Mag ik even kwijt #99

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Fles »

Justin schreef:Iemand mijn huis gezien? Ik geloof dat ie naar Arnhem is gewaaid :').

Woonplaats: Overal

Dus wat is het probleem? :mrgreen:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Justin »

Ja ik moet hem ook overal zoeken namelijk :mrgreen:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door STF »

Hier is het zo goed als windstil. Vanaf zondag tot en met gisteren wel wat wind gehad maar niet echt noemenswaardig.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Suus »

Schokkend voorpaginanieuws in het Diemernieuws deze week: De beroemde klok van de Sint Pieter' Bandenkerk (aka De Dom van Diemen) is kapot.

Okee, waarschijnlijk zegt niemand dat wat, maar dat is dus die kerktoren met bovenaan een uithangbord en daarop is de klok bevestigd. Na de eendenobsessie van Diemen is dit toch wel een van de meest geniale dingen van Diemen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Ardan »

Woensdagavond is de oma van mijn vriend met een hersenbloeding in het ziekenhuis opgenomen. 69 jaar oud, een schat van een vrouw. Mijn vriend, zijn ouders en ikzelf zijn meteen naar Apeldoorn gekomen, waar ze in het Lucas ligt om haar te bezoeken en om zijn opa te ondersteunen. Helaas was haar toestand niet al te best. Vanmiddag zijn mijn vriend en zijn ouders weer naar Apeldoorn gegaan, waar hij en zijn moeder en zijn opa ook zijn gebleven vannacht aangezien de toestand alleen maar verslechterde.
Terwijl ik vanavond bardienst had met mijn vriend in contact gebleven, maar dat ze levend het ziekenhuis zou verlaten konden we wel vergeten. Net werd ik gebeld door mijn vriend dat het nog maar enkele uren gaat duren. Ik ga nu naar zijn vader toe en we maken dat we naar Apeldoorn komen.
Zo zie je maar weer hoe snel het leven voorbij kan zijn. Niemand had het zien aankomen, maar woensdagmiddag was ze ineens gevallen en nu blijkt het bijna einde oefening te zijn. De goeien gaan altijd het eerst... :cry:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Daniel »

Zometeen maar eens kijken of station Amersfoort nog niet weggewaaid is :p En of er geen bomen in de weg liggen...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Stefan »

Inmiddels loop ik nog steeds met 2 dichte oren rond.. Was even naar de dokter geweest gisteren, maar die kregen er geen beweging in. Moet nu tot maandag oordruppels gebruiken en dan nog eens terug komen. Ik hoop dat het dan wél lukt, want dit is echt hopeloos. 50x per dag "Wat zeggie?!" schreeuwen is niet echt leuk meer. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door htm_tram »

Sterkte Ardan.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Suus »

Stefan schreef:Inmiddels loop ik nog steeds met 2 dichte oren rond.. Was even naar de dokter geweest gisteren, maar die kregen er geen beweging in. Moet nu tot maandag oordruppels gebruiken en dan nog eens terug komen. Ik hoop dat het dan wél lukt, want dit is echt hopeloos. 50x per dag "Wat zeggie?!" schreeuwen is niet echt leuk meer. :')
Vaak lukt het dan wel. Ik heb eerder dit jaar ook een verstopt oor gehad, toen hebben ze voor de zekerheid ook even het andere oor meegenomen, maar ik mocht pas komen nadat ik een aantal dagen had gedruppeld (of in mijn geval had ik een busje audispray gehaald). Het gevoel als je daarna op de fiets zit is wel heel raar, alsof er een orkaan je oren in waait.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Fles »

Tsjonge Ardan, mooi waardeloos joh -o- Sterkte!
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door hauptbahnhof »

Wat een slechte ruitenwisser op een tram voor behoorlijke koppijn zorgen zeg :N
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Klaasje »

@Ardan: Veel sterkte!
Bee schreef:Schokkend voorpaginanieuws in het Diemernieuws deze week: De beroemde klok van de Sint Pieter' Bandenkerk (aka De Dom van Diemen) is kapot.

Okee, waarschijnlijk zegt niemand dat wat, maar dat is dus die kerktoren met bovenaan een uithangbord en daarop is de klok bevestigd. Na de eendenobsessie van Diemen is dit toch wel een van de meest geniale dingen van Diemen :P
Aah, dat is die kerk aan die weg die een verkeerskundig drama vormt. In dezelfde categorie.. Vorige week stond op de voorpagina van de Almere Vandaag dat er drie Barneveldse kippen rondlopen bij de Cinemadreef/Stadswetering. Best bizar, want ze lopen daar al een tijdje rond en ondanks het weer, vertoeven ze prima op die locatie als ik kijk hoe vrolijk ze rondlopen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Suus »

De Hartveldseweg moet geherprofileerd worden, dat is zowel bij de gemeente als de Stadsregio bekend, maar op dit moment is daarvoor geen budget omdat de begroting van Diemen al jaren te leiden heeft onder de crisis op de woningmarkt en kantorenmarkt. De bedoeling was tientallen miljoenen euro te verdienen op de bouw van De Sniep en de herontwikkeling van het Bergwijkpark maar door de crisis op de woningmarkt en de kantorenmarkt zijn er al enkele jaren budgetaire problemen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Fles »

Wel mooi makkelijk natuurlijk, zo'n crisis. Kan je overal de schuld van geven ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Suus »

Het is een vrij groot probleem. Er was verwacht dat er tot uiterlijk dit jaar 80 miljoen euro verdiend zou worden op de nieuwbouwwijk, dus de gemeente zat zich al lekker rijk te rekenen en toen kocht opeens niemand meer huizen en de projectontwikkelaar kocht daardoor geen grond en toen zag de gemeente de geplande inkomsten opeens niet binnenkomen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Fles »

Oh ja, net zoals dat de 400 Miljoen "inkomsten" van de HSL tot 2020 ook alvast ingeboekt zijn om het verlies enigszins dragelijk te doen lijken :') :X
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Fles »

Morgen even naar Rheine voor een bijster nuttig ritje _O-

Ik heb ooit een rekening geopend bij de Deutsche Postbank. Rond 1999-2000 een tijdje gebruikt. Nu krijg ik elke 5 jaar een nieuw pasje en elk jaar een paar cent rente. Er staat nu € 30,54 op en ik wil eigenlijk die rekening wel opheffen. Dat kan niet meer in Bad Bentheim, want het filiaal aldaar (waar ik de rekening ooit geopend heb) is inmiddels gesloten. Dus ik moet naar Rheine. Dat gaat als volgt:

Kruidvatkaartje tot Hengelo en terug: € 12,49
Retourtje Hengelo - Bad Bentheim: € 10,20
Retourtje Bad bentheim - Rheine: € 9,20

Samen € 31,89, dus je zou zeggen "Niet de moeite waard" :D

Maar ach: toch een leuk ritje, En straks gaan ze voor die rekening nog een tarief rekenen ook, dan verdampt dat geld helemaal voor niks. Retourtje Hengelo - Bentheim is trouwens nog een maand geldig en vorige week ook al gebruikt maar niet gecontroleerd. Dus enigszins "winstgevend" is het toch wel :')

Overigens weet ik mijn pincode niet meer van dat passie. Dus het is maar helemaal de vraag of het überhaupt gaat lukken allemaal :') We gaan het zien :)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Geert »

Ardan schreef:Woensdagavond is de oma van mijn vriend met een hersenbloeding in het ziekenhuis opgenomen. 69 jaar oud, een schat van een vrouw. Mijn vriend, zijn ouders en ikzelf zijn meteen naar Apeldoorn gekomen, waar ze in het Lucas ligt om haar te bezoeken en om zijn opa te ondersteunen. Helaas was haar toestand niet al te best. Vanmiddag zijn mijn vriend en zijn ouders weer naar Apeldoorn gegaan, waar hij en zijn moeder en zijn opa ook zijn gebleven vannacht aangezien de toestand alleen maar verslechterde.
Terwijl ik vanavond bardienst had met mijn vriend in contact gebleven, maar dat ze levend het ziekenhuis zou verlaten konden we wel vergeten. Net werd ik gebeld door mijn vriend dat het nog maar enkele uren gaat duren. Ik ga nu naar zijn vader toe en we maken dat we naar Apeldoorn komen.
Zo zie je maar weer hoe snel het leven voorbij kan zijn. Niemand had het zien aankomen, maar woensdagmiddag was ze ineens gevallen en nu blijkt het bijna einde oefening te zijn. De goeien gaan altijd het eerst... :cry:
Wat verdrietig Ardan! Sterkte voor jou en je vriend!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Geert »

@Fles: Je kunt je toch identificeren, is dan een pincode nog nodig?
Klaasje schreef:In dezelfde categorie.. Vorige week stond op de voorpagina van de Almere Vandaag dat er drie Barneveldse kippen rondlopen bij de Cinemadreef/Stadswetering. Best bizar, want ze lopen daar al een tijdje rond en ondanks het weer, vertoeven ze prima op die locatie als ik kijk hoe vrolijk ze rondlopen.
Bij mijn werk lopen als minstens 5 jaar een zooitje kippen en hanen rond, en met wisselende populatie konijnen. En dat in redelijk stedelijk gebied in Rotterdam, toch wel bijzonder :) Overigens zijn er nu alleen nog maar hanen, dus kippen zien we voorlopig niet denk ik.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Fles »

Geert schreef:@Fles: Je kunt je toch identificeren, is dan een pincode nog nodig?
Ik hoop het niet, maar we gaan het zien :)
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Gekko123 »

Ardan, veel sterkte voor jou en je vriend!

Vandaag te horen gekregen dat mijn contract bij mijn werk wordt verlengd met een jaar. *O* *bus*
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Ardan »

Dank jullie wel voor de steun :) Tussen de middag zijn we weer naar Zwolle gegaan. Ze was van de zuurstof, vocht en voeding afgekoppeld, en dan is het nog maar een kwestie van uren of 1-2 dagen. Heel gek, als je haar ziet liggen zweer je dat ze slaapt, ze ademt, je hoort dat en haar wang beweegt mee, maar dat en de hartslag is ook nog het enige dat er gebeurt in het lichaam, verder zou je er geen cent meer voor geven.
Even voor 17 uur werden we gebeld dat het over is. :(
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Fles »

-o-

Gecondoleerd joh. Je kunt nog dankbaar zijn dat het zo snel en pijnloos gegaan is eigenlijk... Maar veel te vroeg, dat blijft -o-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door Suus »

En ik vond 3 weken tussen bericht dat iemand gaat overlijden en overlijden al snel, maar verdorie 2 dagen :shock:

Mijn deelnemingen, Ardan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #99

Bericht door webguy »

Gecondoleerd inderdaad en succes met het verwerken en afsluiten. Mijn opa ging ook voor een routineoperatie, maar was na 2 dagen ook door een hersenbloeding en longontsteking aan de beademing. Duurde 2.5 maand uiteindelijk geloof ik, maar nog altijd te vroeg...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten