Mag ik even kwijt #85

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Over een uurtje forumlid Dexter tegemoed rijden voor een dagje strand. :D
Het liep allemaal even wat anders. Ik was maandag dus op de scooter onderweg naar Noord-Holland, toen ik dankzij een stel onoplettende meiden van een jaar of 13, 14 een ongeluk kreeg. Ze kwamen op een onoverzichtelijk punt ineens uit een zijpaadje zonder op of om te kijken en hadden voorrang moeten verlenen. Voor ik het wist zat ik er bovenop en het was echt een rotklap. Ik ben nog meters over de grond geschoven en daardoor zit ik nu onder de schaafwonden van 15 a 20 cm. :(

Het mooiste was nog dat ik zelf helemaal onder het bloed zat (terwijl die meid alleen een plekje op haar knie had) en dat ik toch ben opgekrabbeld en eerst naar haar toe ben gestrompeld om te informeren hoe het ging. Eerst zei ze dat ze niks had en vervolgens werd ik helemaal stijf gescholden, terwijl ze zelf fout zat. In de ambulance hebben ze me opgelapt, alles schoongemaakt en verbonden en dankzij de goede zorgen van Caspar voelde ik me al snel een stuk beter. :)
Vallend blad maakt rails glad.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Justin »

Dat suckt. En tja, pubers en tieners -- praat me er niet van... die kippen kennen zoiets niet als 'erkenning' en dergelijken :neg:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Wat er bij de Albert Heijn aan de hand is, ik weet het niet, maar wegens een technische storing hebben ze helemaal NIETS.

Geen groente, geen fruit, geen vlees, geen vis, geen zuivel. Als dat zo doorgaat is de supermarkt over een paar uur helemaal leeg :')
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... appen.html
ze zitten er al bovenop :P
Komt wel goed schatje.
Etienne
Donateur
Berichten: 7893
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Etienne »

Thom91 schreef:
Bee schreef:Wat er bij de Albert Heijn aan de hand is, ik weet het niet, maar wegens een technische storing hebben ze helemaal NIETS.

Geen groente, geen fruit, geen vlees, geen vis, geen zuivel. Als dat zo doorgaat is de supermarkt over een paar uur helemaal leeg :')
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... appen.html
ze zitten er al bovenop :P
Afgelopen maandag was bij ons ook een levering niet binnengekomen :(
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Fles »

Jeetje Dex :o da's schrikken!! En die meiden, ach.. het zal de schrik wel zijn, moet je maar denken :)
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Gertjan »

Fles schreef:Ik hoorde dat er 3 stellen stuk gegaan waren? En dat "de drie nieuwe" meteen vanuit Leidschendam ingezet zijn? Is dat hetzelfde spul of is daar wat aan veranderd / verbeterd / mooier kleurtje / weet ik het?
Klopt, nieuwe stellen zijn hetzelfde als de oude, alleen zitten er nog geen stickers in de treinen. Ook maken de stellen iets minder herrie, maar dat zal wel komen omdat de wielbanden nog 'vers' zijn. En ja, alles is nog nieuw. Spul is in de bediening iets stroever, maar alle hendels moeten nog een beetje inslijten.

En Dex, mooi klote dan. Ongelukjes hebben is nooit fijn, maar je hebt gelukkig niets gebroken of kneuzingen. Sterkte ermee gozer! :wink:
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Geert »

Sterkte Dexter! Hebben die meiden later nog wel excuses aangeboden?

Ik liep vanmiddag door de St. Jacobsstraat in Utrecht (daar bij de Bijenkorf/Mycom) en toen liep er een meisje ook zomaar vanaf de bushalte het fietspad op om naar de stoep te gaan. Enfin, fiets vol in de remmen natuurlijk en min of meer het meisje aangereden maar geen schade, en natuurlijk werd de fietser helemaal verrot gescholden door de familie van het meisje dat er omheen liep in plaats van dat ze excuses aanboden. En het meisje was dus een jaar of 18 :roll:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Justin »

Ik blijf die "verdonaldducking" van plaatsnemen zo leuk altijd :). Net op Twitter van Geert wat leuke benamingen gekregen...

Ik kende van de Donald Duck al:
Hamsterdam
Otterdam
Eendhoven
Fuutrecht / Eitrecht
Snordrecht
Gapendrecht / Apendrecht
Zwijndrecht / Zwaandrecht
Eimegen
Haastricht
Veerlen
Purmerkrent
Valkmaar
Meeuwarden
Eibergen

En zelf gemaakt:
Kwalmelo
Bengelo
Eendschede
Hamersfoort
Den Vaag
Mieren
Appeldoorn / Apendoorn


Geert kwam nog met:
De Kilt
Den Zolder

Nog meer leuke verbasteringen anyone? :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Fles »

Zoutvoort
Den Kelder
Enghuizen
Gaarlem
Den Osch

Zo moeilijk is dat niet toch?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Geert »

Balkmaar
Paddinxveen
Mussum
Gilburg
Zwaarlem
Drolle
Zwemband-Bad
Terkneuzen
Aapcoude
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Justin »

Zwemband-Bad?!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Caspar »

In Noord Holland:
Beerhugopaard
Muizen
Schapen
Keverwijk
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Suus »

Valkmaar
Tweede Eiloërmond
Sloofdorp
Knolle
Verendaal
(gisteren toevallig een verstoring bij de Duckstadse Spoorwegen :P )
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Fles »

Caspar schreef: Muizen
Dat is niet eens een verbastering, dat bestaat gewoon echt. MET station 8-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Geert »

Justin schreef:Zwemband-Bad?!
Rilland-Bath :P
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Justin »

Oké, die herkende ik dus totaal niet :

Misschien zijn de volgende ook nog wat te herkennen:

Hinnikhuizen
Leliestad
Emmeroord (alhoewel dit net als een mislukte Japanse interpretatie klinkt)
Bilburg
Bergen op Room
Hozendaal
Slagroomsoest
Slissingen
Boderaven
Voskoop

I'm out....

Haha, Duiven en Beest/Beesd heb je ook nog
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Fles »

Nou, ik vind het een beetje infantiel allemaal eigenlijk :)
Klaasje
Berichten: 7125
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Klaasje »

Dexter schreef:
Caspar schreef:Over een uurtje forumlid Dexter tegemoed rijden voor een dagje strand. :D
Het liep allemaal even wat anders. Ik was maandag dus op de scooter onderweg naar Noord-Holland, toen ik dankzij een stel onoplettende meiden van een jaar of 13, 14 een ongeluk kreeg. Ze kwamen op een onoverzichtelijk punt ineens uit een zijpaadje zonder op of om te kijken en hadden voorrang moeten verlenen. Voor ik het wist zat ik er bovenop en het was echt een rotklap. Ik ben nog meters over de grond geschoven en daardoor zit ik nu onder de schaafwonden van 15 a 20 cm. :(

Het mooiste was nog dat ik zelf helemaal onder het bloed zat (terwijl die meid alleen een plekje op haar knie had) en dat ik toch ben opgekrabbeld en eerst naar haar toe ben gestrompeld om te informeren hoe het ging. Eerst zei ze dat ze niks had en vervolgens werd ik helemaal stijf gescholden, terwijl ze zelf fout zat. In de ambulance hebben ze me opgelapt, alles schoongemaakt en verbonden en dankzij de goede zorgen van Caspar voelde ik me al snel een stuk beter. :)
Dat zijn vervelende wonden. Het jeukt gigantisch terwijl je weet dat je er vanaf moet blijven. Ik hoop dat je niet van dat druppelende geel/bruine vocht hebt gezien op de wonden. Dat kan aardig vervelend spul zijn. Iig: Veel succes met je herstel Dexter. *O*
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Caspar »

Niet Duckstads maar als ik die namen zo langs zie komen moet ik aan wat anders denken;
Ik heb bij Prorail al drie jaar gewacht tot er een geschikt moment kwam om de intercity naar Enkhuizen in het Duits om te roepen met tussenstations Hochkarspel und Oben-karspel Großenhosen etc...
Helaas denk ik dat zoiets niet gewaardeerd wordt. :(
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Ardan »

Gisteren dus 'even' naar Zwolle geweest. Ben nog de rest van de avond gebleven en wilde rond half 11/11 uur weer richting huis omdat mijn moeder vandaag zou langskomen. Maar rond 10 uur begon het te onweren. Mijn vriend had dus liever dat ik bleef en niet door de regen, maar vooral het onweer hoefde. Hij is er zelf nogal huiverig voor (blikseminslag meegemaakt incl. vuurbal als kleuter). Rond 11 uur was het weer rustig, maar kon ik de laatste trein niet meer halen.
Ik dus blijven slapen, en vanmorgen in alle vroegte eruit, naar Deventer, mam ophalen, en thuis even lekker de boel onder handen genomen. Ik heb nieuwe lampen gekregen omdat er wat kapot waren, we hebben de klimop van de schuur gepeuterd, en wat takken heeft ze in vaasjes gedaan, weer wat heringedeeld, afgewassen, wat meer schoongemaakt, en van de buurman kreeg ik een nieuwe hanglamp voor in de woonkamer :D Het wordt nu echt helemaal mijn huisje :D
Ik heb haar net weer op de trein gezet, en ik was net weer thuis. Krijg ik een sms van mam terwijl ze in Zutphen staat over te stappen: 'Treintje gaat niet, is geen piloot! Schiet je een beetje op met die opleiding?' :lol:

@Dexter: sterkte ermee, zal wel schrikken zijn geweest! Je kunt toch nog wel rijden heh? Want zonder jou loopt het hele spoor in het honderd..
(ik kop alvast een reactie in: 'dan zal-ie de laatste jaren wel niet hebben gereden..')

En mijn Albert Zwijn was ook al half leeg...
Groetjes uit Kleventer!
Ik doe ook maar wat
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Dexter »

Allemaal heel erg bedankt voor de beterschapwensen en steunbetuigingen! Daar knap ik heel erg van op. :)
Klaasje schreef:Dat zijn vervelende wonden. Het jeukt gigantisch terwijl je weet dat je er vanaf moet blijven. Ik hoop dat je niet van dat druppelende geel/bruine vocht hebt gezien op de wonden. Dat kan aardig vervelend spul zijn. Iig: Veel succes met je herstel Dexter. *O*
Ja, van de diepste wonden kwam inderdaad vocht af. Het is momenteel erg pijnlijk en het trekt enorm. Als ik moet opstaan, dan scharrel ik de eerste tijd als een soort manke kipf rond. Ik voel me net een oude kreupele opa. Ik heb nog nooit zulke grote schaafwonden gehad, maar ik had niet gedacht dat het nog zo pijnlijk zou zijn. :(

@Geert: Nee, die meiden boden geen excuses aan. Haar vader die erbij kwam, begon ook gelijk los te gaan zonder te weten wat er precies gebeurt was. Het waren echt van die types uit zo'n kracht/prachtwijk, nou dan weet je het dus wel.

@Ardan: Haha bedankt voor het complimentje! :D Nee, ik kan mezelf helaas voorlopig geen trein uit- of inhijsen. Dus aan die nooddienstregeling vanwege de weersomstandigheden van dinsdag heb ik gelukkig geen schuld aan. :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
Klaasje
Berichten: 7125
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Klaasje »

Ja ik ken die wonden met dat vocht en trekken doet dat inderdaad. Het nare is dat zoiets best even kan blijven zitten. :X
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Fles »

als je er velletjes uit verse eieren op legt gaat het sneller dicht. eiwitten, bouwstoffen, dat werk :pos:

Groetjes van Klazien uut Zalk :Y
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Ardan »

Waarom kun je met een railpocket niet zien welke producten er op een kaart staan? Als ze zien dat er een geldig studentenweekendproduct op staat, dan is het toch klontjes dat er een studentenweekproduct op staat?
Nou heb ik g*dverdekut alwéér een UVB aan mijn broek hangen, omdat ik voor de intake van de opleiding naar Rotterdam moet. Gelukkig komt er waarschijnlijk geen boete bovenop omdat de conducteur mijn verhaal over de blokkade door Syntus kon begrijpen. Hoerencico's daar :evil: :evil: :evil:
Maar goed, nu die inschrijving een feit is in Rotterdam, kan ik mijn product ook wel weer terugvragen :Y
Ik doe ook maar wat
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door find_your_spot »

Ardan schreef: Maar goed, nu die inschrijving een feit is in Rotterdam, kan ik mijn product ook wel weer terugvragen :Y
Ben je al langs de bank geweest om de medewerkers van een e.dentifier te beroven?
For Your Railroad Adventures
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten