Het Grote Blundertopic #7

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door webguy »

Das de echte blunder ja...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Das de echte blunder ja...
Nee dat was denken dat een MS-product gelijk doet waar het voor aangenomen is al :o
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Jef400 »

Dexter schreef:Gisteren had ik een pikante blunder:

Ik was in de keuken bezig en pakte een knijpflesje sambalsaus, waarvan het tuitje verstopt bleek te zitten. Dus ik zette wat meer kracht, spuit ineens het halve flesje leeg. Zowat de halve keuken zat onder, en ik ook. Het zat zelfs tegen het raam. Het witte shirt wat ik aan had, was rood gespikkeld. Ik kon gelukkig nog net op tijd mijn ogen dichtknijpen, want sambal in je oog is niet echt prettig.
Ik ben ervaringsdeskundige
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Michael »

Gisteravond weer een blunder op het werk. Ik ging het 2wekelijkse onderhoud uitvoeren aan de shakemachine. Voordat ik hem laat leeglopen haal ik er altijd een onderdeel uit zodat ie sneller leegloopt. Had ik dit keer beter niet kunnnen doen. Er volgde een explosie van shakemix echt alles zat onder. Er was zelfs wat shakemix in het frituurvet van de BOP gekomen
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door STF »

Volgens mij schreef je dat twee weken geleden ook al?
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Michael »

Die blunder was ik alweer vergeten. Maar nu gebeurde het dus weer maar dan met de shake in plaats van Sundae
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Fles »

Het gaat gewoon elke keer mis daar :')
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door STF »

Daarom is ie naar de Mc-school gestuurd Fles... :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Suus »

Nouja, het zal waarschijnlijk niet direct de Hamburger University zijn, de door grote leider Ray Kroc opgerichte bedrijfsschool, in Nederland gaan alleen RM's en hoger daarheen zover ik weet :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Stefan »

STF schreef:Volgens mij schreef je dat twee weken geleden ook al?
:lol: _O_
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Fles »

Bee schreef:Nouja, het zal waarschijnlijk niet direct de Hamburger University zijn, de door grote leider Ray Kroc opgerichte bedrijfsschool, in Nederland gaan alleen RM's en hoger daarheen zover ik weet :P
Lijkt me ook ja. Dit soort ezels flikkeren ze er gewoon uit normaal gezien :D
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door MdJ »

Ik ben net naar buiten gegaan, terwijl mijn sleutels binnen liggen... Dus nu maar wachten op m'n huisgenoot...;,)
Bij twijfel: gebruik beton.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door webguy »

Ik fietste vanmorgen naar mn Station Arnhem Centraal, maar halverwege vlogen mn snelbinders los, in mn spaken, zo vast dat er geen beweging in te krijgen was. Mn achterwiel maar opgetild en t stukje teruggelopen naar Velperpoort, en vanaf daar de trein...
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Dafdriver »

webguy schreef:Ik fietste vanmorgen naar mn Station Arnhem Centraal, maar halverwege vlogen mn snelbinders los, in mn spaken, zo vast dat er geen beweging in te krijgen was. Mn achterwiel maar opgetild en t stukje teruggelopen naar Velperpoort, en vanaf daar de trein...
O heerlijk. Jaren geleden toen ik nog geen rijbewijs had en op de fiets naar het werk moest ( de brommer heb ik overgeslagen ) vroeg de chef aan mij of hij mijn fiets mocht lenen. De beste man moest in de binnenstad zijn en had geen zin in parkeer ellende. Wat ie met de fiets gedaan had vraag ik me nog steeds af maar hij kwam met de fiets op zijn rug terug naar de zaak. Het probleem was dat mijn snelbinders kapot waren gegaan en zelfs in de wielnaaf terecht was gekomen. Kon ik mooi zelf mijn fiets gaan fixxen in de baas zijn tijd omdat ik anders zelf niet thuis kon komen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Suus »

Zo blij dat
1.) Mijn werk een hele zooi bedrijfsfietsen in de parkeergarage heeft staan die je mag lenen in geval van nood
2.) Er een fietsenmaker onder mijn werk zit die ook gewoon zegt: Ik heb je hier vaker zien lopen, vriendentariefje *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door webguy »

Ach ja, het koste een kwartier met een schaar en schroevendraaier (zat helemaal in de kettingkast, etc) maar toen was 'ie weer de oude, min de snelbinders. De jasbeschermers waren eigenlijk een en al gat, dus die zijn meteen ook de kliko in gegaan...
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Dafdriver »

webguy schreef:Ach ja, het koste een kwartier met een schaar en schroevendraaier (zat helemaal in de kettingkast, etc) maar toen was 'ie weer de oude, min de snelbinders. De jasbeschermers waren eigenlijk een en al gat, dus die zijn meteen ook de kliko in gegaan...
Was het maar zo'n feest ik kon alles uit elkaar halen helaas.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Freek »

Dan heb ik 2 weken terug ongelofelijk veel geluk gehad. Snelbinder schoot ook los tijdens het fietsen, maar kon binnen 2 minuten weer verder fietsen nadat ik de boel had losgetrokken. Zat wel 2/3 keer rond de naaf, maar kreeg hem zo los. Was ook wel goed ook, want er was daar geen fietsenmaker in de buurt en mijn huis was tientallen kilometers verder op.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Caspar »

Afgelopen vrijdag 9 december zat ik in een ICE.
Op een gegeven moment komt er een wat oudere Amerikaanse vrouw met kleindochter van jaar of 15. Vrouw was van het stereotype witte gympen, trainingsbroek, veel te ruime trui in felle kleuren. Loopt mw met haar treinkaartjes rond: (knauwend) Well, where are seats nr 9 till 12... En dat herhaalt ze een paar keer terwijl mw naar de nummertjes boven de stoelen kijkt. Vervolgens heeft mw nr 11 gevonden. Het blijkt dat nummer 11 het laagste stoelnummer is van het rijtuig. Na enige discussie staat meneer op van stoel nummer 11. Nu zoekt mw stoel nummer 9 en 10 nog. Mw: strange, the lady at the counter said it must be seat nine till twelve. (of iets dergelijks)
Op een gegeven moment was ik dat een beetje beu en trek de stoute schoenen aan en zeg:
Excuse me, isn't it today de 9th of december?

Minstens 10 mensen om me heen beginnen zachtjes en hardop te lachen om mijn opmerking. Zelfs een ontzettend gestrest kijkende zakenmeneer kan zijn glimlach niet onderdrukken.
Mw bedankt mij een keer of 5 met: Thank you, thank you, you're so helpful. En ik zeg dat ze stoel 91, 93 en 95 moest hebben volgens haar kaartje. Mw ook nog naar een paar Duitsers: When you'll come to the states, this wouldn't happen to you.
(met andere woorden, daar is men zo beleefd, dat men je nooit zal uitlachen om zoiets)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel voldaan voelde om een half rijtuig met lachers op mijn hand te krijgen :oops:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Geert »

Haha, het is ook een grappige situatie :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Fles »

:D Geweldig _O-
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8666
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Milco »

Toen ik vandaag klaar was met school, pakte ik m'n jas uit mijn kluisje en liep zoals gewoonlijk de school uit, naar de bushalte. Eenmaal buiten kijk ik onder het lopen even in het zijvakje van mijn rugzak en kom tot de conclusie dat mijn sleutelbos (met mijn kluissleutel, huissleutel en nog enkele andere sleutels) niet in mijn tas zat. :( Shit, wat nu?
Terug naar school gelopen en daar hing m'n sleutelbos nog in mijn kluisje. :oops:
En het ergste is, dat dit een paar dagen geleden ook al gebeurde... Toen kwam ik er op de bushalte achter. Terug naar school, en toen hing mijn sleutelbos ook in mijn kluisje, maar m'n kluisje stond nog open... :shock: (gelukkig was 'ie wel leeg.)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Meltrain »

Wij hadden op de middelbare school dat het kluisje open ging met de schoolpas. :D
Vast om zulke situaties te voorkomen. :wink:
(Je kon hoogstens vergeten je kluisje af te sluiten, maar goed, dat merkte toch niemand tenzij iemand bij alle kluisjes ging kijken of er eentje toevallig niet afgesloten was. Sowieso kon die ander jouw kluisje dan niet op slot doen.)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Suus »

De NOS heeft een jaaroverzicht in foto's geplaatst op hun website: http://nos.nl/artikel/322344-het-nieuws ... fotos.html

Mooie foto's, jammer genoeg zit er toch een storende foto in.

De foto van de schietpartij in Alphen aan den Rijn is namelijk een foto bij winkelcentrum De Aarhof in het dorp, terwijl de schietpartij bij winkelcentrum De Ridderhof in Ridderveld was...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Fles »

ach, zo klopt er wel meer niet. "gekapseisd tankschip bij Loreley" is iets anders dan "rechtopstaand containerschip in een haven".
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 125 gasten