Mag ik even kwijt #86

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door find_your_spot »

TheKnitter schreef::mrgreen: Taxi is inmiddels ook nog besteld. Staat om 7:30 voor de deur *O*
Met de taxi op vakantie? Waar gaat de reis heen?
For Your Railroad Adventures
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door webguy »

microshit schreef:Ok, ik heb last van vliegen hier. Tip was om wat kruidnagels in een schaaltje water te doen, wat inderdaad werkt. Alleen na 3x handen wassen en 2 sigaretten ruiken m'n handen nog steeds naar kruidnagel :cry: :?
Ha, die hebben wij ook, die verdomde fruitvliegjes. Toen we afval nog niet scheiden droogde al het afval redelijk op, maar groen afval trekt die dingen flink aan...

Verder donderdag mn diploma opgehaald, dus nu officieel officieel HBO-afgestudeerd :P Hehe, dat ook weer achter me.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

wtf heeft de NS een glijbaan in uto geïnstalleerd :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Justin »

Hahaha, heerlijk die AH-reclames... hier in de omgeving zijn die liedjes ook niet meer uit menigeen weg te krijgen
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Geert »

deadlock schreef:wtf heeft de NS een glijbaan in uto geïnstalleerd :D
Briljant toch :D Wubbo geloofde het gisteren niet toen ik het hem vertelde :lol:
:arrow: http://simondewilde.wordpress.com/2011/ ... overvecht/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Suus »

Ik had er nog wel een comfortabelere landingszone onder geplaatst, dit is toch wat karig en misschien zelfs wel niet toegestaan met de huidige wetgeving dat onder speeltoestellen een zachte bodem aanwezig moet zijn om pijnlijke valpartijen wat minder erg te maken.
microshit schreef:Ok, ik heb last van vliegen hier. Tip was om wat kruidnagels in een schaaltje water te doen, wat inderdaad werkt. Alleen na 3x handen wassen en 2 sigaretten ruiken m'n handen nog steeds naar kruidnagel :cry: :?
Het is wel toevallig trouwens dat een vriend van mij net (1,5 maand geleden maximaal) een studentenwoning vlakbij het 5 Meiplein heeft verlaten en dat jij daar nu woont. Het zou zomaar dezelfde woning kunnen zijn :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Geert »

Bee schreef:Ik had er nog wel een comfortabelere landingszone onder geplaatst, dit is toch wat karig en misschien zelfs wel niet toegestaan met de huidige wetgeving dat onder speeltoestellen een zachte bodem aanwezig moet zijn om pijnlijke valpartijen wat minder erg te maken.
Het is geen speeltoestel maar een transferversneller :6
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

Jammer dat hij vlak op de grond eindigt. Hij had er net boven moeten eindigen zodat je makkelijk overeind had kunnen komen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door STF »

Vanmiddag stonden we in een rijtje te wachten voor het erf van de boer waar groenafval mag worden gestort, komt er al snel ook een camper in het rijtje staan dus we vroegen ons af wat die in hemelsnaam ging doen... Toen de deur openging was het snel duidelijk; zakken vol gemaaid gras kwamen eruit. :lol:
Welke gek gaat er nou trouwens met zijn auto en aanhanger voorwaarts dat erf op om dan vervolgens als je klaar bent achteruit de drukke 70 km/u hoofdweg terug op te moeten waar bovendien het zicht je totaal ontnomen wordt door een heg en bomen... Nou ja, het ging zo te zien goed maar het is beslist geen veilige of handige methode...
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door TheKnitter »

find_your_spot schreef:
TheKnitter schreef::mrgreen: Taxi is inmiddels ook nog besteld. Staat om 7:30 voor de deur *O*
Met de taxi op vakantie? Waar gaat de reis heen?
De taxi brengt mij naar station Dordrecht. Vanaf daar met IRM naar Amsterdam, en dan de ICE naar Keulen *O*
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Caspar »

Is Dordrecht- Venlo- Duitsland/Keulen niet sneller? Aan het tijdstip van je taxi te zien heb je in Amsterdam pas de ICE van 10u34. Via Venlo zou je om half 11 al in Keulen zijn?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

Nonde Caspar, wat bent u vroeg op voor den zondag!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door microshit »

Bee schreef:
microshit schreef:Ok, ik heb last van vliegen hier. Tip was om wat kruidnagels in een schaaltje water te doen, wat inderdaad werkt. Alleen na 3x handen wassen en 2 sigaretten ruiken m'n handen nog steeds naar kruidnagel :cry: :?
Het is wel toevallig trouwens dat een vriend van mij net (1,5 maand geleden maximaal) een studentenwoning vlakbij het 5 Meiplein heeft verlaten en dat jij daar nu woont. Het zou zomaar dezelfde woning kunnen zijn :lol:
Hoe heette je vriend en waar woonde hij?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Het is wel toevallig trouwens dat een vriend van mij net (1,5 maand geleden maximaal) een studentenwoning vlakbij het 5 Meiplein heeft verlaten en dat jij daar nu woont. Het zou zomaar dezelfde woning kunnen zijn :lol:
Het is ook zo dat het daar natuurlijk stikt van de studentenflats ;) Bijvoorbeeld dat gebouw naast halte Beneluxlaan.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door AppleMoose »

Geert schreef:
deadlock schreef:wtf heeft de NS een glijbaan in uto geïnstalleerd :D
Briljant toch :D Wubbo geloofde het gisteren niet toen ik het hem vertelde :lol:
:arrow: http://simondewilde.wordpress.com/2011/ ... overvecht/
Okey, nu weet ik het zeker.
Ik ga emigreren.

Dat een land zover kan af"glijden" zeg, :X :X :X
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

Ronaldussen schreef:Okey, nu weet ik het zeker.
Ik ga emigreren.

Dat een land zover kan af"glijden" zeg, :X :X :X
Huh? Wat een zure reactie. Ik vind het juist een geweldig en briljant idee en ik kan niet wachten tot het overal geïmplementeerd is!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Thom91 »

Zetten ze er op Utrecht Centraal dan wel zo'n stoplicht bij? Anders wordt het gevaarlijk hoor!
Komt wel goed schatje.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door htm_tram »

Net met Theknitter aangekomen in Keulen. Over 10 minuten mogen we de kamer in. Daar Keulen in natuurlijk. :)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door microshit »

Thom91 schreef:Zetten ze er op Utrecht Centraal dan wel zo'n stoplicht bij? Anders wordt het gevaarlijk hoor!
Zie het al voor me op Rotterdam Centraal, dat is een vrij hoge brug over de sporen heen. En jammer dat Arnhem over korte tijd het tijdelijke station kwijt is, daar kwam het ook wel van pas :)

Ik ga deze week wel 'n keer langs Uto, kijken of het nou ook echt gebruikt wordt :p
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door AppleMoose »

deadlock schreef:Huh? Wat een zure reactie. Ik vind het juist een geweldig en briljant idee en ik kan niet wachten tot het overal geïmplementeerd is!
Je gaat toch niet menen dat jou reactie echt serieus is he? :X
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door tsov »

Tuurlijk wel, dit is toch briljant! *O*
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door TheKnitter »

Caspar schreef:Is Dordrecht- Venlo- Duitsland/Keulen niet sneller? Aan het tijdstip van je taxi te zien heb je in Amsterdam pas de ICE van 10u34. Via Venlo zou je om half 11 al in Keulen zijn?
Dat kan best sneller zijn, maar hebben expres voor de ICE gekozen. Vanaf Amsterdam (Utrecht had logischer geweest).
En wij hadden later de trein naar Amsterdam kunnen zijn, maar dan hadden we minder overstaptijd. Hadden nu 59 minuten ofzoiets.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Suus »

Wat ik ook tegen tsov zei eerder deze week: Ik neem liever de ICE in Amsterdam dan in Utrecht. De kans dat je dan mensen van je zitplaats moet jagen is, zeker in de zomer als het stikt van de Interrailers, een stuk kleiner.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door TheKnitter »

Zeker. En qua prijs was het geen drol zeker (Sparpreisangebote bij de DB).
Via Venlo had een 'moeizamera' reis geweest, nu rijdt je met volle snelheid door.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Freek »

microshit schreef: En jammer dat Arnhem over korte tijd het tijdelijke station kwijt is, daar kwam het ook wel van pas :)
Ik ga deze week wel 'n keer langs Uto, kijken of het nou ook echt gebruikt wordt :p
Klein detail, Arnhem heeft al geen tijdelijke station meer. De tunnel is vorige week zaterdag geopend en van de traverse is dit weekend het laaste deel verwijderd.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 gasten