Mag ik even kwijt #83

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Gertjan »

Net terug van een reparatie bij de tandarts ... kan nu tenminste weer normaal rondlopen :lol:
Straks maar even het een en ander gaan tekenen in Zwijndrecht. Alleen jammer dat dat wel wat geld gaat kosten.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

Zucht, de diplomauitreikingen zijn er weer :')

Nu kan ik voor alle studenten die bij ons afstuderen hun profiel gaan bekijken of ze wel helemaal schoon zijn. Alleen heeft de administratie verzuimd er de nummers van de studenten erbij te zetten, dus voorlopig heb ik wat te doen -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Reiziger Delft
Berichten: 1198
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Reiziger Delft »

Kan iemand mij uitleggen wat een diesel-stoomlocomotief is. :lol: ?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Fles »

Reiziger Delft schreef:Kan iemand mij uitleggen wat een diesel-stoomlocomotief is. :lol: ?
Turbo-elektrische locomotief van de Union Pacific. Er zijn in 1939 twee van dit soort experimentele locomotieven gebouwd, maar ze zijn na enkele jaren weer gesloopt. Ze waren dan ook onnodig complex. Olie werd verbrand om water aan de kook te brengen; de stoom werd gebruikt om een turbine aan te drijven. En daarmee werd dan weer stroom opgewekt die naar de elektrische tractiemotoren werd geleid. Eigenlijk dus een dieselelektrische locomotief met een extra schakel ertussen. De gebruikte stoom werd in het achterste deel van de locomotief gecondenseerd tot water, dat dan weer opnieuw kon worden gebruikt. De watervoorraad zat in de grote gestroomlijnde neus. De locomotief had maar één cabine. Twee locs konden in treinschakeling met elkaar rijden, bediend door één machinist. Foto's uit Railway Gazette, 1939.
http://www.nicospilt.com/verenigdestaten.htm Even naar omlaag scrollen :P
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door htm_tram »

@the_knitter

Geen idee, code 1013 of 1015, mijn laptop doet het ook al een paar weken niet, geen idee wat ik nu met me iphone aan moet...

Afbeelding [Mobiele post]
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door TheKnitter »

Code 1013 is niet zo moeilijk..

Ga naar de map: C:\Windows\System32\drivers\etc
Rechtsklik op het bestand "hosts"
Selecteer "Open met Kladblok" of iets vergelijkbaars
Verwijder ALLE regels waarin staat: "gs.apple.com" of iets wat er op lijkt
Sla het bestand op, en doe de iPhone opnieuw herstellen.

Was het eerste resultaat met Google. Een kind kan de was doen *O*

Voor code 1015 kijk je hier: http://forums.techarena.in/portable-dev ... ost4955690
Als je errorcode 1015 krijgt, heb je waarschijnlijk iets fout gedaan bij het jailbreaken, of is er iets fout gegaan.

Als het je probleem nog niet oplost, kan je het beste eens aan iemand op iPhoneclub.nl vragen, daar weten ze er iets meer vanaf als hier gok ik zo.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Ardan »

Ik ga eens even richting Colmschate, een nieuwe fotoreeks schieten rond het spoor. Na de verslagen uit het Havenkwartier en de wandeling naar Olst worden dit keer ook de bussen niet vergeten :)
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Fles »

Ik ga morgen maar weer eens bij het fort kijken :P De steigers waren vorige week al weg, ik ben benieuwd hoe het er nu van binnen uit ziet *O*
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:Ik ga morgen maar weer eens bij het fort kijken :P De steigers waren vorige week al weg, ik ben benieuwd hoe het er nu van binnen uit ziet *O*
Welk fort waar?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Fles »

KM46 schreef:
Fles schreef:Ik ga morgen maar weer eens bij het fort kijken :P De steigers waren vorige week al weg, ik ben benieuwd hoe het er nu van binnen uit ziet *O*
Welk fort waar?
Fort Dv te Dv 8-)
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door find_your_spot »

Het kost wat moeite maar net had ik conducteur 2 die mijn Friesland kaart niet vertrouwde met studentenreisproduct.

"Je weet dat studenten dinges niet op deze kaart mag heh of is die gekraakt?"

Afbeelding [Mobiele post]
For Your Railroad Adventures
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door htm_tram »

Je hebt toch niet gezegd dat je studenten kaart gestolen is en dan maar dat producht op die kaart geplakt...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door find_your_spot »

htm_tram schreef:Je hebt toch niet gezegd dat je studenten kaart gestolen is
Jawel. Altijd proberen om medelijden te creëren bij de conducteur.

Afbeelding [Mobiele post]
For Your Railroad Adventures
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Fort Dv te Dv 8-)
Fort... rukbunker.... same difference ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Fles »

:D In STockholm heeft de Zweedse Zwartrijdersbond (dat bestaat kennelijk :D ) een manifestatie gehouden waarbij ze o.a. een nacht in dit plantsoentje gekampeerd hebben. Na 24 uur zijn ze weggestuurd door de politie :')

Afbeelding

Die hekjesspringers op die vlaggen _O- _O_
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Dafdriver »

Vanochtend ook een stunt onderweg. Zie ik ineens mijn voorganger een zwieper naar links maken en tegelijkertijd komt er een busje op mij af rijden. Gelukkig ging dat busje naar rechts. Maar in plaats van op zijn rijstrook te gaan rijden schoot ie zo het fietspad op. Afijn het fietspad was ook nog niet het probleem maar hij ging nog verder naar rechts de berm in en wat heb je naast de berm. Juist ja een prut sloot dus ik zie één grote vloedgolf in mijn spiegel en dat busje in die sloot duiken. Kon dus mooi met hangende pootjes terug rijden om te kijken wat er loos was uiteraard. Gelukkig kwam de bestuurder zelf al het busje uit rollen en wat bleek hij had de griep en wel zodanig dat autorijden dus levensgevaarlijk was.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Ardan »

Jammer, maar een conducteur zit nu naast mij een boete uit te schrijven voor Zwolle-Deventer. Mijn SOVC-week is geblokkeerd nadat ik bij Syntus bij de trein heb ingecheckt. Zelfde probleem als FYS een tijd terug had bij Arriva. Mijn weekendproduct voor het kortingreizen staat echter nog wél op de kaart. Helaas kon de conducteur dat niet zien, laat staan dat daaruit af te leiden viel dat mijn weekproduct in feite nog op de kaart staat. Dat wordt dokken.
Ik doe ook maar wat
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door find_your_spot »

Ardan schreef:Dat wordt dokken.
Als je m'n hulp nodig hebt, dan hoor ik je wel. Oké?

Afbeelding [Mobiele post]
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Jammer, maar een conducteur zit nu naast mij een boete uit te schrijven [..] Dat wordt dokken.
Wat heb JIJ verkeerd gedaan dan? :?:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Stefan »

Ik wou net zeggen.. Het is toch hun probleem dat hun apparatuur faalt? :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door deadlock »

Ach jah, de zeer vriendelijke Syntuscontroleurs die me reeds twee keer een uitstel van betaling hebben uitgeschreven omdat ik geen tijd meer had om mijn kaartje te stempelen bij het overstappen van Syntusbus naar Syntustrein. De trein floot tenslotte en had al veilig en de overweg was dicht. Gelijk de controleur opzoeken en de situatie uitleggen mocht niet baten.

Dat heeft me de eerste keer zo'n dagkaart opgeleverd voor al het Syntusvervoer en de tweede keer weer dat en een bosje bloemen :')
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Fles »

Stefan schreef:Ik wou net zeggen.. Het is toch hun probleem dat hun apparatuur faalt? :')
:pos: What's next? In het kader van een Melkertbaantje zetten ze blinde conducteurs in die gewon IEDEREEN op de bon slingeren want "hey ik kan niet zien of jij een kaartje hebt dus ben jij een crimineel"? Dat is precies hetzelfde als wat hier gebeurt namelijk. Waardeloos volk heb je erbij zitten :r
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

Onze klimaatfundamentalist schijnt nu ook op Twotter te zitten en ook daar iedereen uit te schelden :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Fles »

Bee schreef:Onze klimaatfundamentalist schijnt nu ook op Twotter te zitten en ook daar iedereen uit te schelden :lol:
Prima :Y Houden zo :Y Ieder woord daaraan is er één teveel :)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Justin »

Mag ik even kwijt -- dat ik HELEMAAL erdoorheen zit wat mijn thesis betreft :evil: . BURN IN HELL M********** :neg:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten