Het Grote Blundertopic #9

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daantje »

Daniel schreef:Het lampje van m'n afzuigkap had het begeven. Nu stond ik vrijdagavond al in de supermarkt bij het schap met lampen, maar toen bedacht ik me dat ik niet had gekeken wat voor lampje erin moest. Van 't weekend wel gedaan dus vandaag maar weereens op zoek gegaan naar het juiste lampje. Zijn toch best veel soorten kleine lampjes die ik zo'n beetje allemaal in m'n hand gehad heb.
Eenmaal het juiste type gevonden bleek er gewoon op het doosje te staan dat het een lampje voor afzuigkappen is, dat had ik dus vrijdag ook al wel kunnen zien :lol:
Toevallig heeft het lampje bij mij het ook afgelopen weekend begeven dus ook maar eens op zoek naar een nieuw lampje. Goed te weten dat het op het doosje staat :p
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door STF »

Normaal gesproken is dat altijd bij afzuigkappen, koelkasten en magnetron-ovens:

fitting E14
wattage 15w
voltage 230v
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daniel »

Die van Philips zitten in een rozerood gekleurd doosje, zoekt wellicht nog wat sneller. Aannemende dat het redelijk standaard is dat er een rechthoekig-achtig 40W ding in gaat, d'r is namelijk ook nog een ander wattage in de categorie "Appliances" maar die was voor magnetrons geloof ik.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Michel staat in de keuken, ik niet ;)
Ik ben blij voor je. Wat een godvergeten randdebiel is dat zeg.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door STF »

Voor ovens heb je speciale hittebestendige lampjes.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Michael »

Ik had weer eens een blunder op het werk: Ik had 3 EK burgers gemaakt wil ik de broodjes op de bin zetten. Vallen ze er allemaal af zo de grillvriezer in waar net iemand patty's uit aan het halen was. Gevolg: 3 burgers verspil en een behoorlijk aantal Hamburger patty's die weggegooid konden worden omdat er saus en dergelijke op zat
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Gekko123 »

Vandaag wou ik na een potje bowlen met vrienden naar mijn moeder gaan. Ik wist dat ik wat zou gaan vergeten, dus let ik extra op. Vervolgens ben ik net betrokken, bedenk ik me dat ik de kader van mijn telefoon was vergeten. Die heb ik wel nodig aangezien ik morgen moet werken. Een opgeladen mobiel is toch wel een vereiste. Dan maar weer op en neer naar Delft om de lader op te halen...
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daan »

Gekko123 schreef:Vervolgens ben ik net betrokken, bedenk ik me dat ik de kader van mijn telefoon was vergeten.
Nee, dit gaat lekker :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door deadlock »

DYAC gok ik zo ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Ardan »

Ik probeerde net te pinnen toen ik terugkwam van mijn werk, maar mijn vingers waren een beetje vettig van het eten. En bij de ING komt het pasje niet zover uit de automaat bij teruggave, dus ik kreeg hem er niet uit. Na een tijdje pielen slikte hij mijn pasje in.. morgen naar de ING dus om hem weer terug te vragen :')
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door deadlock »

Ingeslikte passen krijg je niet terug. Je moet een nieuwe aanvragen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daantje »

Mja, volgens mij zijn ze dan ook gelijk geblokkeerd dus zelfs al heb je hem terug dan kan je er niets meer mee.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Ardan »

Hmm, ik hoop dat ik dan niet van het kastje naar de muur word gestuurd want het gebeurde bij de ING, maar ik zit bij de SNS :')
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Hmm, ik hoop dat ik dan niet van het kastje naar de muur word gestuurd want het gebeurde bij de ING, maar ik zit bij de SNS :')
Je moet gewoon nu bellen met de bank dan heb je einde van de week je nieuwe pinpas.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Michael »

Ik kreeg gisteren op het werk een heet frituurmandje tegen mijn pols aan waardoor ik er nu een flinke rode plek heb zitten. Gelukkig doet het geen pijn meer
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Justin »

Hmmm, te lang op de wc zitten op werk was niet zo'n goeie zet --> De lichtsensor zit bij de eerste deur van de wc. Als ik vervolgens te lang op de pot zit, gaat het licht in de wc-ruimte dus zelf ook uit, aangezien de sensor niet door deuren heen kan detecteren... En dus zit je maar in het donker :X :')
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Ik ontving vandaag een e-mail van een communicatiemanager over een lopend project bij mij op het werk.

Afbeelding

379 e-mailadressen in het 'Aan' veld, 7 e-mailadressen in het CC-veld. :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door webguy »

Als je zoveel mensen mailt moet je echt een mailinglijst gebruiken. Alleen de grote van het mailbericht wordt dan al meer dan 1 MB voor al die adressen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Het mailsysteem kan niet omgaan met mailinglijsten, maar we hebben wel forwarders (aan een generiek e-mailadres worden meerdere ontvangers gekoppeld) en "groepen", e-mailadressen kunnen in het adresboek aan een groep gekoppeld worden, wanneer je dan de groep aanklikt worden alle mensen in die groep gemaild.

Overigens, een e-mail kan niet worden verstuurd als een e-mailadres niet bestaat, je krijgt dan een pop-up dat de mail niet verstuurd kan worden.

Oja, en het mailsysteem zou vervangen worden maar er is nog steeds geen communicatie over geweest dus het duurt nog minstens twee maanden :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Thom91 »

Zojuist nieuwe collegekaart gehad voor het volgende jaar.
Gelukkig heeft de onderwijsinstelling nu nieuwe harde pasjes. Helaas zitten die zo hard vastgelijmd aan het papier dat ik eerst nog met de stickerverwijderaar over me pas heen moest :')
Komt wel goed schatje.
VIRM
Berichten: 7570
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door VIRM »

Gisteravond dacht ik mijn bril veilig en wel op mijn bureau neer te hebben gelegd.
Niet dus. Hij kwam op ener van een manier ongelukkig ten val op de vloer en een van de brilglazen vloog eruit. Helaas is mijn vaste opticien pas dinsdag weer open. Tot die tijd heb ik een oudere/reservebril op m'n neus, maar die heeft volgensmij net iets andere scherpte.

Oeps...
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Vandaag boodschappen gedaan bij de Ap.

Ik was mijn bananen aan het wegen bij de weegschaal en drukte op het knopje voor de bon, en toen kwam er een bon op waar heel groot GRILL op stond :mrgreen:

Daarna kocht ik een Kleintje brood (een heel gesneden brood dat 50% kleiner is dan een normaal brood) en op de zak zit ook een sticker GRILL :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door microshit »

Klopt. De normale blauw/witte stickers zijn momenteel niet leverbaar, dus er moet worden uitgeweken. Op het brood zouden tegenwoordig gelige stickers met "Bakkerij" moeten zitten.

Heeft jouw Ap een Grill&Steak afdeling? Indien niet, kan het ook zijn dat die stickers per ongeluk binnen zijn gekomen en ze er gewoon snel vanaf moeten.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Jazeker heeft mijn Ap een Grill&Steak, heb bij de dienstdoenende kok al wat lekkere kipkluifjes gehaald :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Ik stond gisteren in de rij voor de kassa in een kledingwinkel en de mevrouw voor mij had geen geld om haar spullen te betalen. Vond het vrij gênant -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 44 gasten