Mag ik even kwijt #90

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Mag ik even kwijt #90

Bericht door Klaasje »

webguy schreef:
deadlock schreef:Is er bij jou in de buurt niet ergens een leuke Italiaanse winkel waar ze allerlei van die snuisterijen verkopen? Of hele goede olijfolie oid?
Ervaring leert mij dat je dan juist iets oerhollands moet geven voor nieuwe huisje...
De kalender voor op het toilet? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Geert »

Justin schreef:Ik heb er net als Daniel ook last van 1 minuut achter dan de werkelijke tijd, misschien soms 2, maar zelden tot nooit 4.

Mag ik even kwijt dat ik WEER een klapband heb gehad?! Dit keer bij mn nieuwe fiets achter ,toen ik in de stromende regen van huis naar de sportschool in Ddzd ging, op de Brouwersdijk... Dus mocht toen nog 2km lopen... Net mn fiets maar weer weggezet bij de fietsenmaker op Ddr, 30 euro bij elkaar, omdat ik niet al te cheap wil zijn voor banden. Zucht, zo kan ik nooit eens winst maken ofzo...
Volgende keer zelf plakken? Fietsenmakers zijn meestal niet zo heel goedkoop bij banden plakken. Wel balen though :(
deadlock schreef:
Geert schreef:Ik had er een tijd terug last van (maar dan eerder twee minuten), laatste tijd komt het probleem niet meer voor. Het verschilt per zendmast lijkt het.
BB met Enterprise abo nemen, dan ben je er zelf verantwoordelijk voor (y)
Ik heb ook een BB Enterprise (van mijn werk), maar ook bij BB kun je kiezen voor netwerktijd of servertijd. Als je netwerktijd kiest en de provider zet de klok niet goed gaat het alsnog mis.

(En andersom kun je bij Android zelf of met een tooltje ook de tijd nog instellen, er zijn ook NTP-clients voor Android.)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

Klaasje schreef:
webguy schreef:
deadlock schreef:Is er bij jou in de buurt niet ergens een leuke Italiaanse winkel waar ze allerlei van die snuisterijen verkopen? Of hele goede olijfolie oid?
Ervaring leert mij dat je dan juist iets oerhollands moet geven voor nieuwe huisje...
De kalender voor op het toilet? :mrgreen:
Inmiddels heeft ze toch een verlanglijstje gemaakt, ze wil kussens in alle kleuren behalve wit.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door deadlock »

'Verkoopt u ook kussentje?'

....
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Justin »

Na ja ach, ben sowieso wel geld kwijt aan de binnen en buitenband... Band plakken kan ik wel, maar alles vervangen is vervelend.... Heb er ook even geen tijd voor =P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

deadlock schreef:'Verkoopt u ook kussentje?'

....
Ontelbaar veel winkels die kussen verkopen. Grote ketens zoals IKEA of de HEMA, kledingwinkels met een home-afdeling zoals de Zara of de H&M of kleinere winkels her en der verspreid door de stad. Genoeg keuze lijkt mij :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door ODRAIL »

Pfff, hang nu aan de lijn bij de belastingdienst om een TZ- formulier aan te vragen. Blijkt dus ook afgeschaft :?.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Caspar »

In het dorpje Berkhout staat dit bord in de voortuin van mensen:

Afbeelding
Ik vraag me af wat er over intussen 57 dagen staat te gebeuren... Het einde van de wereld? Val van het kabinet? Iedere dag wordt er braaf een dagje afgehaald. Heb er nog nooit iemand gezien, anders zou ik het eens vragen.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door webguy »

KM46 schreef:Pfff, hang nu aan de lijn bij de belastingdienst om een TZ- formulier aan te vragen. Blijkt dus ook afgeschaft :?.
Alles gaat tegenwoordig via computerprogramma geloof ik... Overigens belachelijk: ze kunnen kennelijk geen veilige web applicaties maken. En het ding heeft altijd een installatieprogramma, ipv dat het gewoon een exe is...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door find_your_spot »

Hoeveel stationsmeubilair past er op een paar m2?

Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

Het is inderdaad een behoorlijk zooitje op de perrons van het Amstelstation, maar ze doen daar wel lang over dit geknutsel terwijl men op Bijlmer ArenA elke week wel weer een andere opstelling had :')

Vanmiddag trouwens even naar de huisarts geweest, ik kan eindelijk alles weer een beetje fatsoenlijk horen. Helaas ook de vliegtuigen die nu overvliegen :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door ODRAIL »

webguy schreef:
KM46 schreef:Pfff, hang nu aan de lijn bij de belastingdienst om een TZ- formulier aan te vragen. Blijkt dus ook afgeschaft :?.
Alles gaat tegenwoordig via computerprogramma geloof ik... Overigens belachelijk: ze kunnen kennelijk geen veilige web applicaties maken. En het ding heeft altijd een installatieprogramma, ipv dat het gewoon een exe is...
Het TZ- formulier is in zijn geheel verdwenen. Moet nu een p- formulier invullen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Afbeelding

_O_ Ik ben heul geen nerd hoor (A)

Morgen wordt de keuken geplaatst en ga ik meerwerk inspecteren 8-)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door STF »

Niet eens LAN in de keuken? Of op het toilet? :?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Keuken zit in de woonkamer he. Plee is DMZ _O-
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door webguy »

Twee ports in de woonkamer op dezelfde plek? En als je toch bezig ben zou ik minimaal een extra trekdraad laten trekken, zoniet een extra kabel die je evt later aansluit. Overigens schijnt 35% van tablet gebruikers 'm ook in de badkamer/toilet gebruiken...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door deadlock »

Bee schreef:
deadlock schreef:'Verkoopt u ook kussentje?'

....
Ontelbaar veel winkels die kussen verkopen. Grote ketens zoals IKEA of de HEMA, kledingwinkels met een home-afdeling zoals de Zara of de H&M of kleinere winkels her en der verspreid door de stad. Genoeg keuze lijkt mij :)
Jeetje Bee. Ik had van jou verwacht dat je Herman Finkers zou kennen :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Ik ken hem alleen van naam, ik vind cabaret over het algemeen behoorlijk niet-grappig tbh.

Maar als zelfs tantes gaan beweren dat ik van een ultiem droog soort ben weet ik wel hoe dat komt :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Geert »

Als je van droge humor houdt vindt je Herman Finkers vast ook leuk :pos:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

webguy schreef:Twee ports in de woonkamer op dezelfde plek?
Mn eigen internetverbinding en daarnaast nog eentje voor een NAS of een gedeelde printer of alsnog een Access point voor op het balkon, whatever ik tegen die tijd maar zin in heb. Sowieso biedt dat patchpaneel up to 12 aansluitingen :)

Enneh tablet? Puhlease :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Mijn collega had een tijdje de test-iPad geleend. Na afloop van zijn testperiode gaf hij aan slechts een app gebruikt te hebben, en nog alleen in bed ook: Angry Birds _O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door webguy »

Gut gut, geen tablet gebruiker dus... Ik heb er ook geen een, maar zou er wel een willen. Zit wel al lang genoeg achter de computer op een dag, en heb telefoon voor de momenten daartussen/daarna, maar je kan er wel net wat meer mee dan de laptop. Nu loopt mn Google Reader na een week tot meer dan 1000 artikelen, dan duurt het weer 3-4 uur voordat ik alles geskimd heb, maar elke avond in bed eventjes...

Wil overigens wel een ereader binnenkort: teveel ebooks en PDFs die gewoon niet lekker op een scherm lezen en voor het slapen gaan in bed wel.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door deadlock »

Ik wil heel graag een iPad. Dat is de enige tablet die waar voor z'n geld geeft. Het enige probleem met het ding; Vendor lock in. Daar hou ik niet zo van.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Ik wil heel graag een iPad. Dat is de enige tablet die waar voor z'n geld geeft. Het enige probleem met het ding; Vendor lock in. Daar hou ik niet zo van.

Koop je toch een Samsung Galaxy tab :P Die lijkt er HEEEEEEEEEEEEEEEL erg veel op heb ik gehoord :P
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door webguy »

Kijk dan, gewoon een kopie:
Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten