Het Grote Blundertopic #7

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Justin »

Plus geeft meer. Veel meer =D!

Nog een blunder voor vandaag: douchegel in je ogen gooien als je doucht in de sportschool is ook niet zo'n slimme zet van mij geweest... Had namelijk veel van dat spul in mn hand en op mn haren gedaan - maar omdat het 2 weken geleden is gemilimeterd had ik daar niet zo superveel voor nodig :'). Auw...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Suus »

En de volgende kassafaal. Ik was net bij de Troefmarkt mijn gewassen en gestreken wasgoed aan het ophalen en moest zeven harde euro's neerleggen voor deze service. Aangezien ik geen zin had in een bak wisselgeld legde ik 22 euro op de toonbank, maar de meneer achter de toonbank vond dat zo moeilijk dat ik zelf maar uitlegde dat ik dan recht had op 15 euro wisselgeld. Zelfs na de uitleg hoe die berekening in elkaar stak keek hij mij nog vragend aan :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Thom91 »

Wat een beunhaas :p
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Michael »

Afgelopen nacht toen ik klaar was. Ik pak mijn vest uit mijn tas om hem aan te doen Om hem vervolgens weer in mijn tas te doen. Ga ik even iets opruimen. Wil ik mijn vest pakken kan ik hem niet vinden en kom ik er dus achter dat ik hem dus weer in mijn tas had gedaan :oops:
Marc
Berichten: 1008
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 18:46
Locatie: Maastricht

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Marc »

Deuren zijn natuurlijk ook een leuk onderwerp: ik wou iets gaan kopen in een winkel en kon gewoon doorlopen omdat de (glazen) deur open stond. Toen ik betaald had wou ik weglopen en gelukkig kwam ik er op tijd achter dat iemand stiekem de deur weer had dichtgedaan...
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Geert »

Vanmorgen in Rotterdam uit de trein gestapt, naar de fietsenstalling gewandeld en een paar minuten gezocht naar mijn fiets totdat ik bedacht dat ik hem in Schiedam had neergezet in plaats van Rotterdam C (wat ik normaal dus doe). Lekker handig :')
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Meltrain »

Heel herkenbaar voor mij. :lol:
Als is het bij mij meestal Delft vs. Delft Zuid.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Geert »

Nou ja, vanmorgen dus maar de s2200 genomen en in Schiedam uitgestapt om mijn fiets alsnog weer naar het werk te slepen. :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Suus »

Gespot op een lantaarnpaal voor mijn werk
Afbeelding
:pos: :pos: :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door htm_tram »

Vooral de garanti doet het um :mrgreen:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Michael »

Vannacht een blunder op het werk:

We waren net gesloten dus ik ging de dresstafel opruimen. Ik doe de ketchup in een bunker en toen liet die bunker vallen. Ik geloof dat er onderhand wel een liter ketchup op de vloer lag. Alles maar dan ook echt alles zat onder Zelfs mijn schoenen zaten onder de ketchup. Het leek wel of er een bom gevuld met ketchup ontploft was :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door STF »

Je legt het wel een beetje in teveel vaktermen uit, ik begrijp evengoed wel wat er gebeurd is maar bij een bunker denk ik aan zo'n betonnen hok... :lol:
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Michael »

Wij hebben dus van die witte ronde bakken. Daar zat die ketchup in en die liet in vallen
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Joshua »

McDonalds is nogal van de eigen interne termen haha.
Alleen is er 1 term wat pas na mijn tijd is ingevoerd. Een zogeheten BOB keuken ter vervanging van KVA.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Suus »

Michael schreef:Wij hebben dus van die witte ronde bakken. Daar zat die ketchup in en die liet in vallen
Hebben jullie geen nieuwe dresstafel gekregen toen jullie BOB kregen? Bij de introductie van BOB zijn als het goed is alle dresstafels met de witte ronde bunkers vervangen door dubbelzijdige dresstafels met metalen rechthoekige bunkers, omdat er dan meer ruimte is en je bunkers in verschillen maten kan gebruiken.

Terminologie:
- Dresstafel waar de broodjes na het toasten worden voorzien van saus en andere ingrediënten, zoals uien, augurk, kaas, sla of tomaat. De dresstafel is een tafelblad met in het midden een hangsysteem voor bakken, de zogenaamde bunkers. Onder het tafelblad zijn nog twee planken zodat producten op kamertemperatuur kunnen komen voordat ze gebruikt worden bij de dress. Als dat niet gebeurt koelen de broodjes te snel af. Boven het tafelblad is er nog een verhoogde plank met kastjes waar de sauspistolen ingeplaatst kunnen worden.Ketchup, mosterd en salsasaus zitten echter niet in tubes maar in zakken. Daarom zijn er daarvoor speciale gereedschappen die helemaal uit elkaar kunnen zodat ze ook in de vaatwasser kunnen.
- BOB is een systeem waarmee broodjes met gefrituurde producten of frituursnacks zoals de McChicken of Chicken Nuggets pas gemaakt of ingepakt of het moment dat ze besteld worden. Gasten zullen zo de producten als verser ervaren, geen slappe burgers meer maar krakende burgers met frisse ingrediënten. Ik heb het verschil gezien en geproefd, het is echt merkbaar :pos:
- KVA: Oude naam voor het station in de keuken waar alle gefrituurde producten genaamd werden. KVA is een afkorting voor Kip Vis Appel. Sommige restaurants noemden het KVS: Kip Vis Salade. De term Appel komt nog uit de tijd dat de appeltaart van de McDonald's gefrituurd werd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Michael »

Bij de BOP hebben we van die vierkante plastic bakken. Ik denk dat jij die bedoelt die je dus in de Dresstafel kan zetten. Bij de Grill hebben we nog steeds die ronde bunkers
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Suus »

Het idee van BOB was dat productie en assembling van elkaar gescheiden zouden worden bij BOB. Veel restaurants hadden of hebben een chaotische indeling van de KVA waar het een en ander door elkaar liep, door het te scheiden werd het station overzichtelijker en door de dresstafel dubbelzijdig te maken konden vele ingrediënten efficiënter gebruikt worden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Michael »

Ik vat hem effe niet. wat bedoel je met dresstafel dubbelzijdig maken?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Suus »

Dat je aan beide kanten een tafelblad hebt en in het midden de bunkers. Het oude model heeft maar aan een kant een tafelblad en aan de andere kant bunkers.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Michael »

Dan hebben we bij mij op het werk het oude model
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Gekko123 »

Vandaag probeerde ik tijdens het werken een tussendeur in een ICMm te openen aan de scharnierzijde. Gelukkig heeft niemand het gezien.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Suus »

Ik was aan het kijken voor een klein schoenenrekje op de site van de Blokker, maar toen kwam ik dit tegen.
Afbeelding
Eerste keer goed, tweede keer fout.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door deadlock »

Fles heb jij ervaring met ForeFront Endpoint Security?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Fles heb jij ervaring met ForeFront Endpoint Security?
Ik heb het eens op een paar bakjes moeten installeren ja, duurde lang :')
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door deadlock »

Ik ben nu aan het worstelen met SCCM. Dit had trouwens in het computertopic moeten staan, hoe komt het hier :s
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten