Mag ik even kwijt #88

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:wat is je beste openingszin?
"Hoi, ik ben Fles."

:?:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:ik moet lachen :lol:
Vertel dan maar eens over jouw daglicht-allergie en jouw openingszinnen :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Suus »

Vinny schreef: Bestaat het Elle Girl forum nog? Daar kon je ook lezen wat 17 jarige meisjes zo al bezig houdt...
Het blad is dood, het forum bestaat nog. Van een studente op mijn werk kreeg ik ook nog een *AHUM* nuttige :roll: *AHUM* tip, dat als je op marktplaats zoekt naar egf je kledingstukken vindt die door leden van dat forum worden aangeboden. Vraag mij niet waarom ik dat onthouden heb :')

Ik ben geen IT-er en heb deze zomer wel ge-one-night-stand, met een meisje op Das Fest in Karlsruhe 8-) Helaas heb ik haar telefoonnummer niet meer sinds afgelopen weekend. Zij misschien nog wel de mijne, maar ze heeft al sinds het weekend niets meer van haar laten horen en ik kan haar ook niet op Facebook vinden :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ik ben geen IT-er en heb deze zomer wel ge-one-night-stand, met een meisje
Ik geloof het gewoon niet :N
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Suus »

Gezellig met een fles bier op de heuvel terwijl Razorlight op het podium stond, en daarna nog ver in de diepe uurtjes door elders in de stad *O* (ik heb werkelijk geen idee meer waar -o- )
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Thom91 »

Fles schreef:
Thom91 schreef:ik moet lachen :lol:
Vertel dan maar eens over jouw daglicht-allergie en jouw openingszinnen :)
Ik ben niet zo'n anti daglicht! ik vertrek zondag naar kreta, genoeg? (A)
openingszinnen: uhm, stiekem wel zelfde als jij :oops:
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Gezellig met een fles bier op de heuvel terwijl Razorlight op het podium stond, en daarna nog ver in de diepe uurtjes door elders in de stad *O* (ik heb werkelijk geen idee meer waar -o- )
Als ik Razorlight zou moeten aanhoren zou ik ook bier nodig hebben en daarna batsen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Suus »

Okee, America is echt een kutnummer, maar In The Morning is juist weer een geweldig nummer, alleen dat intro al :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Mark »

Wil voor volgende week een treinticket boeken naar Zwitserland, kun je bij Hispeed blijkbaar geen e-tickets uitdraaien.
Verzenden per post duurt 100 jaar en met de bende die TNT er van maakt de laatste tijd durf ik dat ook niet aan.
Dus tenslotte wil ik naar de balie in Arnhem, hebben ze daar een " beperkt assortiment" en dus geen tickets naar Zwitserland.
Moet ik helemaal naar Utrecht Centraal.

Welkom in 2011. Echt, dit gaat helemaal nergens meer over. :') :N
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door deadlock »

Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Ronald »

Als je een creditcard hebt, kun je ook boeken via de site van DB. Die hebben wel homeprint-tickets voor de ICE. Je vertrek- of eindstation moet volgens mij dan wel een Duits station zijn, dus vanuit Nederland kun je een ticket boeken tot Basel Bad Bf. Het ligt er dus aan waar je moet zijn in Zwitserland wat voor aanvullend ticket je nodig hebt.
Laatst gewijzigd door Ronald op wo 03 aug 2011, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Suus »

Huh, geen E-tickets bij NS Hispeed, dat is toch juist de hele bedoeling van die site :? En je kan ze ook niet afhalen bij een afhaalautomaat? Dan kan je online bestellen, code's even opschrijven (een code krijg je niet in de mail!!!) en vervolgens rollen ze zo uit de automaat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Michael »

Ik heb net slecht nieuws gekregen. Mijn oma heeft een kwaadaardige hersentumor en longkanker. En er kan niks tegen gedaan worden. Dus het kan binnen 3 maanden over zijn maar het kan ook 10 jaar duren :( :( :( :( :(
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Fles »

deadlock schreef:waardeloos advies
Wat heb je tegen Mark? Mis ik iets? :?:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door deadlock »

Michael schreef:Ik heb net slecht nieuws gekregen. Mijn oma heeft een kwaadaardige hersentumor en longkanker. En er kan niks tegen gedaan worden. Dus het kan binnen 3 maanden over zijn maar het kan ook 10 jaar duren :( :( :( :( :(
Sterkte, Michael!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door deadlock »

Ik ben een lijstje aan het maken van alle blessures die onze jongste (qua leeftijd) huisgenoot heeft opgelopen in de twee jaar dat hij hier woont aangezien hij vandaag binnenkwam met een gescheurde enkelband. Ik zit alleen al op zeven botbreuken. Lekkere opleiding dat Sport & Bewegen. Hij rugby't ook. En dit was bij het squashen gebeurd.

Allemachtig :mrgreen:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Mark »

Bee schreef:Huh, geen E-tickets bij NS Hispeed, dat is toch juist de hele bedoeling van die site :? En je kan ze ook niet afhalen bij een afhaalautomaat? Dan kan je online bestellen, code's even opschrijven (een code krijg je niet in de mail!!!) en vervolgens rollen ze zo uit de automaat.
Snap er helemaal geen zak van. Ga morgen ook maar eens bellen met Hispeed wat er allemaal mogelijk is (ook qua reserveren in buitenlandse ICE's) voordat ik voor jan l*l naar Arnhem ga.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Fles »

Afbeelding

ZO grappig _O_

En ja, ik woon in Utrecht. En ja, zij in Den Haag O+
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door STF »

Waren richtingaanwijzers vroeger niet verplicht op bagageaanhangwagentjes? Op de camping staat een heel antiek model waar echt nauwelijks verlichting op zit, remlichten zitten er volgens mij ook niet op maar wel een vrij nieuwe mistlamp. :lol:

Dat is zowiezo meestal het nieuwste onderdeel aan een oude vouwwagen of bagagewagentje; de mistlamp, aangezien het in 2006 ineens met terugwerkende kracht verplicht is geworden. Een totale onzinlamp natuurlijk, hoe vaak heb je het mistachterlicht van je auto nodig? Eens in de tien jaar, 30 seconden lang. Hoe vaak heb je het mistachterlicht van je vouwwagen of bagagewagentje nodig? Nooit, totaal nooit.

Ik heb afgelopen winter op een extreem mistige avond (hooguit 10 meter zicht) de auto eens aan het andere eind van de camping gezet met de gewone achterlichten aan en ben toen terug gaan lopen; zelfs toen ik 250 meter bij de auto vandaan was zag ik de gewone achterlichten nog enigzins door de mist heen, kun je nagaan...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Dexter »

Dat het altijd lekker is om je dag met een paar Intercity's te beginnen. *O*
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Caspar »

Ga je mij naar Den Helder brengen Dex? :D
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Thom91 »

Fles schreef:-knip-

ZO grappig _O_

En ja, ik woon in Utrecht. En ja, zij in Den Haag O+
Beter voor elkaar dan ik, ik mag vanavond weer een ritje maken naar Rotterdam Alexander..
Komt wel goed schatje.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:Dat het altijd lekker is om je dag met een paar Intercity's te beginnen. *O*
Ik begin me dag bij voorkeur met een paar bakken koffie!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Michael »

deadlock schreef:
Michael schreef:Ik heb net slecht nieuws gekregen. Mijn oma heeft een kwaadaardige hersentumor en longkanker. En er kan niks tegen gedaan worden. Dus het kan binnen 3 maanden over zijn maar het kan ook 10 jaar duren :( :( :( :( :(
Sterkte, Michael!
Dankjewel
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Daniel »

Tja, en toen stond er vanmorgen een Roemeense vrachtwagenchauffeur voor de deur op 't werk, kwam wat brochures afleveren... Man sprak nauwelijks Engels, maargoed, ik kon nog wel volgen dat hij eerst z'n vrachtwagen moest halen. Waar hij die helemaal neergezet had geen idee, maar het duurde in ieder geval zeker 10 minuten voor hij met vrachtwagen en al weer terug was.

Een wagen met slechts deuren en geen laadklep aan de achterkant, maar wel twee pallets vol zware dozen. En tja, een heftruck hebben we hier niet.
Maar even de receptie op de hoogte gebracht zodat die het een en ander konden uitzoeken. Uiteindelijk werd het dan maar met 6 man doos voor doos uitladen...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: nvdw en 69 gasten