Mag ik even kwijt #97

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Fles »

Stefan schreef:
Fles schreef:Bratwurst kan ook in een tosti ijzer :Y en in de pan dan zit gelijk heel mn fornuis onder de spetters :N Geen zin in :N
Weet ook gelijk bij wie ik moet zijn als ik wil weten of iets in een tosti-ijzer kan... :lol:

:D

:idea: Gauw even will-it-toast.com registreren _O-
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21340
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Meltrain »

Fles schreef:Anyway, lees gewoon even terug of zo, als het allemaal zo boeiend is. Ik heb er alles wel over gezegd wat ik er over wilde zeggen :)

En als je dan nog iets niet snapt, dan snap je het maar niet. Mij een zorg *O*
Ik snapte alleen je laatste opmerking niet eigenlijk: "sop < kool". :?
Ik had alleen een klein beetje te veel gequote. :oops:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef: FYS komt theatraal doen dat AH vergaat
Ik bedoelde te zeggen: dat ik hoop dat de AH vergaat zodat er een ALDI TO GO komt waar je geholpen wordt door hoofddoekjes waar je geen goedemorgen tegen hoeft te zeggen.

Aldi croissant € 0,13 cent. Aldi cola 0,5 l pet flesje € 0,08 cent. Allemaal mogelijk gemaakt door de extra lage lonen.

Het is gewoon een gat in de markt.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Suus »

Het AH to Go concept is voor Albert Heijn wel echt een gouden troef geweest. Inmiddels heeft een dochterbedrijf van Ahold het ook in Stockholm geïntroduceerd als ICA to GO. En toen de AH aankondigde het concept ook in Duitsland te willen introduceren heeft de Duitse supermarktketen REWE meteen een proef gestart in Keulen met REWE to Go. Dat beloofd nog wat :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Vinny »

Die to go's zijn wel een uitkomst voor de gemaksreiziger inderdaad. En goedkoper dan Servex over het algemeen :lol:

Overigens ben ik van mening dat wie goed doet goed ontmoet. Ik doe in Amsterdam eigenlijk altijd mijn boodschappen bij de Albert Heijn en het personeel is daar bijna slijmerig klantvriendelijk en daardoor ontstaat naar mijn mening altijd wel een positieve interactie. Daarnaast sta ik altijd in de rij waar het leukste kassameisje werkt, in plaats van welke rij het kortst is. Dat helpt natuurlijk ook in het leuk vinden om boodschappen te doen... :wink:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Raymond »

In de Albert Heijn is dat tenminste nog mogelijk, dat hoef je bij de Aldi dan weer niet te proberen ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Suus »

Het eerste roodharige kassameisje moet ik nog tegenkomen :cry:

Gelukkig zitten er wel roodharige bezoekers in onze mediatheek, dat compenseert weer (want dan heb ik weer leuker uitzicht :P ). Morgen ga ik ze bij economie weer lastig vallen, kan ik mijn Engels weer een beetje bijspijkeren :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Wubbo »

Stefan schreef:
Fles schreef:Bratwurst kan ook in een tosti ijzer :Y en in de pan dan zit gelijk heel mn fornuis onder de spetters :N Geen zin in :N
Weet ook gelijk bij wie ik moet zijn als ik wil weten of iets in een tosti-ijzer kan... :lol:
Alles kan in een tosti-ijzer. Of het lekker wordt is een andere vraag, maar het kan vast wel ;-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Suus »

Een vriend bakt er eieren in en maakt er dan foto's van :')

De vriend van een collega kookte zijn rijst in een waterkoker :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3922
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door hauptbahnhof »

Pfff, wat een hoop gezeik... Omdat een beleefde AH-medewerker de klant duidelijk maakt dat een beetje fatsoen nog gewenst is. Ik vind dat hij gewoon groot gelijk heeft.

Alleen ik zou het niet zo aanpakken. Kost mij teveel energie en moeite. Ik behandel mensen gewoon zoals ze mij behandelen.

Toen ik achter de balie zat kwamen ze ook aan de telefoon aan de balie, legden geld en hun abonnement neer. Dus die maak ik dan stilzwijgend. Ik weet nog dat een collega van mij zijn eigen telefoon heeft gepakt en zogenaamd heeft zitten bellen... minutenlang, maar de klant had het niet eens door....

Ook vandaag in de tram. Een man stapt in, legt €5 neer........
Dus ik leg stilzwijgend een kaartje neer en zijn wisseldgeld.
Scheelt mij weer energie/moeite/irritatie... *O*
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door JeePee »

Pfff ja, als je in Nederland druk gaat maken om mensen die te onbeschoft zijn nog iets van hallo te zeggen krijg je een zwaar leven. Die tijd is voorbij.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Justin »

Iets met kort lontje en zo.

Donald Duck had er paar weken terug een stripje over gemaakt, hoe heel Duckstad chagrijnig wordt aan het geërger van iedereen :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Suus »

:shock: Vandaag een brief van ene Hans uit Deventer in de Volkskrant die graag zou zien dat Nederland zich bij Duitsland aansluit. Alsof dat de problemen voor Nederland oplost :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Michael »

k*t Vodafone. Bel ik naar de klantenservice omdat ik al 2 dagen problemen heb met mijn internet op mijn telefoon ik kies de optie in het menu dat ik een medewerker wil spreken krijg ik te horen dat deze dienst momenteel niet beschikbaar is
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door deadlock »

find_your_spot schreef:
Fles schreef: FYS komt theatraal doen dat AH vergaat
Ik bedoelde te zeggen: dat ik hoop dat de AH vergaat zodat er een ALDI TO GO komt waar je geholpen wordt door hoofddoekjes waar je geen goedemorgen tegen hoeft te zeggen.

Aldi croissant € 0,13 cent. Aldi cola 0,5 l pet flesje € 0,08 cent. Allemaal mogelijk gemaakt door de extra lage lonen.

Het is gewoon een gat in de markt.
Bij AH liggen de lonen op hetzelfde peil als Aldi. Minimumloon heet dat.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door webguy »

Voor iedereen die het vorige plaatje te klein vondt:
Afbeelding
Deze keer zonder fouten met een iets betere weergave. Het praktische nut? Computer kan hiermee alle reisroutes etc uitrekenen...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Justin »

yay! Nu nog de provisorische afkortingen formaliseren en dan klopt ie helemaal :).

Verder mag ik even kwijt...

En toch sta ik perplex wat betreft sms-kosten naar buitenlandse nummers in mijn T-mobile bundel, als ik kijk op mijn rekening van afgelopen maand...

Als ik naar Australië sms vanuit Nederland kost me dat 0,21 per bericht.
Als ik naar Australië sms vanuit Denemarken kost me dat 0,11 per bericht.

Iets zegt me dat ik maar gewoon moet bellen naar het buitenland als ik zelf in het buitenland ben, omdat het goedkoper is...

(Als ik niet gebruik maak van m'n Skype tegoed tenminste ;)).

Het buitenland is vanuit het buitenland dus extreem rekbaar.
Het buitenland is vanuit het binnenland daarentegen...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Cookie »

@Webguy : Ziet er leuk uit! :) Ben alleen waarom benieuwd waarom je ervoor hebt gekozen om Leer wel aan te geven (en Nieuweschans Grens / Weener weg te laten), maar de andere grensverbindingen op te laten houden bij de grens.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door webguy »

Als je veel smst of belt naar het buitenland is Voipbuster overigens ook erg voordelig. Skype is nog best duur, en bijvoorbeeld 12voip is dan net paar cent per minuut voordeliger. Zijn echter weer heel veel clones die net weer andere tarieven hanteren voor bepaalde landen. Ik gebruik het om mn ouders te bellen en het werkt ideaal. Daarnaast krijg je voor Europa en de VS 90 dagen gratis bellen als je 10tje beltegoed koopt... (oh, en dat geld ook voor Australie, wel max 300 minuten per dag ofzo, maar nog, anders is het 3 cent per sms en 6 cent per minuut naar mobiel.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door webguy »

Cookie schreef:Ben alleen waarom benieuwd waarom je ervoor hebt gekozen om Leer wel aan te geven (en Nieuweschans Grens / Weener weg te laten), maar de andere grensverbindingen op te laten houden bij de grens.
Dat is een foutje, het zou inderdaad Nieuweschans Grens moeten zijn. De GIS data die aan het schema ten grondslag ligt stopt ook op de grens.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Justin »

Ohja, dat is een goede. Digitaliseringssnelheidsfoutjes, laat ik maar zeggen :').

Ik bel met Skype naar vaste telefoonnummers van familie in Indonesië, VS, Canada en Australië voor meestal €0,005 per minuut exclusief starttarief. Kan er behoorlijk lang mee bellen dan :).

Beter dat ik gewoon wattsapp ofzo stuur, maar dan moeten ze dat aan de andere kant ook wel hebben...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Vinny »

Bee schreef::shock: Vandaag een brief van ene Hans uit Deventer in de Volkskrant die graag zou zien dat Nederland zich bij Duitsland aansluit. Alsof dat de problemen voor Nederland oplost :')
We kunnen nooit meer van Duitsland verliezen... :')
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Ennes »

htm_tram schreef:
M57 schreef:
Reiziger Delft schreef:Wat had je hem/haar misdaan dan?
Belangrijker: waren ze warm of koud?
Gelukkig koud. Klant zei: chocolade croisant. Dus ik zei goedemorgen dat herhaalde zich 3x en toen werd hij boos en gooide 2 meergranen croisantjes...
Ik zou reageren met: Sorry maar U gooit de verkeerde, dit zijn meergranen croisants en geen chocolade croisants!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Fles »

Gewoon teruggooien natuurlijk :Y
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #97

Bericht door Michael »

Ik heb vandaag welgeteld een kwartiertje gewerkt. Het was rustig dus ik mocht weer naar huis. ben toen nog even langs de Vodafone winkel gegaan en die gaven me tenminste een fatsoenlijk antwoord in tegenstelling tot de klantenservice. namelijk: het kan een storing zijn in de zendmast dus ze raden me aan om een paar dagen te wachten en als het dan nog niet over is dan terug te komen
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten