Mag ik even kwijt #86

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

Goedemorgen lieve medeforumgebruikers. Zijn jullie net zo uitgeslapen en fruitig als ik?

Vandaag staat er op de agenda;
- debat over online privacy (wat mij betreft valt dat in dezelfde categorie als vrouwenrechten en de paashaas)
- het moeilijkste formatieplan wat ik ooit gezien heb goed- of afkeuren
- twee testservers installeren
- vier servers migreren/consolideren naar één nieuwe en vervolgens de oude opheffen
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Vinny »

Verder is het bijna altijd zo dat volwassenen ook welkom zijn in hostels, en mag toch aannemen dat iemand bij de receptie wel weggestuurd wordt als men hem te oud vindt... Maargoed hij was dus pedo? Hoe zag je dat dan? Viel ie op jullie en ben je zelf nog een kind/puber?
Ik neem aan dat Htm-tram het hier heeft over de jeugdherberg in Luxemburg stad? Dat is een van de weinige plaatsen waar 16 minners en 26 plussers in dezelfde gemeenschappelijke slaapzalen worden ingedeeld. Dat viel mij vorig jaar ook al zo op (wel zijn vrouwen en mannen gescheiden). De meeste gewone hostels zijn voor backpackers, daar zie je vooral studenten in de leeftijdscategorie 18-32. :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door find_your_spot »

deadlock schreef:Goedemorgen lieve medeforumgebruikers. Zijn jullie net zo uitgeslapen en fruitig als ik?
Nee, ik mocht om 7:00 mijn broertje al op Schiphol in een vliegtuig proppen.

Wat een gezeik over 0,8 kilo overgewicht bij de incheck balie. Die mensen drijven je echt tot wanhoop daar.

Nu richting het prachtige Deventer mede forum gebruiker Ardan verassen. Hij weet nog niet van mijn komst, benieuwd of die in pyjama open zal doen. :lol:
For Your Railroad Adventures
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Thom91 »

Er komt me toch een hoop ellende aan momenteel...
Volg momenteel onweer-online.nl, die gasten daar worden helemaal geil, zo heftig als de wolk schijnt te zijn. Vanavond 19:00 naar Alexander, aankomst 21:00.. Hoop dat ik droog overkom..
Komt wel goed schatje.
Thomas
Berichten: 223
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:52
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Thomas »

find_your_spot schreef:Nu richting het prachtige Deventer mede forum gebruiker Ardan verassen.
Zal ie leuk vinden:
Onze Taal schreef:Bij verassen vermeldt Van Dale (2005): "in as doen overgaan, (...) (chemie) verbranden tot zuivere as overblijft, die bij voortgezet gloeien geen gewichtsverlies meer ondergaat (...); (in ’t bijzonder) (met betrekking tot een lijk) verbranden, cremeren"
:mrgreen:
Etienne
Donateur
Berichten: 7910
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Etienne »

.....dat Duitse buschauffeurs nogal pissig worden als je "hun" bus op foto zet. :O
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Freek »

Tot over 1,5 week. Ik ga de Spaanse zon opzoeken. *O* Halverwege de vakantie nog wel een ritje met de trein om van Valencia naar Barcelona te gaan.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Caspar »

find_your_spot schreef:

Wat een gezeik over 0,8 kilo overgewicht bij de incheck balie. Die mensen drijven je echt tot wanhoop daar.
Als je wat bijbetaald is er toch geen enkel probleem? Als je een krat bier koopt, en je wilt er nog één extra flesje bij nemen, krijg je die toch ook niet gratis mee? :roll:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

Hangt van de airline af. Sommigen willen voor die 800 gram gelijk 40 euro zien. Dat vind ik een beetje gortig eigenlijk ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door find_your_spot »

Caspar schreef: Als je wat bijbetaald is er toch geen enkel probleem?
Bij betalen was ongeacht het gewicht 67 dollar.

Kwestie van de tas open doen en m'n broertje 2 t-shirts en een sweater over elkaar laten aantrekken. :Y
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Meltrain »

Etienne schreef:.....dat Duitse buschauffeurs nogal pissig worden als je "hun" bus op foto zet. :O
Dat heb ik ook eens megemaakt toen ik in Emmen een Duitse bus op de foto wilde zetten. :? De chauffeuse begon me uitgebreid duidelijk te maken dat ze absoluut niet op de foto wilde.
mb90 had enkele minuten eerder op dezelfde plek van dezelfde bus een foto gemaakt, maar toen was er geen probleem. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Fles »

find_your_spot schreef:Wat een gezeik over 0,8 kilo overgewicht bij de incheck balie. Die mensen drijven je echt tot wanhoop daar.
Toch wel overgewicht ja? :P
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Meltrain »

Vannacht ga ik naar Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 2.
Zin in. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Dexter »

Niks verklappen hoor! :X Wij gaan over een week met vrienden, als het weer wat rustiger is in de bioscopen. Ik tracht nog een vriendin mee te krijgen, maar die vindt Harry Potter kinderfilms... Vanaf deel 3 vond ik toch echt van niet. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door webguy »

Bee mopperde hier geloof ik regelmatig over koeriers/paketdiensten, maar vandaag weer lekkere bezorgers gehad
> TNT laat briefje achter met code die het niet doet, die zullen morgen dus terugkomen (staat op het briefje)
> FedEx laat meteen briefje achter "Last delivery attempt", en vervolgens met ben gekrabbeld "4 new" en pijl naar het telefoonnummer. Na een belletje komen die morgen weer, dus ben benieuwd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Suus »

FedEx heb ik nog niet gehad.

TNT Post heeft niet-werkende Niet-thuiscodes op hun briefjes staan
TNT Express heeft een onduidelijke website maar bellen wel mobiel als je dat aangeeft. Bovendien geven ze heel nauwkeurig een tijd.
UPS bombardeert met briefjes maar als je op de site aangeeft wat je wil doen ze dat vooral niet. En het afhaalcentrum (een morsig kantoor) is 18 kilometer fietsen vanaf huis.
GLS belde meteen maar mobiel op het moment dat ze voor de deur stonden. Als ze tenminste de pakketten van Royal Mail niet gewoon laten wegrotten in een loods in de Europoort.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Justin »

Dexter schreef:Niks verklappen hoor! :X Wij gaan over een week met vrienden, als het weer wat rustiger is in de bioscopen. Ik tracht nog een vriendin mee te krijgen, maar die vindt Harry Potter kinderfilms... Vanaf deel 3 vond ik toch echt van niet. :Y
Hmmm creepy -- mijn oudste zus zegt exact hetzelfde over HP als wat jij zegt ;-).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door STF »

Zo, vanavond stonden htm_tram TheKnitter en ik op de plek waar "operatie geniaal" werd gespeeld in de reis door Europa van Bassie en Adriaan. Tuurlijk is er geen klap te zien maar het is vooral een grappig idee dat de Baron daar begin jaren 90 door zijn megafoon heeft staan schreeuwen. :lol:

Ik heb de heren vanmiddag maar direct aan het werk gezet, niks welkomsdrankje of even uitpuffen op bed, direct aan de slag met die twee! :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Chauf21 »

Zeg, ehh, waarom moeten dit soort meldingen en foto's van jullie privéleven steeds op OVNL verschijnen? Het gaat een beetje storend werken, namelijk.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door find_your_spot »

*#&@&$$ Laat ik net m'n scheerapparaat vallen, hele scheerblad in vieren en dat terwijl ik over een paar uur op sollicitatiegesprek moet komen.

In het hele huis is ook geen scheermesje te vinden. Of ik laat dit stoppel baardje staan of ik ren a la minuut snel naar de AH...

Keuzes, keuzes, keuzes...
For Your Railroad Adventures
Etienne
Donateur
Berichten: 7910
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Etienne »

....dat ik gisteren nog even een brandje op een spoorbiels het geblust. :)

In Asse had iemand z'n peuk achteloos weggegooid in het spoor en omdat die sigaret nog niet uit was ging een plantje wat er stond branden. Gelukkig had ik een fles water bij mij. :)
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Geert »

find_your_spot schreef:*#&@&$$ Laat ik net m'n scheerapparaat vallen, hele scheerblad in vieren en dat terwijl ik over een paar uur op sollicitatiegesprek moet komen.

In het hele huis is ook geen scheermesje te vinden. Of ik laat dit stoppel baardje staan of ik ren a la minuut snel naar de AH...

Keuzes, keuzes, keuzes...
Met zulke keuzes is het ook wel een goed idee om nog even rustig berichtjes op OVNL te plaatsen. :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Suus »

Of je rent naar de Blokker naast de Albert Heijn en koopt er nieuwe scheermesjes voor het scheerapparaat. Meest duurzame optie :mrgreen:

Tenminste, dat kan met Philishaves, met die horrorinstrumenten van Braun weet ik het niet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Fles »

Bee schreef:Of je rent naar de Blokker naast de Albert Heijn en koopt er nieuwe scheermesjes
Wel op afbetaling dan he, hij moet eerst nog solliciteren :mrgreen:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

Chauf21 schreef:Zeg, ehh, waarom moeten dit soort meldingen en foto's van jullie privéleven steeds op OVNL verschijnen? Het gaat een beetje storend werken, namelijk.
Ik snap eigenlijk niet dat je daar in het OV-ontmoetingspunt problemen mee hebt.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten