Het Grote Blundertopic #6

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door webguy »

Wat wil je als je 30% minder nieuwe studenten hebt en je hele businessmodel daarom heen is gebouwt: cashen aan studenten...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Daniel »

Ik wilde net een aanvulling op een eerder verstuurd mailtje naar m'n vader sturen... druk ik op reply en stuur het mailtje dus naar mezelf :oops:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door STF »

Ach dan ken ik nog wel een leukere; laatst werden we gebeld door de dochter van een echtpaar dat hier voor langere tijd op de camping staat, ja ze wilde als verrassing langskomen en of er dan een plaatsje vlakbij haar ouders beschikbaar was, maar we mochten echt niks tegen haar ouders erover vertellen!
Vanmorgen kregen die ouders een smsje van hun dochter dat ze onderweg was naar Luxemburg om haar ouders te verrassen, hahaha dat smsje had naar haar broer gemoeten! :mrgreen:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door webguy »

Oh ja, die smsjes ken ik. Had een keer een anonieme kaart gekregen van een vriendin. Confronteer ik haar daarmee op MSN, krijg ik een smsje bedoeld voor een vriendin van haar "Hij vermoed wat". Val je toch door de mand.

Ik heb vannochtend een kaartje gekocht, terwijl OV weer geldig is. Toch maar proberen terug te sturen...
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Michael »

dat ik vandaag een aantal keer op het werk frambozenshakes tapte in plaats van mango-passievrucht
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

Mijn fiets staat altijd dubbel op slot: kettingslot en ringslot.

Vanochtend had ik het kettingslot van mijn fiets gehaald en in de krat gelegd. Daarna pakte ik de fiets om weg te rijden toen het achterwiel maar door het grind bleef glijden. Ik dacht dat er iets kapot was dus ging eens goed kijken waarom hij het niet deed, zag ik dat ik het ringslot nog niet van het slot had gehaald, ik had de sleutels namelijk weer in mijn broekzak gestoken :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Michael »

Vanochtend wou ik de zout/peper aanvullen op het werk. Gooi ik de helft van het zakje over de vloer heen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Daniel »

Tjonge had gisteren m'n dag al niet maar vandaag werd het nog wat erger... kwam er dus eerst achter dat ik gisteren twee bestanddelen van een product verwisseld had, maargoed, dat was nog redelijk simpel herstelbaar.
Vervolgens een bak met plastic dopjes precies van een plank afgetikt waardoor die over de hele vloer verspreid lagen. Bij het uitpakken van een levering chemicalien bleek de bodem van de kartonnen koker met de fles niet goed vast te zitten, waardoor ik dus de koker beet had en het absorbtiemateriaal overal verspreid in de doos lag. Werd uiteindelijk maar wat vegen van de bende die dat absorbtiespul gaf...

En last but not least stuurde ik vanmiddag een meeting request naar wat collega's met als tijd 2 uur 's nachts (AM) in plaats van 2 uur 's middags (PM) :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Geert »

Ik ging vanmiddag de vissenkom schoonmaken. Vissen er uit en in een apart emmertje, vervolgens de kom helemaal leeggespoeld en de kom en inhoud (plantjes, grint, etc.) schoongemaakt. De waterplantjes stopte ik nadat ze afgespoeld waren in een glazen potje met wat water, zodat ze niet zouden weg rotten, en daarna was de kom zelf aan de beurt. Bij elkaar was ik met het hele gebeuren zeker drie kwartier bezig. Daarna vulde ik de kom weer met water, zette het ding weer op zijn tafeltje en omdat het water nog even op temperatuur moet komen (vissen vinden het niet leuk als het water ineens een paar graden kouder is) ging ik even wat anders doen.

Een uurtje later vond ik het tijd om de vissen eten te geven en om zelf te gaan koken, maar mijn hart sloeg een tel over toen ik in plaats van twee vissen maar één vis in het emmertje zag zitten :shock: Ik dacht eerst dat ik het niet goed zag, maar de tweede vis zat er echt niet in. Toen dacht ik dat hij er misschien uit gesprongen was (wie weet), maar ook geen spartelende vis op de vloer. In de vuilnisbak dan? Nee, ook niet. Toen zag ik ineens iets oranje glinsteren in het potje met waterplanten dat naast de vissenkom stond :? Blijkbaar was de vis daar in terecht gekomen toen ik wat water pakte voor de plantjes. De vis heb ik meteen bevrijd en hij zag er wat versuft uit, maar gelukkig zwemt-ie nu weer zijn rondjes zonder problemen.

Echt, hoe krijg ik het voor elkaar :roll:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Dexter »

Vanmiddag viste ik een sinaasappel in vergaande staat van ontbinding van onder uit mijn werktas.

Hoog tijd voor vakantie dus. :oops:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

Ik stond vandaag bij de tramhalte Spui in Amsterdam te wachten op een tram toen het mij opviel dat een man met een pluizige baard wel heel langdurig naar mijn shirt aan het staren was. Toen hij ondanks een argwanende blik maar niet ophield heb ik gevraagd of ik iets van hem aanhad en toen rende die man opeens met koffer en al weg. Vraag mij af of hij iets van plan was :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Vinny »

Ik heb mijn horloge in mijn broekzak laten zitten bij het doen van de was...

Gelukkig viel de schade mee en doet alles het nog...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Geert »

Ik ben weer eens mijn personeelsbadge vergeten vandaag. Aanbellen dus om naar binnen te komen :roll:
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Michael »

Ik moest een Quarter Pounder maken op het werk vandaag. Dus ik doe vlees op de Grill. Is ie klaar blijkt het een Tasty patty te zijn. Dat is dus weer en een patty verspil en het gedressde broodje kon ook weggegooid worden
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door webguy »

Ach, zo'n patty en broodje kost McDonalds vast minder dan 50 cent...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

Vanochtend een pijnlijke spelfout in de Volks. In een artikel over Kim Jong-il die door Rusland reist met een trein stond in de tweede alinea dat hij zaterdag vergast werd met een traditioneel onthaal van brood en zout. (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Geert »

Hoe wil je dan het voltooid van 'vergasten' spellen? Alhoewel 'onthaald' misschien een betere keuze was ;)

De NRC Next meende vanochtend dat de A7 in de buurt van Rotterdam lag...
Is het geen schietpartij, dan wel een plastic geit

Het blijft onrustig op de snelwegen rond Rotterdam. Dit weekend werd er een plastic geit op de A7 gelegd.

ROTTERDAM. Op de A7 tussen Abbekerk en Den Oever is zaterdag opnieuw een voorwerp op de rijbaan gelegd. Dit keer ging het om een plastic geit, meldde de politie gisteren. (..)
De A7 is nou niet bepaald 'rond Rotterdam' :')
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Caspar »

Het wordt wel steeds gekker trouwens met de A7. Ik ben het in ieder geval niet 8-)
Zouden de boosdoeners hier hun geit hebben geshopt:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Geert »

De media zouden ook niet zoveel aandacht eraan moeten besteden, dan houdt het vanzelf wel op...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Justin »

Vandaag tijdens een buikspier- en rugtrainingsessie moest ik de plank weer eens doen... Gaat laatste tijd wel veel beter, maar vandaag zweette ik te hard: mijn onderarmen waren zeiknat van het zweet, en kon daardoor geen grip meer houden: gevolg: ik slide in een keer naar achteren, bijna van een plateau af: *BOINK*

"Gaat het?" aldus de instructeur...
Ik: "Oh jawel hoor, ik had geen grip meer door teveel zweet" -o-
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

Tegenwoordig hebben we op het werk nieuwe paslezers voor de kopieerapparaten die heel simpel in gebruik zijn: Je duwt je pasje erin, totdat hij er zo diep in zit dat er welkom op het schermpje verschijnt.

Komt er net een meisje naar mij toe: Ik snap niet hoe die paslezer werkt. Hoe in vredesnaam kan je dat nu niet snappen :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door webguy »

Nja, misschien moet de chip/streep wel naar boven, misschien moet 'ie naar beneden... Kopieerapparaten zijn complexe wezens hoor ;)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door deadlock »

Ik heb iig altijd ruzie met die krengen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

webguy schreef:Nja, misschien moet de chip/streep wel naar boven, misschien moet 'ie naar beneden... Kopieerapparaten zijn complexe wezens hoor ;)
Dat was in dit geval geen probleem, want ze had een RFID-kaart en die kan er op elke manier in :lol:

Maar datzelfde meisje begon tien minuten later naar mijn vakantie te vragen, en toen ik zei dat ik naar Duitsland was geweest zei ze direct dat je dat toch geen vakantie kan noemen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door webguy »

Hmm, ik snap het dan wel een beetje, een RFID kaart verwacht ik dat 'ie wat gaat doen als ik de kaart op het 'aanraakvlak' plaats, of er bij iig...

Je moet zeker naar Chersonisos voor vakantie...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten