Mag ik even kwijt #86

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Suus »

microshit schreef:
deadlock schreef:Hamburgers met korting....... GA WEG UIT M'N HOOFD.
Zal vanaf zondag wel komen, dan komt de nieuwe commercial :) Waar 'ie over gaat zeg ik nog lekker niet :P
Heb ik jou niet voor nodig natuurlijk, het is la la la pasta :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Suus »

Fles schreef:
Bee schreef:
deadlock schreef:Ik heb zin om morgen iets te gaan doen.
http://www.openmonumentendag.nl
Open Monumentendag is de tweede zaterdag en/of tweede zondag in september, waarop duizenden monumenten in Nederland gratis toegankelijk zijn voor publiek.
Ik was er woensdagavond door iemand over gemaild en had niet naar de datum gekeken, ik ging er vanuit dat het dit weekend was :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

Oh dat is ook wel leuk maar wel aan de andere kant van de wereld :o
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Dexter »

STF schreef:
Dexter schreef:Er zitten ook allemaal handige snufjes op
-Parkeersensoren
-Achteruitrijcamera
Nah, dat dan weer niet maar er zit wel een überhandig haakje op waaraan je je tas kunt hangen, *O* het handschoenenvakje gaat open door je contactslot in te drukken en ik moet tegenwoordig olie peilen zoals bij een auto.
Daan schreef:In dat geval zou ik ook nog even een baanruimer laten monteren :P
Ik heb de optie met rambuffers genomen, die zitten net als bij SLT onder de kappen verborgen. :twisted:
Caspar schreef:Ik heb een grote plantenbak voor mijn huis staan met een appelboompje erin. De locale buurtkat vindt het een erg lekkere plek om er zijn behoefte in te doen.
Water doet het altijd goed tegen sproeiende/schijtende katten. En helpt dat niet, dan moet je peper strooien rond de plek. Wij hebben een tijdje last gehad van een buurkat die onze deurmat onderpieste. Ik heb toen een half busje zwarte peper op de mat gestrooid en de kat is toen in een F16 veranderd. We hebben er vervolgens nooit meer last van gehad. Disclaimer: Even ter verduidelijking, ik ben een kattenliefhebber, geen -hater.
Fles schreef:
Caspar schreef:de tatooshop van Ben Saunders. En daar weet Dexter dan weer alles van af :wink: :lol:
Oh? :shock: Tegen mij zei hij dat het schaafwonden waren _O-
Ja, dat was het hoogtepunt van de startour door Hoorn. 8-) En het was vanwege die schaafwonden dat ik langs die ruige Tattooshop durfde, het enige wat er nog aan ontbrak was zo'n oorlel-oprekkende oorring. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Daan »

Bee schreef:
microshit schreef:
deadlock schreef:Hamburgers met korting....... GA WEG UIT M'N HOOFD.
Zal vanaf zondag wel komen, dan komt de nieuwe commercial :) Waar 'ie over gaat zeg ik nog lekker niet :P
Heb ik jou niet voor nodig natuurlijk, het is la la la pasta :')
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LVL3n7p_GfU[/youtube]
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Mark »

Handig, gisteravond op Asdz een weekendtas met spullen vergeten mee te nemen uit de trein. :evil:
Mag hopen dat ze het ding gevonden hebben, heb al een uitgebreid formulier "verloren voorwerpen" naar NS gestuurd.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door find_your_spot »

Mark schreef:Handig, gisteravond op Asdz een weekendtas met spullen vergeten mee te nemen uit de trein. :evil:
Iemand op dit forum heeft ook ervaringen met het verliezen van tassen op Amsterdam Zuid :@
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Caspar »

Tassen ook echt? Je stapt toch niet de trein uit waarbij je meerdere tassen laat liggen?
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door find_your_spot »

Geert schreef:Nee, er zit een stofje op de bovenleiding e.d. gespoten waarmee herkend kan worden dat het koper is van ProRail.
Wel interessant stukje techniek om te lezen.

Overigens heb ik dat bordje op Etten-Leur gefotografeerd. Zijn er nog meer locaties waar het bordje is opgedoken?
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Daantje »

find_your_spot schreef:Is die 11 uur inclusief twee keer 15 minuten en een keer 30 minuten?

Anders lijkt er mij spraken van uitbuiting?
Meestal mag je toch 12 uur per dag werken? Ik heb ook wel eens lange dagen gewerkt maar als het in het belang van je patiënt is (als de uitslag belangrijk is voor het overleven van die patiënt of haar ongeboren kind) dan kan je eigenlijk met goed fatsoen niet weigeren als je in de zorg werkt. Mag toch hopen dat mensen dat ook voor mij zouden doen als ik kritiek in het ziekenhuis lig.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Daantje »

Caspar schreef:Ik heb een grote plantenbak voor mijn huis staan met een appelboompje erin. De locale buurtkat vindt het een erg lekkere plek om er zijn behoefte in te doen. Vervolgens heb ik met touw een heel spinnenweb gespannen in de hoop dat de kat afhaakt maar dat doet ie niet, want ik zag dat ie er gewoon tussen gaat staan met zijn pootjes. Alleen het graven lukt nu niet meer. (eerst zaten mijn ramen iedere keer onder de smurrie door het opspatten van het graven van die kat).
Toevallig had ik een emmer met water staan, en hoorde ik die kat weer in mijn plantenbak zijn behoefte doen. Die emmer is dus over die kat geen gegooid. Het is vast dier onvriendelijk, maar ik heb nog nooit een kat zo hard zien rennen als net...
Hopelijk leert dat hem wel af.
Je kan van die cacao-doppen of houtsnippers strooien in die bak (vooral cacao-doppen hebben katten een hekel aan) of cocktailprikkers op korte afstand van elkaar in die bak prikken, dan gaan ze er iig niet in zitten.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door STF »

Ongeloofelijk de grasmaaier heeft de hele middag goed gewerkt, geen enkel storing gehad... :shock:
Alleen een temperatuurmeter die uur na uur een oververhitte motor aangaf maar daar moet je gewoon niet op letten, als dat ding werkelijk oververhit zou zijn was de motorkap (plastic) al lang weggesmolten! :wink:

Normaal heb ik twee volledige middagen nodig om te maaien maar ben nu na de eerste middag al nagenoeg klaar, het begint nu echt druk te worden op de camping dus het is slalommen tussen de scheerlijnen, elektrasnoeren, auto's en caravans.

Vanavond kregen we gasten op het terras waarvan ik dacht; waar ken ik die vrouw toch van? Bleek het de kapster te zijn die me gisteren nog geknipt heeft. :Y
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Dexter »

Dat ik mijn treintjes zo mis, dat ik vandaag weer aan het werk ga. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13547
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Wubbo »

Mis je ze zo erg dat je er zelfs een vroege dienst voor over hebt? Wauw :p
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Daniel »

Zo, keukentje hier is klaar voor fase 1 van een kleine verbouwing...
Afbeelding

Lui als ik ben en het afwassen zat zijnde heb ik toch maar een vaatwasser aangeschaft. Echter zit de kraan op de plek waar nu m'n wasdroger staat, dus die mag naar de andere kant van het muurtje waar hij nu achter staat. Moet alleen nog even een afvoer heen gelegd worden...

Fase 2 wordt het maken van wat extra kastruimte in de loze ruimte onder m'n op een muur uitkijkende bar die ik zodoende ook nooit als zodanig gebruik :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Dexter »

Wubbo schreef:Mis je ze zo erg dat je er zelfs een vroege dienst voor over hebt? Wauw :p
Naja, dat was dan weer de mindere kant van het verhaal... -o- Dus ik kruip straks met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nog even terug mijn bed in. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

:mrgreen:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door microshit »

Daan schreef:
Bee schreef:
microshit schreef:
deadlock schreef:Hamburgers met korting....... GA WEG UIT M'N HOOFD.
Zal vanaf zondag wel komen, dan komt de nieuwe commercial :) Waar 'ie over gaat zeg ik nog lekker niet :P
Heb ik jou niet voor nodig natuurlijk, het is la la la pasta :')
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LVL3n7p_GfU[/youtube]
Dacht ik ff de spanning erin te houden :( :o
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Daan »

Ach, anders vinden ze hem ook wel ;-)
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door TheKnitter »

Zo, koffer is goed en wel ingepakt, tas ook. Ben klaar om morgen mijn vakantie tegemoet te zien! *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Suus »

Ik hoop dat je de deur nog open krijgt morgen, die vakantie kan behoorlijk voor de deur in de weg staan :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door TheKnitter »

:mrgreen: Taxi is inmiddels ook nog besteld. Staat om 7:30 voor de deur *O*
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13547
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Wubbo »

Wordt druk voor je deur dan, met een vakantie en een taxi ;-)
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door microshit »

Ok, ik heb last van vliegen hier. Tip was om wat kruidnagels in een schaaltje water te doen, wat inderdaad werkt. Alleen na 3x handen wassen en 2 sigaretten ruiken m'n handen nog steeds naar kruidnagel :cry: :?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

Daantje schreef:Je kan van die cacao-doppen of houtsnippers strooien in die bak (vooral cacao-doppen hebben katten een hekel aan) of cocktailprikkers op korte afstand van elkaar in die bak prikken, dan gaan ze er iig niet in zitten.
Of een halve kilo peper!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 133 gasten