Het Grote Blundertopic #9

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Jef400 »

Bee, maak je a.u.b. niet zo druk. Op zo'n manier word je al gauw een zeikerd gevonden.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

JeffreyMeijer schreef:Bee, maak je a.u.b. niet zo druk. Op zo'n manier word je al gauw een zeikerd gevonden.
En dan loopt de buurman langs, struikelt over de barbecue waardoor de kolen eruit vallen precies op het moment dat de buurvrouw een verdieping beneden haar vuilniszak wil wegbrengen. Verminkt voor het leven :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Jef400 »

Rustig aan man. Ik zie ook genoeg gevaarlijke situaties in het verkeer, op treinstations en in winkelcentra. Je moet dat soort dingen niet willen bedenken. Ik ben ook is slachtoffer geworden van zo een situatie. Laat het lekker.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Justin »

Telt je vinger snijden (net onder je nagel) bij het ontkronen van aardbeien ook als een blunder :( :')?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door STF »

Nee als een niet-arbeidsgerelateerd-ongeval.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Meltrain »

JeffreyMeijer schreef:Rustig aan man. Ik zie ook genoeg gevaarlijke situaties in het verkeer, op treinstations en in winkelcentra. Je moet dat soort dingen niet willen bedenken. Ik ben ook is slachtoffer geworden van zo een situatie. Laat het lekker.
Ja joh, dat is de instelling. :D
Lekker het gevaar opzoeken. :D En als er dan iets ernstigs gebeurt lekker zeggen: "Ich habe es nicht gewusst." :D
Prima, veel succes in het leven. :pos:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Justin »

Sinds deze week zijn er werkzaamheden aan de fietspaden aan de Zwijndrechtse zijde van de brug tussen Dordrecht en Zwijndrecht. Dat levert nog eens ergernis op, omdat je ze moeilijk kan ontwijken via het gras, en dus een stukje om moet fietsen (en je dan pas merkt hoe verwend men in Nederland is met de platte bodems).

Een van de omreismogelijkheden om vanuit Dordrecht richting de westelijke wijken te gaan, is om vanuit Dordrecht komende direct richting station Zwijndrecht fietsen (in plaats van via de dijk/boven de A16). Je moet hierbij dan een stukje goederenspoor zonder overgangsbeveiliging kruisen. Het is dan niet erg handig om een bocht te maken bij het passeren van de overgang --> juist, mijn wiel kwam dus tussen het spoor en het asfalt terecht en ik pleur van m'n fiets af :'). Wonder boven wonder kon ik er in een split second vanaf springen en ik kwam dus met beide benen op de grond terecht. Ik was overigens binnen 3 seconden weer verder gaan fietsen, maar het zag er een beetje... idioot uit :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Ik ging vanavond friet met een snack halen bij Snackkraam Rezk en de Vries. Helaas was de kraam er vandaag niet, dus ging ik maar naar Snackkraam Pikedo. Deze kraam heeft echter geen kroketten in hun assortiment en de frikandellen, kaassouflees en kipknotsen waren ook al uitverkocht :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Jef400 »

Meltrain schreef:
JeffreyMeijer schreef:Rustig aan man. Ik zie ook genoeg gevaarlijke situaties in het verkeer, op treinstations en in winkelcentra. Je moet dat soort dingen niet willen bedenken. Ik ben ook is slachtoffer geworden van zo een situatie. Laat het lekker.
Ja joh, dat is de instelling. :D
Lekker het gevaar opzoeken. :D En als er dan iets ernstigs gebeurt lekker zeggen: "Ich habe es nicht gewusst." :D
Prima, veel succes in het leven. :pos:
Als je genoeg hebt meegemaakt krijg je wel zo een instelling. Niet bewust opzoeken natuurlijk.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door deadlock »

Meltrain schreef:Ja joh, dat is de instelling. :D
Lekker het gevaar opzoeken. :D En als er dan iets ernstigs gebeurt lekker zeggen: "Ich habe es nicht gewusst." :D
Prima, veel succes in het leven. :pos:
Niemand zegt dat je het gevaar moet opzoeken maar de kans dat er iets gebeurt is dusdanig klein dat het niet de moeite waard is om je druk over te maken. Zo kan je maar beter ook niet gaan wandelen want stel je voor dat je aangereden wordt.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Ronald »

Ik koop dus nooit meer zo'n dure paraplu. 26 keer denk je eraan hem mee te nemen en de 27e keer laat je 'm liggen op een stationsbankje in Esch-sur-Alzette -o- .
Maar goed, dat was gisteren in de stromende regen. Gelukkig was het vandaag droog en zo'n 10 ( :!: ) graden warmer.
TLP
Berichten: 1554
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door TLP »

Er had daarnet een chauffeur zijn zaakjes weer prima voor elkaar...

Hij rijdt door bij een halte waar op de stopknop is gedrukt. Zijn motivatie naar de gedupeerde: 'Ja maar bij de vorige halte stopte ik ook voor niks dus nu vertrouwde ik het niet meer.' Gedupeerde: 'Daar had ik niks mee te maken, en stopknop is stoppen dus u had dit moeten doen.' Chauffeur laat hem er wel uit, maar vertrekt vervolgens wel als een gek van de halte en scheurt over de rotonde heen waardoor ik tegen het raam aangedrukt werd...
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daan »

Is Dexter op vakantie of zo? Heb hier al een tijdje geen blunder van hem gezien... :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Ardan »

Wat denk je? Die zit constant met Caspar door Frankrijk of Roemenië of weet ik veel wat voor godsvergeten oord rond te scheuren :)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daniel »

Zit net online de weekaanbiedingen van de plaatselijke Plus te bekijken, staat er een artikel tussen met een aanbiedingsprijs die 11 cent hoger is dan de normale prijs :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Wat denk je? Die zit constant met Caspar door Frankrijk of Roemenië of weet ik veel wat voor godsvergeten oord rond te scheuren :)
GRATIS ook nog :twisted:
erjeebee
Berichten: 1355
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door erjeebee »

Uit een mail die aan een grote groep waaronder ikke is gericht:

Graag ook goed je eigen e-mailadres lezen en bij eventuele fouten herstellen en terugsturen naar iedereen.

Ben ik nou debiel?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

:D _O- :')
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daan »

Hahaha, prachtig _O-
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Geert »

Sowieso, mensen die bij >10 ontvangers nog iedereen in de To: plaatsen :') Doe dat eens niet :')
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

of in de CC: :N

Lekker open en bloot emailadressen in het rond sproeien. Ooh ooh ooh wat krijgen we toch veel spam :cry: boe-hoe :cry:

:neg:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daantje »

Geert schreef:Sowieso, mensen die bij >10 ontvangers nog iedereen in de To: plaatsen :') Doe dat eens niet :')
Als ik een feestje geef oid en daar bewust een groep mensen voor uitnodig dan doe ik dat vaak juist wel. Kan iedereen zien wie er verder ook nog is uitgenodigd en daarmee afspraken maken over samen rijden/kado's/etc. Vind dat zelf vaak wel handig. Sowieso kent iedereen elkaar dan meestal toch wel zodat die e-mailadressen ook geen geheim meer zijn.

Anders is het toen ik een mail kreeg van een symposium waar ik geweest was en alle geadresseerden (met privé-emailadres) in de 'to:' stonden, dat vond ik minder. Niet heel immunologisch Nederland hoeft mijn e-mailadres te weten.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Heb wel eens een mail gehad met een uitnodiging voor een afscheidssymposium van de hoogleraar van de vakgroep waar mijn studie tot behoord. Deze mail was naar ruim 360 personen gestuurd en alle e-mailadressen stonden in het to-veld. Vervolgens hebben meerdere keren mensen op het Reply-to-all knopje gedrukt om te reageren met als gevolg dat iedereen dagenlang kon "genieten" van alle mails die eigenlijk privé waren :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

Daantje schreef:Als ik een feestje geef oid

Dat doe ik nooit :P
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Geert »

Daantje schreef:
Geert schreef:Sowieso, mensen die bij >10 ontvangers nog iedereen in de To: plaatsen :') Doe dat eens niet :')
Als ik een feestje geef oid en daar bewust een groep mensen voor uitnodig dan doe ik dat vaak juist wel. Kan iedereen zien wie er verder ook nog is uitgenodigd en daarmee afspraken maken over samen rijden/kado's/etc. Vind dat zelf vaak wel handig. Sowieso kent iedereen elkaar dan meestal toch wel zodat die e-mailadressen ook geen geheim meer zijn.
Ja ok, dat is nog een ander verhaal. Maar als de ontvangers elkaar niet kennen --> Bcc :D
Bee schreef:Heb wel eens een mail gehad met een uitnodiging voor een afscheidssymposium van de hoogleraar van de vakgroep waar mijn studie tot behoord. Deze mail was naar ruim 360 personen gestuurd en alle e-mailadressen stonden in het to-veld. Vervolgens hebben meerdere keren mensen op het Reply-to-all knopje gedrukt om te reageren met als gevolg dat iedereen dagenlang kon "genieten" van alle mails die eigenlijk privé waren :')
Bij mij op de universiteit was er eens een e-mail door de afdeling inkoop per ongeluk een inkooporder had doorgestuurd naar een algemene mailinglist die naar alle studenten van de faculteit ging in plaats van de contactpersoon die ze wilden mailen. Blijkbaar zaten er geen restricties op die maillijst waardoor er binnen een half uur 100 reacties gestuurd werden door studenten. Wel geinig al die studentenhumor voor een keertje, maar uiteindelijk is het toch maar geblokkeerd ;)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten