Mag ik even kwijt #85

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Fles »

Okee, een grap is leuk, maar er zijn verdorie GRENZEN.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Michael »

De buren zijn een feestje aan het houden. En ik ga toch maar een poging doen om te slapen
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Meltrain »

Fles schreef:Okee, een grap is leuk, maar er zijn verdorie GRENZEN.
Explain... :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Fles »

Meltrain schreef:
Fles schreef:Okee, een grap is leuk, maar er zijn verdorie GRENZEN.
Explain... :)
Bee heeft eoa kast waarvan alleen hij zelf nog steeds probeert te geloven dat het voor een koelkast moet doorgaan.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Michael »

ik denk dat ik slapen voorlopig wel kan vergeten. ze hebben de muziek harder gezet. en ze draaien nou Hardstyle. Dat word dus geen fatsoenlijke nachtrust

Afbeelding [Mobiele post]
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Suus »

Daarvoor hebben ze 0900-8844 uitgevonden. Dan komt de politie vanzelf wel langs om het op te lossen.

@Fles: Het is gewoon behoorlijk koud in die koelkast en alles wat vlak onder het vriesvak staat heeft in de loop der tijd ijskristallen, alles wat in een gesloten verpakking zit blijft gewoon goed tot de houdbaarheidsdatum, alleen die kaas was al drie weken open en die vriezer wordt niet heel koud, waarschijnlijk omdat de klep niet goed isoleert.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Fles »

Vies ventje :P
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door deadlock »

Nou ik ga een lange reis maken. Groetjes!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Stefan »

Mag ik even kwijt dat ik nu mijn laatste spullen aan het pakken ben? Ik ben klaar om op vakantie naar Engeland te gaan! :mrgreen:

En voor de mensen die 't allicht interessant vinden, de reis zal geschiedden met de treinen t9224, Eurostar 9137 en als laatste intercity 1C20.

Ik heb er zin in, 17 juli kom ik weer eens deze kant uit! *O*
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Michael »

Bee schreef:Daarvoor hebben ze 0900-8844 uitgevonden. Dan komt de politie vanzelf wel langs om het op te lossen.
Ik ben toch nog vrij snel in slaap gevallen. En ik hoorde net van mijn ma dat ze ons hadden geïnformeerd over dat feestje.Dus dat is wel netjes
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Daniel »

Ziet er goed uit die nieuwe tunnel in Arnhem. Reportage volgt...

Afbeelding [Mobiele post]
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Gertjan »

Michael schreef:Ik ben toch nog vrij snel in slaap gevallen. En ik hoorde net van mijn ma dat ze ons hadden geïnformeerd over dat feestje.Dus dat is wel netjes
Dus als ik tegen jou zeg dat ik een feestje geef, is dat een vrijbrief voor mij om tot diep in de nacht keiharde t-herrie te maken?
Ze zouden aan mij een slechte buurman hebben. Na 23:00 uur even een persoonlijke waarschuwing, als dat nie werkt 0900-8844, en als dat niet werkt heb ik nog wel wat leuke verrassingen (A)
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door find_your_spot »

Gertjan schreef:is dat een vrijbrief voor mij om tot diep in de nacht keiharde t-herrie te maken?
Heb buren gehad die hartstikke blij waren dat ik het een paar dagen van te voren kwam melden en hebben gelijk een weekend Landal geboekt voor zichzelf. :')

Even helemaal weg, zij blij, ik een leuk feestje. :Y
For Your Railroad Adventures
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Michael »

Gertjan schreef:
Michael schreef:Ik ben toch nog vrij snel in slaap gevallen. En ik hoorde net van mijn ma dat ze ons hadden geïnformeerd over dat feestje.Dus dat is wel netjes
Dus als ik tegen jou zeg dat ik een feestje geef, is dat een vrijbrief voor mij om tot diep in de nacht keiharde t-herrie te maken?
Ze zouden aan mij een slechte buurman hebben. Na 23:00 uur even een persoonlijke waarschuwing, als dat nie werkt 0900-8844, en als dat niet werkt heb ik nog wel wat leuke verrassingen (A)
Iedereen geeft wel eens een feestje dat is normaal. Ik kan nu trouwens ook meegenieten van de muziek van de Terheijdense Zomerfeesten die aan de andere kant van het dorp gehouden word.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Suus »

Ik kwam net thuis en er lag een brief van de UvA in de brievenbus.

De studiepunten van mijn minor zijn goedgekeurd, dus....

Ik heb nu officieel mijn bachelor gehaald!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door STF »

Onder de kampeerders wordt ik onderhand "Frank de kunstschilder" genoemd aangezien ze mij al twee middagen op m'n knieen liggend de kampeerplaatsnummertjes opnieuw zien schilderen. :lol:

Een kampeerder kwam vragen of ik niet bang was dat er iemand in de natte verf zou gaan staan, nou dan moet je wel heel snel zijn want dit is speciale sneldrogende asfaltverf. Morgen het laatste deel schilderen, dan is het wel weer een jaar of drie leesbaar.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door htm_tram »

Ik hoop dat hij volgende week wel droog is Frank ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Thom91 »

gefeliciteerd bijtje!
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Meltrain »

Gefeliciteerd Bee, dat is echt heel mooi nieuws. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Rienstertje
Berichten: 85
Lid geworden op: di 18 mei 2010, 16:09
Locatie: Horst

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Rienstertje »

Stiekem toch wel een beetje nerveus.. Volgende week keuringen voor de opleiding Machinist, Dinsdag een psychologische in Zeist, Woensdag een medische in Rotterdam.
(overigens doet Ardan dezelfde opleiding, aan het STC in Rotterdam).
Relevant, innovatief en immers, omdat het kan :D
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Dafdriver »

Vanmiddag op de camping moest er even een lege 1,5 liter naar het schuurtje gebracht worden. Heel de dag niemand van ons in dat schuurtje geweest dus alles op slot. Opzich niet zo'n probleem maar toen ik de deur open deed wachte er wel een verrassing op mij. Wil die fles neerleggen sta ik recht in de ogen van een kat te kijken. Die heeft dus de nodige uurtjes in dat schuurtje gebivakeerd blijkbaar. Afijn aangezien die achter de parrasols lag en weinig en dat schijnbaar zeer prettig vond eerst die parrasols naar buiten gedaan in de hoop dat poeslief de benen zou nemen. Afijn poesje stront eigenwijs en achter de vriezer kruipen hebben wij dat. Afijn dan maar de deur open laten staan in de hoop dat ie toch maar naar buiten gaat. 3 kwartier a een uur later nog steeds die poes in het schuurtje terwijl mijn ouders en ik toch plannen hadden om naar huis te gaan. Dat beest dus een weekje in het schuurtje laten zitten is dan ook geen optie. Met de nodige waarschuwingen over katten die in het nauw rare sprongen maken toch maar het schuurtje ingegaan. Vriezer proberen naar voren te trekken en ook gelijk om te trekken dat er een gat zou onstaan dicht bij de deur. Afijn druk doende en ja hoor poes neemt de benen het beest schiet als een raket via de koelkast over de schuurdeur heen zo het dak van de stacaravan van de buren op om direct uit het zicht te verdwijnen. Gelukkig waren de buurtjes niet aanwezig stel je voor dat je ineens een kat over je caravan heen ziet schieten terwijl je net rustig aan de koffie zit.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door ODRAIL »

Ja, hijisfijn :wink:.

Ik zoek me de tandtjes voor een gratis goede gif animator.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Suus »

Verkeerde tandjes gebruikt waarschijnlijk :wink:

Derde hit op Google: http://www.falcoware.com/FalcoGIFAnimator.php :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door ODRAIL »

Deze had ik ook al gevonden, maar op de computer waarmee ik werk doet dit programma het niet, dus moet ik helaas nog even verder zoeken.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Suus »

Wat voor een computer heb jij dan? Toch niet stiekem een Mac he :mrgreen:

(Wacht tot deadlock mij weer belachelijk gaat maken voor mijn computerkeus (A) )
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten