Mag ik even kwijt #104

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Suus »

174,80

Waarvan 48 euro voor Oslo - Göteborg met Railpluskorting (30 + 18 euro)
50,80 voor Göteborg - Kopenhagen inclusief verplichte reservering (de X2000 is Europa's grootste prijzenbingo)
39 euro voor een Europa-Spezial Denemarken
29 euro voor een Europa-Spezial Nederland
8 euro voor 2 zitplaatsreserveringen (en dan 1 vervolgreservering gratis)

Met het vliegtuig is goedkoper, maar je ziet een stuk meer. de SAS brengt mij een paar dagen voor deze reis voor 102 euro van Amsterdam naar Oslo en dat is inclusief boekingskosten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door hauptbahnhof »

Echt lekker, als je bureaustoel zodanig stuk is (bij een van de wielen) dat een nieuwe kopen noodzakelijk is. Alleen zijn veel van de leuke modellen op dit moment uitverkocht en ben ik of op de heel dure (>130 euro) of juist op de goedkope modellen (zonder armleuning bijv) aangewezen... -o-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Suus »

Je moet eens naar de FINGAL van IKEA kijken: 40 euro en met armleuningen :idea:

Wieltjes van IKEA-stoelen zijn bovendien individueel vervangbaar.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door JWM »

Helaas heeft Alberto Stegeman gister de illegale IKEA inmiddels om zeep geholpen :')
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door hauptbahnhof »

Het zijn niet de wieltjes wat stuk zijn maar: (ik ga proberen het uit te leggen: deze stoel heeft een metalen 5 poot, waar de wieltjes dus onderin zitten. Die wieltjes zitten in een gat. Dat gat is dus gewoon een metalen plaatje met een gat in een midden, gelast aan de onderkant van die 5-poot. Alleen na jaren dus is 1 van die metalen plaatjes stuk gegaan...

Mijn stoel lijkt behoorlijk op deze: http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/bure ... 72_512678/

Ben nu aan het twijfelen tussen de Ikea-stoel en deze...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Suus »

JWM schreef:Helaas heeft Alberto Stegeman gister de illegale IKEA inmiddels om zeep geholpen :')
Is die man weer terug met dat kansloze programma van hem? Ik snap niet dat hij niet gewoon de politie belt :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:
JWM schreef:Helaas heeft Alberto Stegeman gister de illegale IKEA inmiddels om zeep geholpen :')
Is die man weer terug met dat kansloze programma van hem? Ik snap niet dat hij niet gewoon de politie belt :')
Die komen na 45 min aanzetten, plus dat je nu de politiek erbij krijgt. Als hij dat gedoe met de koninklijke vliegtuig bij de Marechaussee had neergelegd, was er niks van gekomen..

Net zoals dat Joran niet zo'n rel was geworden als Patrick en Peter R. de Vries hem niet in die auto hadden zitten.

Geld, that's all that counts ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Suus »

De politie is er in Amsterdam wel sneller dan binnen 45 minuten, met een beetje geluk al binnen een paar minuten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Thom91 »

Niet voor een niet-noodgeval hoor ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Suus »

Ik heb achter mijn oude huis wel eens een wildkampeerder gehad, binnen 20 minuten waren ze ter plaatse en na nog eens tien minuten was de wildkampeerder opgerot.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Fles »

De Elfstedentocht zou eventueel ook op een zondag kunnen worden verreden.

Dat zei voorzitter Wiebe Wieling van de Vereniging De Friesche Elf Steden maandag in het tv-programma Nieuwsuur.

''Als het niet anders kan, rijden we ook op een zondag'', aldus Wieling. Voor sommige rijders zou die dag een probleem kunnen zijn omdat zij uit religieuze overwegingen de zondagsrust willen respecteren.
Net zoals iemand die bloedserieus komt verkondigen dat oorlog voeren DESNOODS ook buiten kantooruren kan :')
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door JeePee »

Doe maar op gewoon op zondag ja. Scheelt ook weer wat drukte in het noorden :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Fles »

JeePee schreef:Doe maar op gewoon op zondag ja. Scheelt ook weer wat drukte in het noorden :)

Al die Staphorsters die zich bij de overweg staan te verkneukelen op al die extra ingezette Virm-Double-Six treinen iedere 5 minuten die allemaal mensen naar de EST brengen WAAR ZIJ OOK WEL BIJ HADDEN WILLEN ZIJN :D

Maar ja :')
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
JeePee schreef:Doe maar op gewoon op zondag ja. Scheelt ook weer wat drukte in het noorden :)

Al die Staphorsters die zich bij de overweg staan te verkneukelen op al die extra ingezette Virm-Double-Six treinen iedere 5 minuten die allemaal mensen naar de EST brengen WAAR ZIJ OOK WEL BIJ HADDEN WILLEN ZIJN :D

Maar ja :')
:lol:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Vinny »

Staphorst heeft nog geen treinstation, dus dat scheelt...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Aking »

Nog geen? of geen meer? :P
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door deadlock »

Of alletwee.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door microshit »

jippiejeej :D zeer binnenkort een kennismakingsgesprek, bij Servex op Ut als Medewerker Railcatering :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Suus »

Compensatieregeling NS Hispeed:
Bent u in het bezit van een Fyra-abonnement?
Dan is uw Fyra Maandtoeslag gekocht tot en met 10 februari 2012 zeven dagen langer geldig. Wanneer uw abonnement bijvoorbeeld tot en met 19 februari geldig is, kunt u nu tot en met 26 februari reizen. Reizigers met een Fyra-jaarabonnement en Fyra Maandtraject kunnen restitutie aanvragen bij NS Hispeed Klantenservice. Wanneer u een losse toeslag heeft gekocht, kunt u deze bij een Trainmanager, servicemedewerker of de NS Hispeed balie inwisselen voor een toeslag zonder datum. Deze kunt u op een door u gewenst tijdstip gebruiken. U dient wel in het bezit te zijn van een geldig NS-vervoerbewijs.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door STF »

De sloper heeft aardig door gewerkt, is alweer bijna klaar:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1971
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Anne »

Vinny schreef:Staphorst heeft nog geen treinstation, dus dat scheelt...
station staphorst
Al weer wat jaartjes weg.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Justin »

Heb gezien dat mijn laatste cijfer is geregistreerd, dus heb me nu maar uitgeschreven bij UU. Studiefinanciering (nou ja, had al 2 jaar geen basisbeurs meer) stopgezet, en ook m'n SOV-reisproduct laten stopzetten per 1 maart. *sniksnik*. Hello real world :P.

Wel gelijk even het afstudeeraanbod aangevraagd... dus nog oude VDU en 2 dagkaarten voor noppes :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Stefan »

Ik ben inmiddels rustig aan het uitzoeken wat ik aan het eind van dit schooljaar wil gaan doen voor als de 'trend' zich voortzet dat ik het (helaas) niet ga halen, ben er nog niet uit.. Maar zou toch best graag naar Engeland willen om daar aan de slag te gaan, geen idee of het gaat bevallen.. Maar dat zien we dan wel weer. :)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1971
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Anne »

De Friezen hebben wat bijzonders met de ov-chipkaart als je de Connexxion site mag geloven.
Maxx Leeuwarden is Stadsbus voor Leeuwarden. Maxx biedt u veel extra service; veel ritten en goede informatievoorziening.

Maxx Vervoerbewijzen
Op de Maxx bussen rijdt u met de OV-chipkaart of een geldig abonnement. Ook zijn er OV-ritkaarten te koop op de bus voor € 2,00. U kunt niet overstappen met de OV-chipkaart.
Is dit de extra service van goede informatie voorziening?? :N
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door microshit »

microshit schreef:jippiejeej :D zeer binnenkort een kennismakingsgesprek, bij Servex op Ut als Medewerker Railcatering :)
Morgen 13 uur :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 gasten