Mag ik even kwijt #87

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Abracadabram
Berichten: 241
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 02:56

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Abracadabram »

He gedver..

Sterkte voor jou en je familie
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door STF »

Waar is de eigenaar van het Chinese restaurant hier tegenover nou mee bezig zeg; heeft ie een schutting van rietmatten om zijn terras heen gemaakt, het was er al niet druk maar op deze manier gaat het er eerder rustiger dan drukker op worden... Kijk bij een heel groot terras zou zoiets nog kunnen maar het is er al vrij krap waardoor je met die schuttingen echt het idee van een kist creeert...
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Michael »

Abracadabram schreef:He gedver..

Sterkte voor jou en je familie
Dankjewel
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

Sterkte Michael!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Justin »

Sterkte Michael, dat is naar :(
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Michael »

Dankjewel.

Er is nog een kans dat de tumor goedaardig is. Dat gaan ze onderzoeken. Uitslag is waarschijnlijk in de loop van volgende week
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Klaasje »

Mag ik even kwijt dat ik vandaag van een leuk project ben afgehaald op mijn werk?

Maar dat er in plaats daarvan een nog veel leuker project in de plaats is gekomen? *O*
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Caspar »

Ik kom net terug van het eindfeestje van mijn zusje die na de zomervakantie naar de middelbare school gaat. Het feestje was (is nu nog steeds bezig) in een strandtent in Bergen aan Zee :D Met een lekkere (overdekte) BBQ erbij. Op een gegeven moment gingen een aantal kinderen wat zingen en mijn zusje ging een zomers nummer op viool spelen (met cd op de achtergrond). Ik zou dat zeker vroeger nooit gedurfd hebben als kind voor een groep van 100 mensen in mijn eentje...
Bij vertrek uit Bergen aan Zee op de fiets werd ik meteen door buslijn 6 ingehaald naar Heerhugowaard, maar ik fietste blijkbaar dermate hard door en een snellere route dat ik gelijktijdig met die bus Alkmaar in kwam gereden...

Verder heb ik een stoere AEG koelvriescombi gekocht vanmiddag. :D :pos:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Vandaag is mijn BahnCard binnengekomen *O*
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Ronald »

Nou, aan het werk dan maar weer :mrgreen:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Ja, hoe staat het met die 522 van jou? :D
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Ronald »

Is na afgelopen weekend inmiddels 649 :wink: .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Okee, dat schiet op idd :Y *O*
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Caspar »

Fles schreef:Vandaag is mijn BahnCard binnengekomen *O*
25%, 50% of 100%?

Overigens stond ik net even vreemd te kijken toen ik met een vuilniszak in de regen naar beneden liep om het in de container aan de straat te stoppen... Bleek dat die betonnen bakken vanmiddag waren verdwenen en er 100 meter verderop sinds vandaag ondergrondse containers geplaatst zijn. Natuurlijk het pasje niet op zak dus kon door de regen weer terug sjokken naar binnen met de vuilniszak nog steeds erbij :cry:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Caspar schreef:
Fles schreef:Vandaag is mijn BahnCard binnengekomen *O*
25%, 50% of 100%?
25 he, die geeft ook korting op Sparpreis en zo. De 50 niet. Maar de 100 zie ik er ook nog weleens van komen hoor, i.c.m een jaartrajectkaart Dv - Odz of zo :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Dat je met een hele goeie vriendin echt de hele avond zwaar zit te discussiëren over dat je allebei al zus en zo lang vrijgezel bent, en dat je dan uiteraard wel heel erg dol op elkaar bent, maar dat er toch iets ontbreekt, of zo. De ratio neemt het over natuurlijk, want hey, emoties kon je toch al nooit mee om gaan, en zij ook niet, en zo, en dat je het dan ROEREND eens bent over dat een relatie nooit zou werken en alles maar kapot zou maken en zo.

Durven we nog wel verliefd te zijn? :oops:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Suus »

Ga niet naar Karlsruhe voor 2015 of 2016. Het is een gezellige stad met net zoals in Amsterdam vol fietsers. Helaas heeft men nog een Amsterdamse gewoonte overgenomen... De volledige stad is een immense bouwput vanwege de bouw van een tunnel en een enorm masterplan. Of de stad mooi is, geen idee :-S


En blijkbaar is Duits leren een nieuwe trend in Korea, maar liefst 40 koreanen hier in de jeugdherberg!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Geert »

Fles schreef:Dat je met een hele goeie vriendin echt de hele avond zwaar zit te discussiëren over dat je allebei al zus en zo lang vrijgezel bent, en dat je dan uiteraard wel heel erg dol op elkaar bent, maar dat er toch iets ontbreekt, of zo. De ratio neemt het over natuurlijk, want hey, emoties kon je toch al nooit mee om gaan, en zij ook niet, en zo, en dat je het dan ROEREND eens bent over dat een relatie nooit zou werken en alles maar kapot zou maken en zo.

Durven we nog wel verliefd te zijn? :oops:
En een losse relatie is ook niks?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

We zijn er gewoon nog niet aan toe om toe te geven dat er gebeurt wat er gebeurt, zeg maar. Denk ik :')
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

Gewoon er vol ingaan, Fles (Y)

Oh ik heb vakantie :$ <3
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Gewoon er vol ingaan, Fles (Y)
Ja, ik wil wel :Y Maar slaan we dan niet een paar stappen over? :mrgreen:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Justin »

Was gisterenmiddag gebeld door NS Hispeed, die me mededeelde dat ik alleen nog tickets voor de OS 2012 Londen volgend jaar van 259 EUR retour p.p. kon krijgen. Wel dezelfde reisdata als doorgegeven, maar andere tijden. En dan je actietarief aanbieden voor 139 EUR.... dikke vinger... in oktober is het nog 99 EUR, en ik was destijds voor 139 EUR ook heen en weer gegaan... maar what the hell, 259 EUR?!?!?

Nou verwacht ik met het Fyra gepoespas naar Brussel dat het misschien een Euro'tje of 30 meer gaat kosten, maar dit is zowat het dubbele... Ik ga anders maar proberen met Easy Jet te vliegen vanaf Schiphol, als dat niet lukt met Air France via Rotterdam Airport, en anders met de StenaLine... in elk van deze drie gevallen ben ik goedkoper uit ook... het is alleen wat minder comfortabeler, aangezien mijn logeeradres op 10 minuten van St. Pancras ligt... -o-

Dus, vandaag teruggebeld om hun aanbod af te slaan... ze zoeken iemand anders maar die zo gek is om zoveel geld neer te tellen, kom nou zeg...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door |Pim| »

En is eindhoven anders geen optie?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Justin schreef:Dus, vandaag teruggebeld om hun aanbod af te slaan... ze zoeken iemand anders maar die zo gek is om zoveel geld neer te tellen, kom nou zeg...
Ik zou gewoon nog even wat langer wachten :Y Het wordt vast alleen nog maar goedkoper naarmate het dichterbij komt (A)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Justin »

True true, maar moest ook binnen 24 uur reageren natuurlijk...

Eindhoven... Ryanair vliegt iig niet naar Londen... Vliegt Easyjet ofzo er wel naartoe? Eerlijkgezegd niet naar gekeken...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten