Het Grote Blundertopic #4

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Caspar »

Ik wilde gaan kijken of mijn staafmixer ook ijsblokjes klein kan hakselen. Ik had al gedacht dat het een verhaal zou gaan worden voor het blundertopic, maar niet al in een zo vroeg stadium; het ging al mis nog voordat de ijsblokjes ingevroren waren. Ik had van die handige diepvrieszakjes die je onder de kraan houdt, en als ze gevuld zijn leg je dat in de vriezer. Ik hou zo'n zakje onder de kraan, doe die open, spuit het water alle kanten op. :oops: Zelfs tot tegen de muur anderhalve meter verderop. Ben zelf ook goed nat geworden.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

:D een ijsblokje hakken met Caspar. Part 1: Innocense

We wachten op The Sequel :P
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Geert »

Fles schreef:Nou Geert, ik hoop dat je gespaard hebt? Straks is het 60, is het onze schuld :X :mrgreen:
Ik heb geen lekke band hoor :twisted:
Heb drie weken terug nog mijn banden geplakt :')
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Ik wilde gaan kijken of mijn staafmixer ook ijsblokjes klein kan hakselen.
Haha arme Caspar! :lol: Had je vandaag toch nog een waterballet boven...

En mocht er nou toch rook uit je staafmixer komen, dan lezen we graag het vervolg hier en neem ik wel mijn mega-super-Philips-blender mee naar jou. (Na dat Tell Sell-Wonder MAXX debacle besloot ik namelijk om een blender te kopen die zo degelijk is, dat je er zelfs een trein in kan pureren.) :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Geert »

En, wordt geel en blauw oranje als je het in de blender stopt?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Wubbo »

Dexter schreef:Na dat Tell Sell-Wonder MAXX debacle besloot ik namelijk om een blender te kopen die zo degelijk is, dat je er zelfs een trein in kan pureren. :Y
Foto's! :lol:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

@Geert: Nee, geel & blauw worden samen een groenige derrie. :mrgreen:

@Wubbo: Die zal ik binnenkort even maken, je zal nog raar opkijken. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Vandaag na het werk alvast wat boodschappen gedaan voor het weekend. Dat gaat in porties want op een scooter kan je immers niet zoveel kwijt als in de kofferbak van een auto. Dus ik had een paar tonnetjes milkshake bij de Aldi gehaald (dat dan weer wel, want dat hebben ze alleen bij de Aldi, voor de rest vind ik het een snertwinkel) want die zijn vreselijk lekker. Dat met de andere boodschappen onder mijn buddyseat gepropt, want er moest ook nog een taart bovenop.

Kom ik thuis, zie ik ineens dat ik een wit spoor achterlaat in de gang, woonkamer en keuken. :shock: Blijkt een van die tonnetjes milkshake te zijn geklapt tijdens de rit. :')
Vallend blad maakt rails glad.
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door |Pim| »

Hmm, dus jij loopt binnenshuis met je scooter?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Misschien moet ik voortaan even nadenken voordat ik Ja zeg of ik een dagje ergens anders wil werken

Nu kan ik morgenochtend al om half 8 weg om 14 kilometer naar het werk te fietsen. Normaal als ik moet werken sta ik pas om half acht op :') Met het OV ben ik bijna net zo lang onderweg naar dat akelige Osdorp :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door TheKnitter »

Justin schreef:Ga ik zeker doen. Alleen wat als zowel binnen- als buitenband vervangen moeten worden? Dan lijkt me een rekening van 60 euro wat reëeler of ben ik nou zo'n doemdenker?

Heb hem nog niet gebracht (de fietsenmaker is immers ook op Zwd aanwezig), want ik moest m'n trein in Zwd halen :p.
Moet je naar "De Kleine Winst" gaan, particulier die erg goedkoop fietsen repareert in Zwijndrecht. Zit op de Lindelaan 136.
Band plakken kost bij hem maar 4 euro. Toen ik nieuwe buiten+binnenband moest was ik nog geen 20-30 euro kwijt :lol:
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Klaasje »

Bee schreef:Misschien moet ik voortaan even nadenken voordat ik Ja zeg of ik een dagje ergens anders wil werken

Nu kan ik morgenochtend al om half 8 weg om 14 kilometer naar het werk te fietsen. Normaal als ik moet werken sta ik pas om half acht op :') Met het OV ben ik bijna net zo lang onderweg naar dat akelige Osdorp :')
Voeding en ALO?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Ja, en het begon al goed. Er stond een sproeier aan boven de ingang om het dak nat te houden, dat is daar bedekt met gras. Ik had dat echter niet door en kwam daardoor drijfnat binnen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Caspar »

TheKnitter schreef:Moet je naar "De Kleine Winst" gaan, particulier die erg goedkoop fietsen repareert in Zwijndrecht. Zit op de Lindelaan 136.
Band plakken kost bij hem maar 4 euro. Toen ik nieuwe buiten+binnenband moest was ik nog geen 20-30 euro kwijt :lol:
Het ligt er natuurlijk aan wat voor band je neemt. Een nieuwe band erop leggen doe ik zelf, maar alleen een buitenband kost mij al 30 euro, want wil op de fiets geen rommel als ik een stuk van 80 aan het fietsen ben.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Op de fiets die bij mijn ouders staat zitten speciale anti-lekrijdbinnenbanden die 50 euro per stuk kosten. Gelukkig zijn ze nog nooit lek gegaan :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door tsov »

Ik had toen ik net mijn fiets van slot haalde al het gevoel dat ik ergens bovenop stond. Til m'n voet op, blijkt er een dooie muis onder te liggen... Jeks...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Justin »

TheKnitter schreef:Moet je naar "De Kleine Winst" gaan, particulier die erg goedkoop fietsen repareert in Zwijndrecht. Zit op de Lindelaan 136.
Band plakken kost bij hem maar 4 euro. Toen ik nieuwe buiten+binnenband moest was ik nog geen 20-30 euro kwijt :lol:
Oh ik kom nooit in die wijk, dus vandaar dat ik het niet ken :P.

Vanmiddag maar mn fiets ophalen -- hopelijk!

@Tsov: ach bij ons in de achtertuin is het een crematorium met allemaal 'trofeeën' die de kat mee heeft genomen... wordt lekker schoonmaken vandaag en morgen voor komend weekend :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Thom91 »

Niet echt een persoonlijke blunder, maar als je wil lachen om een waardeloze playback moet je even

Code: Selecteer alles

alexandra_stan-mr_saxobeat_(live_eska_music_awards_2011)-720p-x264-2011-jesters
zoeken :P
Komt wel goed schatje.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Ik zal het je makkelijk maken:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=krP2fONKEaY[/youtube]

Sorry, maar ik vind 'm echt tenenkrommend. Hoewel, het is wel lekker bij het stofzuigen. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Vanochtend tussen 9 en kwart over 11 geen mensen aan de balie gehad en ik was een soort van in droomstand gevallen daardoor, totdat een meisje mij drie keer aansprak en ik weer helder werd :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Justin »

Haha, toen al een cup-d-soup momentje :P.

Vandaag langs de fietsenmaker geweest -- de as is zodanig doorgeroest dat ze geen garantie kunnen geven dat alles nog heel is na de reparatie. Maar de geraamde kosten zijn 24 Euro, dus dat valt nog reuze mee :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

Justin schreef:Haha, toen al een cup-d-soup momentje :P.
Grote tietensoep? :shock:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Justin »

Oké, oké, hier heb ik hem vandaan:

Afbeelding
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

:D _O- Briljant :pos:
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door TheKnitter »

Justin schreef:
TheKnitter schreef:Moet je naar "De Kleine Winst" gaan, particulier die erg goedkoop fietsen repareert in Zwijndrecht. Zit op de Lindelaan 136.
Band plakken kost bij hem maar 4 euro. Toen ik nieuwe buiten+binnenband moest was ik nog geen 20-30 euro kwijt :lol:
Oh ik kom nooit in die wijk, dus vandaar dat ik het niet ken :P.

Vanmiddag maar mn fiets ophalen -- hopelijk!
Ik ken hem omdat mijn moeder daar de post altijd bezorgde, toen ze nog bij TNT werkte, en toen zei dat hij erg goedkoop is :mrgreen: Maar anders kom ik daar ook zelden.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 129 gasten