Mag ik even kwijt #98

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Suus »

Ik zit nu op SBS6 naar Overtreders te kijken, daar in Hoorn hebben ze wel aantrekkelijke stadswachten moet ik zeggen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door STF »

Nou snel daar overtredingen maken Bee! :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Suus »

Dat is mij toch net een beetje te duur, bovendien maak je dan niet echt een goede beurt natuurlijk :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Af en toe een klusje op de camping doen en verder regelmatig in het bos wandelen en veel met het OV op pad, ik vind het prima hoor maar invloed op me ziekte heeft het absoluut niet dus overspannenheid e.d. wat genoeg mensen roepen zal het wel niet zijn, de klachten blijven precies hetzelfde.
Is er inmiddels al wat meer bekend over wat je nu mogelijk mankeert?
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Caspar »

Ik was vanmiddag eventjes gaan kijken bij de zee bij Camperduin.
De zee bulkte lekker tot tegen de duinen.

Afbeelding

Afbeelding
Toen ik tegen 17.45 wegging, kwam het water nog steeds hoger opzetten. Ben benieuwd tot hoever het uiteindelijk is gekomen.

Al op de heenweg vanaf de bushalte naar het strand viel me op dat er een aantal brandweerwagens en ambulances in Camperduin stonden en dat er een rare soort rookpluim naast de weg omhoog kwam een meter of 50 verderop (net buitenbeeld naast het huisje rechts).
Afbeelding

Toen ik anderhalf uur later (in het donker) weer terugliep naar de bushalte waren die intussen aangevuld met nog een stuk of 5 politie auto's, een aantal ambulances en een 10 tal brandweer wagens en iets van 2 containers van de brandweer :shock:
http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieu ... oot-gaslek
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door STF »

KM46 schreef:Is er inmiddels al wat meer bekend over wat je nu mogelijk mankeert?
Nee de onderzoeken liggen momenteel geheel stil.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door deadlock »

STF schreef:Af en toe een klusje op de camping doen en verder regelmatig in het bos wandelen en veel met het OV op pad, ik vind het prima hoor maar invloed op me ziekte heeft het absoluut niet dus overspannenheid e.d. wat genoeg mensen roepen zal het wel niet zijn, de klachten blijven precies hetzelfde.
Als je een beetje over overspannenheid of burn outs leest dan zal je zien dat die klachten ook niet zomaar afnemen als je het rustiger aan gaat doen....
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door STF »

Hoe dan wel?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door deadlock »

Door het wegnemen van de bron van het probleem. Daarmee bedoel ik dus niet dat je bij de camping weg zou moeten, je kan ook trainingen (of therapie, kutwoord) volgen om anders met dingen om te gaan.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Michael »

Pff. Er begonnen vannacht 2 collega's over een onderwerp waar ik het niet over wou hebben. Ik geef aan dat ik er niet over wil praten en toch gaan ze gewoon door. Het ergste is dat die ene collega een manager is. Je zou toch wel een hoger niveau verwachten van een manager aangezien als je een probleem hebt met iets er word gezegd dat je naar een manager moet gaan.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Gekko123 »

Vandaag onverwacht de hele dag vrij. Alleen jammer dat ik daar net pas achter ben gekomen, nu kon ik uitslapen :(
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Suus »

De maandag begint goed vandaag. Het netwerk heeft een storing en is trager dan traag en het bibliotheeksysteem ligt volledig op zijn gat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Aking »

Kom ik ruim een uur te laat op mijn dagbesteding aankakken, hoor ik dat ik pas om 12:30 hoefde te beginnen :roll: -o-
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:De maandag begint goed vandaag. Het netwerk heeft een storing en is trager dan traag en het bibliotheeksysteem ligt volledig op zijn gat.
Doet het weer op de 3e in Leeuwenburg!

Trouwens, eerste VIRM rijdt rond met OBIS, als proef !
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Suus »

Het was voor 9:00 al plat, om 14:20 waren alle systemen weer up and running, de firewallconfiguratie was in het weekend veranderd en dat bleek de oorzaak van alle ellende...

Het gevolg daarvan was dat de hele ochtend mijn bureau er zo uitzag:
Afbeelding
Handig joh, de lenersadministratie met de hand doen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door webguy »

Is de bon voor alle uitgeleende boeken?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Het was voor 9:00 al plat, om 14:20 waren alle systemen weer up and running, de firewallconfiguratie was in het weekend veranderd en dat bleek de oorzaak van alle ellende...

Het gevolg daarvan was dat de hele ochtend mijn bureau er zo uitzag:
Afbeelding
Handig joh, de lenersadministratie met de hand doen :')
Zit je ook op leeuwenburg?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Suus »

webguy schreef:Is de bon voor alle uitgeleende boeken?
Nee, alle teruggebrachte boeken die nog niet zijn gecontroleerd op reserveringen, interne post of overige handelingen (beschadigingen, mag niet ingenomen worden). Het vel met de twee pennen is de uitleenadministratie voor same-day-returnleningen.

@Thom: Ik zit op het Jan Bommerhuis.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Thom91 »

ow ok, ik dacht anders hop ik even langs ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Suus »

De Leeuwenburg heeft trapeziumvormige tafelbladen in een kromme balie, onze balie is wat minder hip. Maar de hipste balie is toch die van de Tafelbergweg, die heeft nog net geen lichtgevend logo in de balie, maar voor de rest :P De meest comfortabele balie is die van het Kohnstam, die zitten direct tegenover de luxe koffiebar die daar in de mediatheek gevestigd is :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:De Leeuwenburg heeft trapeziumvormige tafelbladen in een kromme balie, onze balie is wat minder hip. Maar de hipste balie is toch die van de Tafelbergweg, die heeft nog net geen lichtgevend logo in de balie, maar voor de rest :P De meest comfortabele balie is die van het Kohnstam, die zitten direct tegenover de luxe koffiebar die daar in de mediatheek gevestigd is :lol:
Ik kom bijna nooit in de mediatheek, dus heb geen idee hoe de balie eruit ziet ;)
Maar ik geloof dat een koffie automaat onmisbaar is ;)
Komt wel goed schatje.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door STF »

Wat een flauwekul aanwijzing toch altijd op die verpakkingen van Philips autolampen dat je zowel links als rechts tegelijkertijd moet vervangen omdat de ander ook binnenkort stuk zal gaan; in voorjaar 2009 ging de koplamp aan de bestuurderskant van de bestelbus voor de eerste keer stuk, in voorjaar 2011 voor de tweede keer en pas vandaag de koplamp aan de bijrijderskant voor het eerst stuk. Schiet toch op met die aanwijzing over het per twee vervangen, dat zetten ze er alleen maar op om geld te verdienen... Ook bij gewone lampen in en rond het gebouw merk ik soms een levensduurverschil van meer dan twee jaar terwijl ze op dezelfde schakelaar aangesloten zijn dus altijd gelijktijdig branden.

Dat is toch echt wel een pluspunt van deze auto hoor; ondanks dat het pikdonker was had ik die nieuwe lamp er zo in, twee minuten later kon ik alweer verder rijden. Als je dat bij sommige auto's toch ziet, halve motorruimte demonteren, etc.
Al zijn er heus genoeg auto's waarbij een lampje wel eenvoudig te verwisselen is maar roept de eigenaar al op voorhand dat het tegenwoordig zo ingewikkeld is, zonder het ook maar enigzins zelf geprobeerd te hebben.
Wanneer ik weleens naar een kampeerder loop om te melden dat een van zijn autolampen stuk is, krijg ik vaak te horen; "ja ik weet het maar het is tegenwoordig haast onmogelijk om zelf nog een lamp te vervangen".
Dan kijk ik vervolgens naar die auto en denk; pff die constructie van de lampunit is net zo eenvoudig als bij onze auto, twee à drie minuutjes en het is weer klaar.

Bij onze vorige grasmaaier was het inderdaad echt een rampennummer om een koplamp te vervangen, eigenlijk moest je daarvoor de hele motorkap demonteren maar die zat met popnagels aan de scharnieren vast...
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Joshua »

Misschien is iemand mij hier al ergens ver terug voor geweest. Maar ja nu ik weer een beetje actief begin te worden op het forum ben ik wel te lui om terug te kijken.

Maar een hele simpele vraag:

Wie doet er mee aan de NS herst/winter Bingo?
Afbeelding
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Justin »

Hahaha die is wel leuk :)

Mag ik even kwijt, dat ik het gehad heb met die insomnia. Lag om 23:00 al in bed, maar kan maar niet slapen, en het is nu al bijna 5:00 -_-". Super frustrerend!!!!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #98

Bericht door Suus »

Een uur geleden begonnen en nu al twee vakjes weg kunnen strepen :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 62 gasten