Mag ik even kwijt #104

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Jef400 »

Nou gast. Dit was niet meer als poep te herkennen. Alleen aan de kleur
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door deadlock »

Je snapt volgens mij niet helemaal dat je in de zeik genomen wordt.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Jef400 »

Jawel jonguh. Maar ik moet altijd een raar antwoord teruggeven.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Daniel »

Ehm juist ja... volgens mij heeft er hier in de buurt iemand vuurwerk over. Al anderhalve maand wordt er in Amersfoort-Zuid eens in de zoveel tijd nog wat siervuurwerk afgeschoten :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door deadlock »

Sorry Daniel, ik ben onderweg naar Utrecht en dacht in Amersfoort wel even een poepje te kunnen laten.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Fles »

Een strontvlaag van jou is nou niet direct het eerste waar ik aan denk bij "SIERvuurwerk" hoor deadlock :N
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Klaasje »

:mrgreen:
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door JeePee »

Halve elfstedentocht geschaatst. Gezien de kwaliteit van het ijs was het niet uitschrijven van de elfstedentocht een volkomen juiste beslissing. Grotendeels niets mis mee, maar er zaten stukken bij pfff...
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Michael »

Ik heb mijn kamer effe opgeruimd. Was weer hoognodig
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door htm_tram »

Zozo net ging het brandalarm af. Vanaf het begin van de melding totdat ik beneden buiten stond toch ruim 10 minuten...
Snel schoenen aan en een dikke trui pakken. Vervolgens via het trappenhuis 100 meter naar beneden gewandeld... Natuurlijk vals alarm maar er waren alweer verschillende geruchten. Zou gaan op nummer 14 maar dat kantoor stukje staat leeg, Een verhaal of de parkeer garage op -1 en een verhaal over een brandmelder die is ingetikt... Nadat de brandweer weg was nog wachten op de huismeester om het alarm uit te zetten en de (brand)liften te resetten...

Maar daardoor zie je wel een keer alle aanwezige buren... :roll:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door STF »

Wij waren ooit een proefwerk aan het maken op de middelbare school toen het brandalarm als ontruimingsoefening ging, dat werd me toch een ruzie tussen onze docent en het personeel dat de ontruimingsoefening begleide. "ZE ZIJN HIER EEN PROEFWERK AAN HET MAKEN, WIJ DOEN NIET MEE!!!"
Goed dan slaan we jullie wel over met de ontruiming werd er besloten, maar dat werd totaal niet gecommuniceerd met de andere personeelsleden dus elke drie minuten kwam er weer een man het lokaal in stormen met de boodschap dat het gebouw ontruimd werd. De docent ontplofte op het laatst zowat... :lol:

Op het MBO ging een keer het brandalarm terwijl er geen sprake was van een oefening, de docent stond er op dat we in het lokaal bleven want hij was met een belangrijke les bezig en het was waarschijnlijk toch vals alarm. Wij waren die les al lang zat en hadden wel even zin in pauze dus hebben de docent overtuigd dat je een brandalarm altijd serieus moet nemen, whahaha. :Y

Op mijn moeders vroegere werk werd altijd direct de resetknop ingedrukt, niemand controleerde of er daadwerkelijk wat aan de hand was. Maar met een brandalarm dat twee keer per week af gaat, kan ik dat ook wel begrijpen ja.

Net als brandalarmen heb je ook aan inbraakalarmen helemaal niets; ik heb drie keer meegemaakt dat het inbraakalarm af ging en niemand een code had om het uit te zetten. Laat maar loeien dan, zal vanzelf wel een keer een beveiligingsbedrijf o.i.d. verschijnen denk je dan. Nou vergeet het maar, in alle drie de gevallen is er nooit iemand gekomen, zelfs na een uur niet... En ging om drie verschillende panden; een sportclub, een verenigingsgebouw en een restaurant.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door htm_tram »

Dat doet me weer denken aan de oefening van een bommelding op het roc leiden. Wij lopen net op de binnenplaats naar de kantine omdat de leraar afwezig was. Opvallend stil in de kantine. Komt een leraar binnen stormen en vraagt of wij niks hoorde. Zegt hij oke blijf maar zitten... 10 min later komt de brandweer met een geel hesje en word boos. Wij wisten van niks... Is een grote rel geworden tussen de BHV, brandweer en het management van school.

Zit nu in tram 19. In 1x een remming en hoor de harde fluit. Blijkt er een jong poesje op de rails te lopen. Heeft uiteindelijk honderden meters over de railsstaaf voor de tram uit te rennen... :-p
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Suus »

Hmm, opvallend, ik heb nog steeds geen strooiwagen van de gemeente gezien op het door auto's druk bereden fietspad hier. Normaal zijn ze er altijd als de kippen bij.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Jef400 »

Jij ook al STF. Ik al 2x. Geweldig.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door STF »

Wat twee keer?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Ardan »

Mijn vriend is coördinator van de garderobegroep in het COC. Vanmiddag om twee uur moest hij daarheen om met wat anderen te beslissen over de nieuwe kleuren in het hok en de entree want er gaat geverfd worden. Buiten is het spekglad, hij is nog niet terug en je maakt mij niet wijs dat je er VIER uur over doet om een kleurtje te bepalen.. Begin me wel een beetje zorgen te maken, zeker met die gladheid. Kan hem ook niet bellen want mijn beltegoed is op...
Ik doe ook maar wat
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Jef400 »

STF schreef:Wat twee keer?
Proefwerken met brandalarm
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Daniel »

Wat de brandalarmen betreft... op m'n middelbare school ooit ook één keer een oefening gehad. Dat 'ie er ging komen was al ruim van te voren herkenbaar: men had namelijk overal de beveiliging van de nooddeuren afgehaald :P Desondanks ging het bij die oefening alsnog mis, bij één van de nooddeuren bleek de deur in het hekwerk rondom het schoolgebouw nog op slot te zitten.

Bij m'n eerste baan was het tijdens een oefening dan weer erg aantrekkelijk snel het gebouw te verlaten, want bij het openen van de nooddeur ging ook het inbraakalarm af. En dat was me toch een irritante herrie dat dat maakte.
En op m'n huidige werk een keer een ontruiming gehad nadat een monteur van het ontruimingsalarm een gaatje aan het boren was waardoor het alarm af ging (stof had rookmelder geactiveerd). En dan bij het nalopen van de lijst met aanwezigen als eerste naam "Visitor" :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Jef400 »

Volgens mij is ene Etienne leven in dooie forums aan het werpen
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Meltrain »

STF schreef: Net als brandalarmen heb je ook aan inbraakalarmen helemaal niets; ik heb drie keer meegemaakt dat het inbraakalarm af ging en niemand een code had om het uit te zetten. Laat maar loeien dan, zal vanzelf wel een keer een beveiligingsbedrijf o.i.d. verschijnen denk je dan. Nou vergeet het maar, in alle drie de gevallen is er nooit iemand gekomen, zelfs na een uur niet... En ging om drie verschillende panden; een sportclub, een verenigingsgebouw en een restaurant.
Ach, als je een camera hebt, kom je vrijwel overal wel binnen/buiten :lol: :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PRKB_vpHd3E[/youtube]
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Fles »

Hijsfijn :')

Afbeelding
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door STF »

Het Chinese restaurant aan de overzijde van de straat, heeft alweer een reclamebord er extra bij gehangen maar zolang ze de kwaliteit van het eten niet verbeteren, kun je 100 reclameborden ophangen, maar komt er toch echt niemand. De vorige eigenaar had nauwelijks reclameborden en het zat er altijd vol...
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Stefan »

Ik zit al een hele tijd na te denken om richting Engeland te verhuizen samen met een vriend, maar ik denk dat het er dit jaar toch van gaat komen. Althans, da's mijn planning nu. :Y Gezien de laatste cijfers die ik terug heb gekregen en m'n motivatie die echt onder het nulpunt begint te raken heb ik niet echt het idee dat het dit schooljaar allemaal meer goed gaat komen, het is jammer, maar goed.. Helaas. :') Idee is nu dus om tot na de zomervakantie te gaan werken en dan die kant eens op te gaan. Wie weet bevalt het totaal niet en ben ik snel weer terug, maar kan ook net zo goed andersom zijn. Ik ben benieuwd. :)

Dit verhaal krijgt zeker een vervolg.. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door ODRAIL »

Stefan schreef:Ik zit al een hele tijd na te denken om richting Engeland te verhuizen samen met een vriend, maar ik denk dat het er dit jaar toch van gaat komen. Althans, da's mijn planning nu. :Y Gezien de laatste cijfers die ik terug heb gekregen en m'n motivatie die echt onder het nulpunt begint te raken heb ik niet echt het idee dat het dit schooljaar allemaal meer goed gaat komen, het is jammer, maar goed.. Helaas. :')
Tja, dat had ik vijf jaar geleden ook met mijn opleiding. Het is daarna nooit meer goed gekomen bij mij. Achteraf best wel zonde, maar ook wel goed. Toen had ik er een schooltijd opzitten die maarlieftst 27 jaar geduurd heeft (ook met een aantal deeltijd opleidingen, dat wel).
Laatst gewijzigd door ODRAIL op ma 13 feb 2012, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #104

Bericht door Stefan »

De studie die ik nu doe is Logistiek en Economie. Nu heb ik jaar 1 wel volgemaakt en ben verder gegaan met de gedachte 'misschien is het volgend jaar anders', maar helaas.. Had zelf verwacht om meer logistieke vakken te krijgen en niet de hele dag bezig te zijn met dingen als voorraadbeheer. Ik weet dat het er bij hoort, dat snap ik ook, maar om er áltijd mee bezig te zijn, daar heb ik geen zin in. :P

En tsja, nu heb ik al een hele tijd het idee om de kant van Engeland op de verhuizen en nu gaat het waarschijnlijk wel lukken, dusja.. Denk dat ik me daar maar voor in ga zetten dan! :Y
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 31 gasten