Mag ik even kwijt #85

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Ardan »

Als ik dat had gedaan werd ik meteen van het forum verbannen :lol:
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door STF »

Dat zal wel meevallen, zolang jij het vlees van de barbeque maar betaalt. :wink:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Justin »

Jeetje Ardan, dat was een flinke beurt!

*Hoe schoon is jouw huis* :D

Kan me voorstellen dat je blij bent er van af te zijn!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Stefan »

Wat een hitte op m'n kamer. Hoe ga ik hier ooit slapen?! :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Ardan »

Buiten is het inmiddels behaaglijk.. binnen heb ik het lekker koel weten te houden. Gordijnen dicht als de zon op je raam komt, verder alle deuren en ramen in huis open..
Neemt niet weg dat ik nog steeds in alleen een zwembroek op de bank zit.
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door STF »

Het is hier binnen 28 graden...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door deadlock »

Ardan ik ben blij voor je dat dat probleem is opgelost.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Suus »

Het blijkt dat naast konijnen en politieagenten er nog een diersoort in het park achter mijn huis leeft: Kikkers. En niet een paar ook, wat kunnen die een herrie maken zeg :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door STF »

Ardan, woon je nu tijdelijk alleen in dat huis? Want is er na het vertrek van Linda nog een nieuwe bewoner gekomen?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Ardan »

Jep, ik woon nu alleen in het huis. Relaxed hoor, een complete woning voor jezelf. :D
Ik had het er ook al met de buren over.. Linda is weggegaan om Victor, en haar kamer staat nu dus al bijna een half jaar leeg. Misschien zijn er wel kijkers/geïnteresseerden geweest, maar zijn die afgeschrokken door de bende in huis. Ik weet natuurlijk niet of kijkers komen als ik er niet ben in de weekenden. Maar bij de woningbouwvereniging zeiden ze me ook al dat er nog geen geïnteresseerden waren.
Nou is het ook niet de tijd dat de studenten uit huis gaan. Dat komt voor het begin van het nieuwe schooljaar, dus ik denk dat er in september wel weer anderen wonen. Ik heb de buren beloofd dat ik ze erover zou meedelen wie, en vooral wat voor nieuwe mensen er komen, want als er weer een Victorfiguur komt dan stappen we meteen naar de woningbouw. Dit willen we niet meer.
Ik geniet in ieder geval nog even van een huis voor mezelf zolang het duurt 8-)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Suus »

Maar als je die opleiding die in je Rotterdam zag gaat doen blijf je waarschijnlijk niet in Deventer wonen, of wel?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door STF »

Nou dan kunnen we er net zo goed het hoofdkwartier van OVNL vestigen, in zo'n leeg huis!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Ardan »

Toevallig heb ik vandaag het aanmeldformulier op de bus gedaan :D Maar toch blijf ik in Deventer wonen. Het is helemaal mijn stad geworden. Bovendien woon ik hier goed, op een goede locatie (winkels dichtbij, bushalte op een steenworp, de rivier stroomt bijna langs mijn deur, park dichtbij, station is op loopafstand, net als de binnenstad). Toch heb ik mijn langste tijd hier al gehad. Mijn vriend en ik plannen al om samen te gaan wonen, maar eerst moeten alle hobbels overwonnen zijn (dat gaat helemaal goedkomen) én mijn vriend woont nu nog begeleid. Al wel op 3e fase, dus hij heeft een woninkje voor zichzelf (een studio), maar nog wel eens per week begeleiding over de vloer en ik mag nog niet bij hem in gaan wonen, al ben ik in de praktijk wel vier dagen per week daar. De verwachting is dat hij binnen een half jaar ambulant gaat wonen, en dan trek ik bij hem in :D
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door deadlock »

Deventer heeft inderdaad een kameroverschot. En dat terwijl Saxion uit z'n voegen barst!

Afbeelding [Mobiele post]
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door microshit »

Zo, ff retourtje Mijdrecht *bus*
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door webguy »

deadlock schreef:Deventer heeft inderdaad een kameroverschot. En dat terwijl Saxion uit z'n voegen barst!
Hmm, waarom zou dat zijn? Saxion is net als bijvoorbeeld de HAN of de Fontys (en nog veel meer) een echte regio HBO, en iedereen blijft thuis wonen. In Arnhem zit ook bijvoorbeeld Hogeschool Van Hall-Larenstein (onderdeel van Wageningen), en die hebben uniekere natuurstudies, en daarvoor komen lui van door heel het land naar Arnhem. Kamers in Arnhem zijn niet erg makkelijk te vinden (al heeft die hogeschool ook een huisvestingstak).
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Meltrain »

Ardan schreef:Toevallig heb ik vandaag het aanmeldformulier op de bus gedaan :D Maar toch blijf ik in Deventer wonen. Het is helemaal mijn stad geworden. <knip> Mijn vriend en ik plannen al om samen te gaan wonen, maar eerst moeten alle hobbels overwonnen zijn (dat gaat helemaal goedkomen) én mijn vriend woont nu nog begeleid. <knip> De verwachting is dat hij binnen een half jaar ambulant gaat wonen, en dan trek ik bij hem in :D
Hmm, je spreekt jezelf een beetje tegen. ;) Je blijft in Deventer wonen, maar toch trek je in bij je vriend, die in Zwolle woont. Is het dan niet handiger als hij naar Deventer komt?
En jij gaat dus 5 dagen per week pendelen tussen Dv en Rtd? Ik hoop dat je vroeg opstaan niet erg vindt, als je elke dag om 9:30 (of nog eerder) moet beginnen. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Stefan »

Iemand uit m'n klas maakt elke schooldag een ritje Vl - Rtd - Vl, mij niet gezien hoor. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Justin »

Oef, ik heb een tijdje Zwd-Amf-Zwd geforenst. Cracked me up op een gegeven moment... Vl-Rtd-Vl lijkt me ook erg lastig, gelukkig is het wel een directe verbinding...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Gertjan »

Ik sta gister op Leerdam met me mcn+leerling, en we hebben het even over het warme weer. Dus ik zeg 'Wel gek dat we dit jaar nog geen gezeik gehad hebben met de brug bij Arkel."
En waar sta ik 15 minuten later met de trein? Voor een rood brugsein :mrgreen:
Mcn: 'Had lekker je muil gehouden over die brug' De leerling wou al gaan zwemmen, maar we moesten terug naar Leerdam en Geldermalsen. Op de terugweg overstappen op de trein van een collega. Zodat die (bleek later) lekker naar Dordt kon gaan voor pauze (Hij was net in dienst, wij zaten nu al 5 uur op de trein). Laten we het er maar op houden dat je collega's hebt, en mensen die er toevallig ook werken.
De trein die ik nu meekreeg was maar 36 graden, had een defecte airco (joh), een deurstoring en de tractieinstallatie1 was oververhit. Achteraf bleek er iemand aan wat knopjes gezeten te hebben :shock: Daar kwamen we achter op Geldermalsen, waar de trein dus ineens helemaal niets meer deed.
Na 2 uur braadkip spelen waren we gelukkig weer in dordt, waar ik pauze kon houden *O*
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Justin »

Dat was dus letterlijk even zweten :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Ardan »

Dat is idd toch echt het laatste wat je wil, met deze hitte in een kapotte trein zitten..

Ik zal ook even de oversteek naar Zwolle moeten maken nu, want ik MOET mijn moeder bellen omdat ze morgen hier komt en ze moet wat dingen voor me meenemen ivm mijn opleiding, waar ik donderdag voor naar Rotterdam moet. (beetje cru: 4 uur reizen voor een gesprek van 20 minuten..) Geboorteakte, diploma/cijferlijst.. ligt bij mams thuis.
Maar mijn telefoon is al een week leeg, bij mijn vriend lag de lader niet, zegt-ie, maar hier heb ik hem ook niet.. dus ligt-ie toch in Zwolle..
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door STF »

De oud papier ophaaldienst was met het warme weer al extra vroeg begonnen; om 5.15 uur werd onze bak geleegd!

Wat deed die Victor eigenlijk voor studie Ardan? Wellicht iets in de trant van afvalverwerking of recycling? :lol:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Ardan »

HA HA HA! Goeie grap STF, Victor en recycling in één zin kan niet.. hij snapte nog nét de oud-papier-bak..
Nee, hij wilde hotelmanager worden, deed een toeristische opleiding.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Suus »

Hij was in ieder geval niet weggelegd voor Hoofd Housekeeping.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 66 gasten