Mag ik even kwijt #88

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Mark »

Nee.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

Geert schreef:
Mark schreef:Hmm ik ontdek net dat NS een abonnement heeft waarmee je voor 40 euro per maand vrij reizen hebt in het weekend.
Is dat even handig, in combinatie met een SOV heb ik dus in feite altijd vrij reizen voor maar 40 euro per maand. *O*
Ga je die 40 euro er uit halen voor de weekenddagen? Op zich een leuk aanbod, maar ik vind het aan de dure kant. Voor mijn reizen zou het niet uitkomen, dan zijn losse kaartjes met korting een stuk voordeliger.
Ik wil heel graag DalVrij maar ik mag van mijn baas niet van 10:00 tot 18:30 werken (n)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Mark schreef:Hmm ik ontdek net dat NS een abonnement heeft waarmee je voor 40 euro per maand vrij reizen hebt in het weekend.
Is dat even handig, in combinatie met een SOV heb ik dus in feite altijd vrij reizen voor maar 40 euro per maand. *O*
Klinkt goed. Maar dan word ik vast geacht mijn huidige VDU in te leveren?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Suus »

Zo, weer terug van vakantie.

Heb nog 3 dagen over op de One-Country Pass voor Duitsland voor de komende twee weken, dus ik kan weer terug. Mede dankzij mijn ouders en een werkelijk spotgoedkope OV-actie in Stuttgart voor toeristen (A)

Alleen de volgende keer wil ik beter weer, van de 15 dagen zijn er twee slechts echt droog geweest :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
Mark schreef:Hmm ik ontdek net dat NS een abonnement heeft waarmee je voor 40 euro per maand vrij reizen hebt in het weekend.
Is dat even handig, in combinatie met een SOV heb ik dus in feite altijd vrij reizen voor maar 40 euro per maand. *O*
Klinkt goed. Maar dan word ik vast geacht mijn huidige VDU in te leveren?
Nee, dat zou niet zo moeten zijn. Je kan alleen niet meer op saldo reizen met korting :D (n) Dat kon ik met mijn dalvrij tenminste niet 's middags.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Ronald »

Fles schreef:Klinkt goed. Maar dan word ik vast geacht mijn huidige VDU in te leveren?
Ja, zeker wel. En je kunt hem dan ook niet meer terugkrijgen (omdat hij na 1 augustus niet meer wordt verkocht). Met dat "weekend-vrij"-abonnement van 40 euro krijg je doordeweeks wel 40% korting in de daluren (tussen 9.00 en 16.00 en na 18.30 uur).
En volgens mij is het hele spul niet geldig bij Arriva, Syntus en consorten ...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

Ronald schreef:Ja, zeker wel. En je kunt hem dan ook niet meer terugkrijgen (omdat hij na 1 augustus niet meer wordt verkocht). Met dat "weekend-vrij"-abonnement van 40 euro krijg je doordeweeks wel 40% korting in de daluren (tussen 9.00 en 16.00 en na 18.30 uur).
En volgens mij is het hele spul niet geldig bij Arriva, Syntus en consorten ...
Nee. Je verbreekt namelijk het oude contract niet.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door deadlock »

Remember Me is een leuke film (y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Michael »

Wat is het toch weer belachelijk vroeg zeg. Ik had liever nog in mijn bed gelegen. '-)

Edit: Dit is trouwens mijn 1000ste post :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door STF »

Onder de kampeerders hadden we net ook een paar vroege vogels; ik hoorde rond 4.00 uur een magneetklep van de douches inschakelen en vijf minuten later de volgende magneetklep inschakelen, er wilden inderdaad een echtpaar erg vroeg vertrekken (de slagboom is nog wel dicht maar ze zijn met de tent en hadden de auto buiten de camping geparkeerd).
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Thom91 »

STF schreef:Onder de kampeerders hadden we net ook een paar vroege vogels; ik hoorde rond 4.00 uur een magneetklep van de douches inschakelen en vijf minuten later de volgende magneetklep inschakelen, er wilden inderdaad een echtpaar erg vroeg vertrekken (de slagboom is nog wel dicht maar ze zijn met de tent en hadden de auto buiten de camping geparkeerd).
"Zeg jan, het is me hier veel te druk! We gaan hier morgenochtend weer weg!"
Komt wel goed schatje.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Mark »

Weekend-vrij is aangevraagd. :pos:
Moest er alleen wel een tweede ov-chipkaart bij aanschaffen omdat je het product niet op dezelfde chipkaart als je SOV kunt laden...
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door find_your_spot »

Mark schreef:Weekend-vrij is aangevraagd. :pos:
Moest er alleen wel een tweede ov-chipkaart bij aanschaffen omdat je het product niet op dezelfde chipkaart als je SOV kunt laden...
Dat moet je ook niet willen, want dat had je alleen maar problemen en ellende opgeleverd.

Het Studenten Weekend Korting product heeft immers een hogere prioriteit.
For Your Railroad Adventures
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Ronald »

deadlock schreef:
Ronald schreef:Ja, zeker wel. En je kunt hem dan ook niet meer terugkrijgen (omdat hij na 1 augustus niet meer wordt verkocht). Met dat "weekend-vrij"-abonnement van 40 euro krijg je doordeweeks wel 40% korting in de daluren (tussen 9.00 en 16.00 en na 18.30 uur).
En volgens mij is het hele spul niet geldig bij Arriva, Syntus en consorten ...
Nee. Je verbreekt namelijk het oude contract niet.
Ik ga er geen welles-nietes van maken, maar de website van NS meldt het volgende:
Wilt u profiteren van de vele voordelen van één van de nieuwe abonnementen, dan kunt u natuurlijk overstappen. Bij het aanvragen van uw nieuwe abonnement wordt uw Voordeelurenabonnement automatisch beëindigd, wanneer uw OV-chipkaart nog langer dan een jaar geldig is. Het resterende abonnementsgeld wordt vervolgens teruggestort op uw rekening.
Let op: wanneer u overstapt op een van onze nieuwe abonnementen kunt u niet meer terugkeren naar uw huidige Voordeelurenabonnement.
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Raymond »

Ronald schreef:En volgens mij is het hele spul niet geldig bij Arriva, Syntus en consorten ...
Nu.nl meldde vanmorgen opeens tussen neus en lippen door dat er een akkoord is met de overige vervoerders en de nieuwe abonnementen daar straks ook geldig zijn. Helaas wel pas vanaf januari 2012.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Suus »

De overheidsinstanties laten zich weer van hun beste kant zien in mijn brievenbus.

Eerst kreeg ik de definitieve zorgtoeslag voor 2008 toegestuurd. Zouden ze weten dat het nu 2011 is en dat ze maar een ietsiepietsie heel erg traag zijn :') Bovendien geen nieuws, want het was 0 euro wat ik extra zou krijgen of moest betalen.

Ik ontving ook een brief van Waternet, wat een soort bedrijf van het waterschap is. Daar heb ik een enorm pak papier naartoe gestuurd omdat ik hun belasting niet wilde betalen, omdat je als student daarvan vrijgesteld kan worden. Maar ik mag alsnog betalen want ik zou vermogen hebben op een spaarrekening. Even serieus, die paar miezerige centen die ik nog op mijn spaarrekening heb kan je echt geen vermogen noemen. Ze lachen je keihard in je gezicht uit bij de bank daarvoor :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door webguy »

Bee schreef:Eerst kreeg ik de definitieve zorgtoeslag voor 2008 toegestuurd. Zouden ze weten dat het nu 2011 is en dat ze maar een ietsiepietsie heel erg traag zijn :') Bovendien geen nieuws, want het was 0 euro wat ik extra zou krijgen of moest betalen.
Ik kreeg die ook, beetje laat inderdaad... Zou wel lekker rente bedrag zijn geweest had ik nog geld gekregen...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

Ronald schreef:Ik ga er geen welles-nietes van maken, maar de website van NS meldt het volgende:
Wilt u profiteren van de vele voordelen van één van de nieuwe abonnementen, dan kunt u natuurlijk overstappen. Bij het aanvragen van uw nieuwe abonnement wordt uw Voordeelurenabonnement automatisch beëindigd, wanneer uw OV-chipkaart nog langer dan een jaar geldig is. Het resterende abonnementsgeld wordt vervolgens teruggestort op uw rekening.
Let op: wanneer u overstapt op een van onze nieuwe abonnementen kunt u niet meer terugkeren naar uw huidige Voordeelurenabonnement.
Dan neem je een tweede contract met kaart! Zo'n loophole werkt bij de meeste dingen wel.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door M57 »

Bee schreef:De overheidsinstanties laten zich weer van hun beste kant zien in mijn brievenbus.
Als je op je spaarrekening geld hebt staan om Waternet te betalen, moet je gewoon Waternet betalen. Als dat een paar miezerige centen zijn, kan je ze net zo goed aan Waternet geven :p
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door STF »

Wat heeft de Sligro weer een puinhoop van de bestelling gemaakt:

-Bestel je 1 gewoon bord, krijg je 3 soepborden...
-Bestel je 2 dozen vanille cornetto's, 1 doos aardbeien cornetto's en 1 doos caramel cornetto's, krijg je een stapel aardbeien cornetto's geleverd en een doosje Magnum Caramel...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door webguy »

Order picken is lastig hoor -o-
(zonder gein moet je dan best flauw zijn als orderpicker dan want je moet meestal alles scannen of teruglezen enzo)
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door hauptbahnhof »

Ow mijn God.... :roll:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... sbrug.html

Je weet zelluf. Het is (zomer)carnaval dus dan doet iedereen waar 'ie zelf zin in heeft. Dus ook om zeven uur in de ochtend met een graadje of 11 de tollie opwarmen tussen de roomblanke dijen van een plus-size dreadlocktokkie. Iconische plek. Schitterend uitzicht. Alleen muziek van Lee Towers ontbreekt nog. En nu niet iedereen gelijk met dat irritante vingertje gaan lopen wijzen. Dit is nou wat Opzij "een vrolijkmakende, zinderende opfrisbeurt voor zelfbewuste, gelukkige vrouwen." noemt.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Vinny »

Sow hé. Ze hebt er zin an, dat wil-lie nie wetuh.

Maar goed, in Belgie zou dit dus strafbaar zijn..., hier in Nederland hooguit reden om wat te "reagluren" op GeenStijl.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Ronald schreef:
Fles schreef:Klinkt goed. Maar dan word ik vast geacht mijn huidige VDU in te leveren?
Ja, zeker wel. En je kunt hem dan ook niet meer terugkrijgen
Dan zuigen ze er maar lekker aan :pos:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door deadlock »

hauptbahnhof schreef:Ow mijn God.... :roll:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... sbrug.html

Je weet zelluf. Het is (zomer)carnaval dus dan doet iedereen waar 'ie zelf zin in heeft. Dus ook om zeven uur in de ochtend met een graadje of 11 de tollie opwarmen tussen de roomblanke dijen van een plus-size dreadlocktokkie. Iconische plek. Schitterend uitzicht. Alleen muziek van Lee Towers ontbreekt nog. En nu niet iedereen gelijk met dat irritante vingertje gaan lopen wijzen. Dit is nou wat Opzij "een vrolijkmakende, zinderende opfrisbeurt voor zelfbewuste, gelukkige vrouwen." noemt.
Ik las deadlocktokkie :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 77 gasten