Mag ik even kwijt #83

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Daniel »

microshit schreef:Haltes 5 mei plein, Kanaleneiland, Churchillaan en Marshallaan :p
Oeh, gevaarlijk dicht bij m'n werkplek... hoge concentratie OVNL'ers in die omgeving :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Mark »

Wil je even iets regelen bij de IB-groep, heb je opeens een sms-functie nodig bij je DigiD.
Had ik niet, dus even aangevraagd. Duurt het minstens 5 werkdagen voordat de activeringscode voor de functie per post wordt toegestuurd. Mijn hemel. :')
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Geert »

Had je die SMS-functie niet al nodig voor de belastingaangifte, of is die alleen met wachtwoord beveiligd?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

Bij de belastingdienst mag je kiezen, de IB-groep wil perse een SMS-code. Maar bij diensten die dat niet willen mag je voortaan dan zelf kiezen hoe je wil inloggen. Ik vraag mij af hoeveel mensen dan voor wachtwoord + sms kiezen als dat niet nodig is.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Geert »

Ah ja, dat systeem dat je zelf een authenticatiemethode kunt kiezen ken ik wel. Volgens mij bestaat dat al jaren, maar het kan natuurlijk per dienst veranderen wat toegestaan wordt. IB-Groep had in de tijd dat ze nog niet op DigiD waren aangesloten ook al sms-verificatie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door STF »

Vanmiddag kwamen we tijdens een boswandeling langs een maisveld, wat zijn de maisplanten door de aanhoudende droogte ongeloofelijk laag...

Afbeelding
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door deadlock »

12 uur geslapen. Primadeluxe.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Justin »

@Deadlock je was er gewoon aan toe :pos:

Zo, even een 'enquêtetje' van de studentenmonitor ingevuld... duurde wat langer dan ik dacht O.O.

Ik verbaas me toch altijd dat men "Molukken" als apart land ziet, voor als je het geboorteland van je ouders moet aangeven... (overigens komen de mijnes van Java), maar misschien zal dat allicht komen doordat het een wat delicate kwestie is geweest in de geschiedenis wat politiek betreft...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door htm_tram »

Mijn studenten reis product verloopt op 31-07-2011. Echter moet ik volgendjaar gewoon nog verder met de opleiding, hoe kan ik het beste regelen dat me studenten reis product wordt verlengd. Heb zitten googlen maar kan het dus echt niet vinden... Iemand tips?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Gertjan »

Probeer het bij de IB-Groep.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

In Waddinxveen rijdt vanaf vandaag een tijdelijke buslijn die zijn eindpunten wel heel dicht bij elkaar heeft maar waarvan de route toch nog een flink stuk rijden is :P Er rijdt nu een bus van de linkerkant van de Hefbrug naar de rechterkant van de Hefbrug via de Coenecoopbrug die ongeveer 3 kilometer zuidelijker ligt :lol:

Jammer dat ze de tijdelijke brug of de noodveerpont niet hebben laten komen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13654
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Vinny »

Wat is daar de achterliggende gedachte achter? Konden ze niet beter een tijdelijke fiets- en voetgangersveer neerleggen dan?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

Ik verwacht dat het noodpontje van de provincie al ergens in gebruik is, en de noodbrug heb je ook niet elke dag in de stalling liggen. Dat is wel een leuk ding trouwens, die noodbrug. Toen die een aantal jaar geleden in Boskoop lag omdat de Hefbrug was afgesloten ben ik er eens overheen gefietst, maar dat is toch best eng terwijl die brug heen en weer gaat door de stroming :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

Geachte heer Bee,

Hartelijk dank voor uw bericht van 4-6-2011.

Het spijt me te vernemen dat u een klacht heeft over de AH Kroepoek thais pittig gekruid. Uw ervaring hebben wij aan de kwaliteitsmanager doorgegeven. Ook de inkoper en de leverancier van het product worden op de hoogte gesteld. Als het nodig blijkt te zijn, worden er direct maatregelen genomen.

Alle producten die u bij Albert Heijn koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. U kunt het artikel bij uw volgende winkelbezoek omruilen voor een nieuw exemplaar.

Met vriendelijke groet,

Albert Heijn Klantenservice
*O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Fles »

Bee schreef:
Geachte heer Bee,
Albert Heijn Klantenservice
*O*
En dan? Een andere zak vieze kroepoek? :?
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door MdJ »

Ik mag van de DUO een studentenovchipkaart aanvragen... Een hele nieuwe.. Ik heb nog een VDU en een persoonlijke OC waar zo'n ding op kan... Kon dat niet beter? ("Regel ff dat wij weten wat het nummer van je OV-chipkaart is, dan zetten we dat product voor je klaar en mot je het ff ophalen in een kaartautomaat")
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Fles »

Nee kan niet, dit is overzichtelijker voor de reiziger :pos: :)
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door microshit »

Zo, ff de IKEA geplundra'd, aantal dingetjes gehaald. Woensdag contract tekenen, sleutel krijgen. Dan nog bureau en bed kopen en bouwen. Ondertussen door met allerlei administratie en tekeningen maken, kost wat moeite om op kamers te gaan, maar dan heb 'k ook wat :p
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door find_your_spot »

MdJ schreef:Ik mag van de DUO een studentenovchipkaart aanvragen... Een hele nieuwe.. Ik heb nog een VDU en een persoonlijke OC waar zo'n ding op kan... Kon dat niet beter? ("Regel ff dat wij weten wat het nummer van je OV-chipkaart is, dan zetten we dat product voor je klaar en mot je het ff ophalen in een kaartautomaat")
1. Er worden geen Studenten OV-chipkaarten meer uitgedeeld.
2. Wie zegt dat je een hele nieuwe kaart moet aanvragen?
3. Een VDU kaart mag je gewoon je Studentenreisproduct op laden.
4. Op een andere kaart mag dit ook.
5. Als jij op www.studentenreisproduct je kaartnummer doorgeeft zetten ze binnen 7 dagen je reisproduct klaar.
6. Het systeem werkt precies zoals jij het opnoemt.
7. Wat is je probleem?
For Your Railroad Adventures
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door MdJ »

find_your_spot schreef:
MdJ schreef:Ik mag van de DUO een studentenovchipkaart aanvragen... Een hele nieuwe.. Ik heb nog een VDU en een persoonlijke OC waar zo'n ding op kan... Kon dat niet beter? ("Regel ff dat wij weten wat het nummer van je OV-chipkaart is, dan zetten we dat product voor je klaar en mot je het ff ophalen in een kaartautomaat")
1. Er worden geen Studenten OV-chipkaarten meer uitgedeeld.
2. Wie zegt dat je een hele nieuwe kaart moet aanvragen?
3. Een VDU kaart mag je gewoon je Studentenreisproduct op laden.
4. Op een andere kaart mag dit ook.
5. Als jij op http://www.studentenreisproduct je kaartnummer doorgeeft zetten ze binnen 7 dagen je reisproduct klaar.
6. Het systeem werkt precies zoals jij het opnoemt.
7. Wat is je probleem?
1) Dacht ik ook, vandaar e verontwaardiging
2) De brief
3) Dat wil ik ook:)
4) Prima, kan ook
5) Ik heb nog geen reisproduct he, pas vanaf augustus heb ik er recht op. (iets met vorig jaar vergeten te slagen enzo)
6) nou, fijn.
7) Dat ik weer een ovchipkaart krijg, terwijl ik al 2 kaarten heb waar zoiets op kan. En ik WEER naar een pasfoto moet gaan zoeken en dat formulier WEER kan invullen, waar is dus geen zin heb. (Al is het maar omdat het makkelijker om op mijn VDUkaart het te zetten)

Formulier begint met:
"Met dit formulier vraag je een Studenten OV-Chipkaart aan. HEt studentenreisproduct (week of weekendabbonnement() kan alleen op een studenten OV-chipkaart worden geladen. De Regisseur Studenten Reisrecht (RSR) controleert bij de DUO of je recht hebt op een studentenreisproduct. Je ontvangt je studenten OVchipkaart van Trans Link Systems BV (TLS), de uitgever van de OVchipkaart. Zodra deze in je bezit is, hoef je alleen nog maar je studentenreisproduct op je kaart te laden. Gebruik voor een goede verwerking van dit formulier een zwart0 of blauwschrijvende pen."
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

Stoere titel! Wat is jouw beroep? Ja, ik ben Regisseur Studenten Reisrecht :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door find_your_spot »

MdJ schreef: 7) Dat ik weer een ovchipkaart krijg, terwijl ik al 2 kaarten heb waar zoiets op kan. En ik WEER naar een pasfoto moet gaan zoeken en dat formulier WEER kan invullen, waar is dus geen zin heb. (Al is het maar omdat het makkelijker om op mijn VDUkaart het te zetten)

Formulier begint met:
"Met dit formulier vraag je een Studenten OV-Chipkaart aan. HEt studentenreisproduct (week of weekendabbonnement() kan alleen op een studenten OV-chipkaart worden geladen. De Regisseur Studenten Reisrecht (RSR) controleert bij de DUO of je recht hebt op een studentenreisproduct. Je ontvangt je studenten OVchipkaart van Trans Link Systems BV (TLS), de uitgever van de OVchipkaart. Zodra deze in je bezit is, hoef je alleen nog maar je studentenreisproduct op je kaart te laden. Gebruik voor een goede verwerking van dit formulier een zwart0 of blauwschrijvende pen."
Hoe lang heb je dat formulier al thuis?

Dat formulier is alleen nog te gebruiken TOT 31 juni 2011.
Als je geen zin hebt in gezeik, een extra pasfoto en gedoe, gooi het formulier weg!

De nieuwe procedure is als volgt:

1. Ga naar http://www.studentenreisproduct.nl
2. Vraag een inlogcode aan
3. Log met deze code in
4. Vul gegevens in
5. Upload kopie ID waar je BSN nummer op staat
6. Upload kopie OV-chipkaart waar het 3528 nummer op staat
7. Binnen 7 werkdagen ontvang je bericht en kun je je product ophalen
8. Je kunt gaan reizen
9. Je hebt kosten voor een pasfoto, lopen naar de brievenbus en invullen van het formulier uitgespaard
10. Je krijgt geen 3e nutteloze chipkaart
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Fles »

find_your_spot schreef:Dat formulier is alleen nog te gebruiken TOT 31 juni 2011.
Dat zal nog wel even duren dus.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Fles »

krankzinnig. wat heb ik nou aan zo'n uitputtende LIJST met werkzaamheden. Geef gewoon een KAART met wat er rijdt en wat niet :shock: Kut klote kut NS :x

En je hoeft heus niet te publiceren dat Warschau - Moskou "mogelijk extra reistijd" ondervindt als je bij Bunnik een lampje in een AHOB gaat vervangen hoor.

Dit is echt ZO'N ONZIN gewoon.

Hier heb je een hooiberg, we weten dat je op zoek bent naar een speld. Die zit hier in. Ergens. Misschien. Succes.

WAARDELOOS :neg:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef: Dat zal nog wel even duren dus.
Maar waarom zou je een formulier invullen, per post opsturen, kopie geldig legitimatiebewijs en extra kosten maken voor het opplakken van een pasfoto?

Als je ook gewoon via internet je kaartnummer kunt doorgeven?
For Your Railroad Adventures
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten