Het Grote Blundertopic #4

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Geert »

Hij zal het vast wel eens vaker meemaken moet je dan maar denken ;)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Pff wel weer wat blunders meegemaakt afgelopen dagen. Gisteren ging ik met een paar vrienden stappen, en op een gegeven moment kwam er een jongenman in zijn eentje tegenover me hangen in een soort loungehoek waar we zaten. De twee meiden van het gezelschap gingen naar het rookhok de trap op, en mijn mannelijke compagnon kwam in gesprek met een zwerver :shock: Gevolg, ik zat even in mijn eentje. De jongenman tegenover me begon me te knipogen.
Wees blij, die zwerver stonk een uur in de wind en praatte bovendien met consumptie. Blegh! :x Ik wist niet hoe snel ik naar het toilet moest rennen om mijn gezicht en handen te wassen. Bovendien ging het gesprek ook nog eens helemaal nergens over (ja, hel en verdoemenis) dus misschien was jij nog wel beter af dan ik. En dan had je nog sjans ook! :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door deadlock »

:D Score! :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Ardan »

Geen blunder van mij, maar van mijn vriend, die vrijdag terwijl we bardienst hadden in Zwolle de cola-koelkast opentrok en er meteen drie flesjes uitvielen.. dat werd dus stoffer+blik+doekje+voorzichtigheid :lol:
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Geen blunder van mij, maar van mijn vriend, die vrijdag terwijl we bardienst hadden in Zwolle de cola-koelkast opentrok en er meteen drie flesjes uitvielen.. dat werd dus stoffer+blik+doekje+voorzichtigheid :lol:
Tijd voor een siroopautomaat?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Meltrain »

Aparte blunder van mij vanmiddag:

Ik kwam met de t5038 aan op Dtz en liep over de brug naar de fietsenstalling aan de Tanthof-zijde (omdat die aan de andere kant tijdelijk weg is). Ik zocht mijn fiets, maar ik kon hem niet vinden. :shock: Ik zocht verder, maar ik wist eigenlijk al dat het tevergeefs was, omdat ik hem altijd in die rij zet (waar ik dus eerst zocht), omdat ik hem anders niet meer kan vinden. :P
'Oke, rustig blijven,' dacht ik toen bij mezelf, 'wanneer heb je hem het laatst gebruikt? Donderdag. En wat heb je toen gedaan? 's Ochtends had ik college en 's avonds had ik een instemming... oh k*t mijn fiets staat op Dt. :oops: '

Stomme fout en ik had het ook niet drie minuten later moeten bedenken, want ik nu kon ik nog precies de t5138 naar Dt nemen. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Ardan »

Moederlief kwam op bezoek vandaag vanuit Winterswijk. Op het station stapten we de bus in die net was aangekomen, maar nog een minuut of 6 te bufferen had. De chauffeuse liep weg, en vlak voor vertrek kwam de nieuwe aanlopen. Die gaat zitten, mijn moeder loopt met strippenkaart naar voren en vraagt laconiek 'Ik denk al, was het de bedoeling dat we zelf gingen rijden?' 'Ja tuurlijk' zegt de chauffeur, 'Kijk maar!' Hij wijst naar boven, mijn moeder kijkt op het TFT-scherm en bovenaan staat wat de chauffeur op de film had gezet. 'Reiziger aan het stuur'. Zegt mijn moeder 'Oh dat wordt dan nog leuk, bij Syntus schiet het al voor geen meter op, maar als we hier zelf gaan rijden.. hahaha!'
Waarop ik zeg: 'Mam, dit IS Syntus..'
Mam: 'Echt waar? Oh had ik nog niet eens gezien.. ik ook altijd met mijn grote mond!'
:lol:
Onderweg vroeg ze me nog hoelang Syntus hier al rijdt. Ik zeg: 'Sinds september al, was de vorige keer dat je hier was ook al zo' Had ze dus nog niet eens gezien, ook niet dat het anders was dan de keer ervoor dat het nog Connexxion was.
Ik doe ook maar wat
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Gekko123 »

Vandaag bij het afwassen na het eten was een huisgenoot zo in gedachten dat ie pardoes het droogrek begon af te drogen :Y
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Caspar »

Dat doe ik altijd voor ik het wegzet in de kast. Of ben ik dan een echte burgerlul :oops: :lol:
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Klaasje »

Ik heb het net voor elkaar gekregen een complete kop koffie over mezelf heen te gooien. :')
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dafdriver »

Klaasje schreef:Ik heb het net voor elkaar gekregen een complete kop koffie over mezelf heen te gooien. :')
Dat is toch niet zo moeilijk. Prettig is anders uiteraard.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Dat doe ik altijd voor ik het wegzet in de kast. Of ben ik dan een echte burgerlul :oops: :lol:
Welnee, daar is helemaal niks mis mee en anders zit je straks met een natte kast. :D
Vallend blad maakt rails glad.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Gekko123 »

Ik had het iets duidelijker moeten neerzetten :oops: Het droogrek werd afgedroogd terwijl die daarna nog hard nodig was voor andere natte spullen :Y
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

Dexter schreef:Welnee, daar is helemaal niks mis mee en anders zit je straks met een natte kast. :D
Doe niet zo raar. Droogrek afdrogen is totale onzin. Strijk jij je theedoeken ook of zo? _O-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Mijn moeder strijkt mijn theedoeken ja :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door microshit »

Goed, vanmorgen zoals gebruikelijk met de trein naar Utrecht gegaan, sleutel van m'n kamer gekregen. Moeder kwam even meehelpen een paar dingen doen, dus met de auto weer terug. Zijn we thuis, bedenk ik me dat m'n fiets nog op Tpsw staat. Dus ik daar naar toe gelopen (wandeling van 20 min)... fietssleutel vergeten. Dus terug naar huis gelopen :oops:

Daarnet wel mooi even met de auto weggebracht, terug gefietst.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door STF »

Vanmorgen tijdens de stroomstoring stond een vrouw verbaasd te kijken dat de handendroger niet aan wilde, tja die werkt ook op elektriciteit. :wink:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door deadlock »

Telefoonblunder: Ik kon niet zien we me belde als ik het nummer met +31 opgeslagen had. Bleek een instelling van de BlackBerry te zijn die heel diep weggestopt zat (slim kiezen heet de optie).

Dus nou kan ik na een half jaar eindelijk een naam zien als ik gebeld word. Ik kende onderhand wel van iedereen het telefoonnummer uit mijn hoofd :p
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door microshit »

Zie net nog eens mijn bonnetje van de boodschappen gisteren, staat nog onderaan de bon "Hemelvaartsdag zijn wij de hele dag open". Of staat dat er al voor volgend jaar? :P
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door MdJ »

MdJ schreef:Nog zo'n anderhalf uur en ik weet of ik eindelijk mijn VWO-diploma volgende week in ontvangst mag nemen...
.

Het feit dat het hier staat, is het antwoord op de vraag.
Bij twijfel: gebruik beton.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Caspar »

Ik zou eigenlijk vandaag buiten in een tuin wat klusjes doen, maar vanwege het slechte weer komt dat volgende week wel, dus besloot ik naar de kapper te gaan voor een kort koppie.

Zat gezellig te praten met de kapster over koetjes en kalfjes, tot mijn oog in de spiegel valt op een vrouw in een stoel achter me... Ze had een soort blauwe zak strakgetrokken over haar schedel heen, waar de kapster met een grote naald gaatjes in zat te prikken, om er vervolgens wat plukjes haar doorheen te trekken (en dat later te verfen) Deed me denken aan hannibal-horror. Ik zeg dus ook: Goh als je niet beter zou weten lijkt het net alsof je hier in een horror film terecht komt. De twee kapsters kwamen niet meer bij van het lachen die vonden het prachtig. Alleen die vrouw in de stoel begon wel heeeeeeeel zuur te kijken alsof ik haar persoonlijk uitmaakte voor een of andere Hannibal... :oops:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

MdJ schreef:
MdJ schreef:Nog zo'n anderhalf uur en ik weet of ik eindelijk mijn VWO-diploma volgende week in ontvangst mag nemen...
.

Het feit dat het hier staat, is het antwoord op de vraag.
-o-

Herkansingen?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Justin »

I'm so sorry to hear that MdJ... :( *hug*
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door MdJ »

ook geen her. 3.8=4 voor engels, 4.9=5 voor duits en twee 5,4 (=5) voor bio en nl...
Bij twijfel: gebruik beton.
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door mb90 »

Poeh, dat zijn de vervelendste cijfers zeg die 5,4-en. Een tiende hoger en de wereld zou er heel anders zien. Sterkte.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten