratie zit, nog even gezegd dat ik toch echt een man ben en heb opgehangen.

Tien minuten later belt die man weer! Ja, hallo mevrouw, ik was op zoek naar de afdeling crediteuren en ik had dit nummer op mijn lijstje staan. AARGH :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

En een extra diepe stem aanslaan hielp ook niet? :D
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daantje »

Bee schreef:Dit is het Blundertopic, niet het Computertopic :P
Oeps (A) het was duidelijk tijd voor me om naar bed te gaan ;)

Mja, hoe vaak ik op het werk niet gebeld wordt voor dingen waar ik echt totaal niets mee kan. Het labinfocentrum geeft ook gewoon toe dat ze alle telefoontjes waarvan ze niet weten wat ze er mee moeten naar ons doorverwijzen want 'wij doen toch alle vage dingen die nergens ander thuis horen' uh, ja, right. Zo werd ik laatst gebeld door een arts assistent die een patiënt met de ziekte van Lyme antibiotica wilde voorschrijven maar het antibioticum wat ze voor wilde schrijven daar was de patiënt allergisch voor, wat ze dan moest voorschrijven. Uh, ik ben medisch analist en geen microbioloog :?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door STF »

Vanmiddag de heggenschaar na 11 maanden van stilstand weer gestart; twee rukken aan het startkoord en hij liep al maar nadat ik later op de midag even gepauzeerd had kreeg ik dat ding gek genoeg met geen mogelijkheid meer gestart. Bleek de aan/uit schakelaar nog op uit te staan. :wink:

Bij een grastrimmer die ik vroeger had zat de aan/uit schakelaar zo ontzettend rottig gesitueerd waardoor je hem tijdens het maaiwerk telkens per ongeluk naar de uit-stand drukte.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door htm_tram »

Paar weken geleden werd een gollega gebeld door iemand uit Aalten op de HTMS telefoon. Hij schijnt gebeld te zijn door onze HTMS telefoon. Klopt niks van want er woord alleen gebeld naar de CVL. Ook in de geschiedenis stond alleen de CVL...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten