Het Grote Blundertopic #7

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Daniel »

Zo erg was het gelukkig niet, 'tis alleen zo'n lekker zooitje daar gezien net nadat de boel er opgeruimd was er weer een zooi andere maten dozen binnenkwam. Over het algemeen zijn die allemaal net niet groot genoeg voor wat we ermee versturen.

Type doos wat ik zocht lag echter verstopt tussen andere dozen, alles van het juiste type was te klein en vond er nog twee die bewaard waren zonder reden (afkomstig uit Amerika en daar kennen ze het fenomeen UN-dozen niet)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Thom91 »

Caspar schreef:Nou ehm, Heerhugowaard geen gat? :lol:
Als je vanuit Stad van de Zon helemaal naar het uiteinde van Heerhugowaard naar het Han Fortmann College moet, dan is dat al bijna 5 kilometer. Ik ken mensen die de bus pakken voor kortere afstanden...
Klopt, maar toen ik nog heen ging was Stad van de Zon nog niet begonnen cequ een bouwput ;)
Ik deed er zo'n 5-10 min over :)
Komt wel goed schatje.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door STF »

Bij mijn school kwam in de verste verte geen bus langs, inmiddels (sinds 2010) stopt er wel eentje voor de deur. Dus het OV de schuld geven van het te laat komen, ging bij ons niet op. :wink:
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Gekko123 »

Bij mijn eerste middelbare ging OV de schuld geven ook niet, maar bij de tweede wel. Daar had ik de luxe dat de bus pal voor de deur van de school stopte (en massa's scholieren gingen dan ook met de bus...).
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Michael »

Als ik zeg. Tippex, losse dop en werkkleding. Weten jullie dan voldoende? :lol:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Justin »

He bah ,kon je het weer niet laten ;-)?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Fles »

Leuk, de hele dag met zo'n kwakspoor rondlopen :P :lol:
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Michael »

Het gebeurde gelukkig toen ik bijna klaar was met werken. De vloer zat ook onder en dat kon ik vanochten schoon gaan maken
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door MdJ »

En toch zou ik graag de bloemlezing van dit willen horen :) . Liefst in rijmvorm :D
Bij twijfel: gebruik beton.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Klaasje »

Gaat dat nu traditie worden? :mrgreen:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door deadlock »

Mijn agenda piept net dat ik Fles moet bellen om volgende week donderdag een biertje te gaan doen 'in mijn vakantie' terwijl mijn vakantie al een week voorbij is Afbeelding
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Fles »

Ik kan ook niet hoor :mrgreen:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door deadlock »

Nee die notificatie had ik dus twee weken geleden moeten krijgen op zaterdag ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Suus »

Ik ging net een tas met vuile was wegbrengen naar de supermarkt zodat het gewassen kan worden. Toen ik binnenkwam lag de meneer achter de kassa op zijn balie te slapen, maar hij werd gelukkig gewekt door de deurbel van de supermarkt.

Eenmaal bij de kassa aangekomen probeerde ik hem duidelijk te maken dat ik mijn tas met was wilde laten wassen, wat moeilijk ging want er kwam geen woord fatsoenlijk mijn mond uit, maar uiteindelijk snapte hij het en pakte hij het nummerboekje en zijn nietmachine om een nummertje aan mijn tas vast te nieten. Alleen is het best wel een stevige tas, dus toen hij probeerde er een nietje door te slaan mislukte het en sloeg hij de niettang krom :') In een poging het te repareren maakte hij hem open en ging aan de nietjes pulken, die los sloegen en overal naartoe sprongen. Daarna ging hij heel geïrriteerd op de niettang slaan totdat er een hele verzameling nietjes in elkaar geweven zaten. Uit frustratie pakte hij daarna de rol plakband en maakte hij het nummertje maar vast met wat stukjes tape :lol:
Laatst gewijzigd door Suus op za 29 okt 2011, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Thom91 »

Geniaal Bee!

Ik had net iets ongelofelijks 'doms'..
Ik moest mijn spijkerbroek in de was doen, dus ik haalde me riem eruit om me broek in de wasmand te deponeren.
Eindstand: Riem in de wasmand en broek ernaast. Erge was dat ik tijdens het eruit halen van mijn riem er nog aan dacht me broek erin te gooien niet mijn riem, want het zou niet de eerste keer zijn dat ik dat deed.. :oops:
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Suus »

Ik ben de afgelopen twee weken bezig geweest met het schrijven van een "kleine paper" voor een vak, alleen had ik niet echt de woordenlimiet gelet, het zijn er nu 3500 terwijl ik er maximaal 1500 tot 2000 mag hebben. Dat wordt flink schrappen morgen :')

Geluk bij een ongeluk dat je de kleine paper later in een grote paper mag verwerken, dat scheelt alvast veel werk dan.

Wel toevallig dat ik van de week nog van iemand een opmerking kreeg dat ik een enorme hoeveelheid tekst in korte tijd uit een toetsenbord kon kloppen _O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Gekko123 »

Vandaag zelf ook flink lopen blunderen.
Ik moest vroeg opstaan omdat ik moest werken vandaag. Dus moest ik naar Utrecht toe. Bij aankomst op het station van Delft kwam ik tot de conclusie dat ik net te laat was voor de s5100 naar Rotterdam. Toen ben ik op de automatische piloot maar in de 5100 naar Den Haag gestapt, terwijl ik wist dat er werkzaamheden zijn tussen Den Haag en Gouda. Resultaat: ik was iets te laat...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Ardan »

De apfelkornfles was leeg, dus ik wilde een nieuwe pakken. Die apfelkorn hangt in een flessenstandaard:
Afbeelding
Terwijl ik een nieuwe fles vanaf de bovenste plank pak, schiet die uit mijn handen, valt op de achterbar neer (naast de kassa). In zijn val komt er ook een glas naar beneden, die valt op de grond...
Een hoop gerammel later bleek wonder boven wonder alles nog heel te zijn! :shock:
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door STF »

Shaken, not stirred please! :mrgreen:
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Gertjan »

Ga ik vanmiddag tanken. Loop na afloop netjes de shop in om te betalen, dus pak me portemonnee. Shit, geen pinpas. Snel mn zakken nazoeken, nogsteeds geen pinpas :x Die zat dus nog in mn werkjas :roll: Dus ik zeg "shit, me pinpas ligt nog thuis", en die gozer achter de kassa gelijk in de stress, moest een formulier invullen omdat ik niet zou kunnen betalen. (Nieteens vragen of ik op een andere manier kan betalen)

Goed, heel dat formulier in moeten vullen met die stresskip voor € 62,07. Moet hij me legitimatie hebben, dus ik pak mn portemonnee er weer bij en leg 70 euro op de balie. Heel die gozer flippen 'En je zei dat je niet kon betalen!' "Nee, ik zei hardop tegen mezelf dat ik mn pinpas vergeten was, u trok daaruit de conclusie dat ik niet kon betalen en ik heb niet de mogelijkheid gehad om aan u mede te delen dat ik ook contant kon betalen" :lol: Een andere medewerker heeft het toen maar even overgenomen, en die kon er wel om lachen.

Moraal van het verhaal: neem gewoon je pinpas mee, voorkomt heel wat gezeik.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door webguy »

Vanmorgen enorme faal in Nijmegen... De bovenkant van de fietsenstalling werd ontruimt, hangen al 3 weken borden over. Er stonden 20 man van Stadstoezicht of Politie samen met de lokale fietsencentrale fietsen weg los te knippen en weg te halen. Ik pak mn fiets aan de andere kant van de straat, en zie dat twee mensen hun fiets gewoon in de lege fietsenstalling plaatsen. Hoe dom ben je dan? Er staan grote borden en de stalling is zo goed als leeg. Gaat er dan geen lampje branden dat er wat mis is?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Fles »

Gertjan schreef:Ga ik vanmiddag tanken. Loop na afloop netjes de shop in om te betalen, dus pak me portemonnee. Shit, geen pinpas. Snel mn zakken nazoeken, nogsteeds geen pinpas :x Die zat dus nog in mn werkjas :roll: Dus ik zeg "shit, me pinpas ligt nog thuis", en die gozer achter de kassa gelijk in de stress, moest een formulier invullen omdat ik niet zou kunnen betalen. (Nieteens vragen of ik op een andere manier kan betalen)

Goed, heel dat formulier in moeten vullen met die stresskip voor € 62,07. Moet hij me legitimatie hebben, dus ik pak mn portemonnee er weer bij en leg 70 euro op de balie. Heel die gozer flippen 'En je zei dat je niet kon betalen!' "Nee, ik zei hardop tegen mezelf dat ik mn pinpas vergeten was, u trok daaruit de conclusie dat ik niet kon betalen en ik heb niet de mogelijkheid gehad om aan u mede te delen dat ik ook contant kon betalen" :lol: Een andere medewerker heeft het toen maar even overgenomen, en die kon er wel om lachen.

Moraal van het verhaal: neem gewoon je pinpas mee, voorkomt heel wat gezeik.
Jezus. En dan die "stresskip" de schuld geven? Jij hebt ook een steekje los hoor :')
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Justin »

Haha nee, ik denk dat ik gewoon Gertjan ken en dat GJ hem dat expres heeft laten doen :twisted: :').

Gisteren genoeg blunders gehad door tot 3x toe over stoeptegels te struikelen :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Daantje »

Ach, collega van me ging een tijdje terug nog ff snel tanken voor het werk en vroeg aan z'n vriendin om vast te gaan betalen. Had ze de verkeerde pomp afgerekend en was ie ipv sneller weg heel wat later op het werk :D Moest ook allerlei formulieren invullen.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #7

Bericht door Gertjan »

Justin schreef:Haha nee, ik denk dat ik gewoon Gertjan ken en dat GJ hem dat expres heeft laten doen :twisted: :').
Ik kon die gozer echt niet onderbreken en zeggen dat ik contant wou betalen. Dus ja, dan wacht ik totdat ik het wel kan zeggen :lol:
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten