Mag ik even kwijt #104

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Mag ik even kwijt #104

Bericht door Suus »

De laatste verkrachter die zich in het park schuilhield is vorig jaar maart opgepakt, sindsdien was er tot januari dit jaar niets meer gebeurt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

Bee schreef:Vandaag houdt de politie opnieuw een klopjacht op de gevaarlijke criminelen die zich in het park zouden achter mijn huis kunnen schuilhouden.

Een politieauto is continue met zoeklichten door het park aan het rijden, twee motoragenten rijden continue met blauwe zwaailichten rond, de anonieme politieauto heb ik ook al diverse keren voorbij zien rijden, de wijkregisseur komt continue op zijn fiets voorbij en er lopen ook nog politieagenten twee-aan-twee surveillancerondjes langs en in het park.

HEE KRIMI BOYS WE KOMEN ERAAN HOOR! VERSTOP JE GAUW!

gek he dat ze niemand vinden :')
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door webguy »

Over politie gesproken: m'n huisgenoot verteld net dat 'ie z'n MTB terug vond op het station, die een jaar geleden bij ons voor de deur gestolen is. Framenummer gecontroleerd met de politie, komt de "eigenaar" er aan, die hem "gratis van een vriend had gekregen". Krijgt binnenkort dus fiets terug. Niet heel snugger van de dief, wij wonen ~ 900 meter van Arnhem Velperpoort vandaan, en daar vond 'ie m.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Justin »

Hmmm, ik had op 28 december iets besteld uit Australië, en het is nu 1 februari. Nu weet ik dat het bij bootpost minimaal 3 weken wachten is, maar als dat ding voor 14 februari niet binnen is, dan moet ik denk ik maar aan de bel trekken :P...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

Justin schreef:Hmmm, ik had op 28 december iets besteld uit Australië, en het is nu 1 februari. Nu weet ik dat het bij bootpost minimaal 3 weken wachten is, maar als dat ding voor 14 februari niet binnen is, dan moet ik denk ik maar aan de bel trekken :P...
Joh ik wacht al sinds 7 oktober op een stationsklok via Bahnshop1435. Nadat ik 2 weken geleden vroeg of het godverdomme de DDR was dat ik drie bloody hell maanden moest wachten op een fucking KLOK kreeg ik te horen dat men ook maar afhankelijk is van toeleveranciers en dat de boel in de derde kalenderweek verwacht werd. Het is nu de vijfde kalenderweek en de stilte regeert.

En dat is gewoon EEN land verderop he, niet achtentwintig.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Justin »

Hehe, ik zit even een fictieve aanvoerroute te bedenken, zo'n 27000km over zee. Enig idee hoe hard een zeecontainerschip vaart? 10 knopen ofzo?

Maar wel vervelend, dat het zo dichtbij, en toch ver weg is :(.

Ik zit overigens te zoeken naar een track-and-trace number ofzo...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

Heel erg heet van de pers:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8RIgvQviocA[/youtube]
Letterlijk een meelaanval :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Dexter »

Hij staat erbij alsof het in het script staat. Ségoléne zal wel zeggen als ie thuiskomt: "Wat zie je witjes!" :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door STF »

Het sloopbedrijf gaat morgen beginnen met de stacaravan te slopen waar ik laatst al eens een foto van geplaatst had.
Brr, waar ze zin in hebben met die kou... Momenteel -9 hier...

Waarschijnlijk gaan er dit jaar in totaal twee stacaravans gesloopt worden, net als vorig jaar dus.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

Justin schreef:Hmmm, ik had op 28 december iets besteld uit Australië, en het is nu 1 februari. Nu weet ik dat het bij bootpost minimaal 3 weken wachten is, maar als dat ding voor 14 februari niet binnen is, dan moet ik denk ik maar aan de bel trekken :P...
Ik heb ooit een nieuwe Cisco Catalyst 4512 besteld en dat ding had een levertijd van 8 maanden. De pallet was kwijt in New York City :/
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Justin »

Holy shit, 8 maanden?!

Zat nog leuke scenario's te bedenken voor de route (Brisbane-Jakarta-Colombo-Rode Zee-Alexandrie-Kreta-Malta-Gibraltar-Lissabon-Europoort):

* kan vastlopen op koraalrif
* overvallen door Somalische piraten
* overslagterminal in Egypte vertraging
* staking havenpersoneel Griekenland
* ongeluk in straat van Gibraltar....

Je zou maar wat besteld hebben van dat ene schip wat bij Nieuw-Zeeland fout ging =P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Thom91 »

Costa Concordia ligt in de weg ;)
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

Update: Mijn klok wordt ineens kalenderweek 10 :')
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Justin »

Dat is tenminste wel concreet :'). Kan je het niet zelf ophalen :P?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

Justin schreef:Hehe, ik zit even een fictieve aanvoerroute te bedenken, zo'n 27000km over zee. Enig idee hoe hard een zeecontainerschip vaart? 10 knopen ofzo?
Ik weet niet hoeveel een knoop precies is (ik dacht 1,8 kilometer ofzo), maar als zo'n boot maar 10 knopen vaart is het waarschijnlijk nog sneller om van Australië naar Nederland te roeien en te fietsen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Justin »

Tja luchtpost is natuurlijk veel sneller, maar zoals je wel weet is het op intercontinentale vluchten gelijk 3x zo veel. En bootpost is al niet zo goedkoop ;) (20 euro verzendkosten was dit).

Volgens mij vaarde een buitenvaartschip minimaal 19 knopen...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

Justin schreef:Dat is tenminste wel concreet :'). Kan je het niet zelf ophalen :P?

Lekker concreet ja. In week 12 krijg ik ineens te horen dat het inmiddels week 18 wordt :')

Die klok heeft straks meer vertraging opgelopen dan het hele huis waar die komt te hangen _O-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Suus »

Je kan trouwens wel merken dat het koud is, ik heb bijna een kruiwagen nodig om alle vergeten handschoenen, mutsen en sjalen op het werk af te voeren naar de klantenservice :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:
Justin schreef:Dat is tenminste wel concreet :'). Kan je het niet zelf ophalen :P?

Lekker concreet ja. In week 12 krijg ik ineens te horen dat het inmiddels week 18 wordt :')

Die klok heeft straks meer vertraging opgelopen dan het hele huis waar die komt te hangen _O-
Die klok moet dan wel heeeeeeeeel bijzonder zijn (heb je er een foto van)?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Fles »

NOGAL bijzonder jijweetzelluf _O_

Afbeelding
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door ODRAIL »

Bedankt he voor de foto :mrgreen: :wink:.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Jef400 »

Dat ik aan het kijken ben voor een andere school......
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door webguy »

Justin: internationale post kan er jaren over doen... Het langste dat ik weet (waar het niet een of ander bijzondere brief ofzo was) was 7 jaar van Amerika naar Ethiopie. Dat schip was vast ergens gestrand ofzo...
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door Aking »

Dat ik blij ben dat ik niet naar Gvc gelopen ben voor het nachtnet, want dat komt daar blijkbaar niet meer tegenwoordig :')
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #103

Bericht door deadlock »

Justin schreef:Holy shit, 8 maanden?!
Ja we zijn op een gegeven moment maar naar Cisco in Amsterdam gereden om daar verhaal te halen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten