Het Grote Blundertopic #9

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Gertjan »

Afbeelding
Ik sla toch maar even over denk ik.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Dexter »

He bah! :x :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Fles »

Zo lust ( :') ) ik er nog wel eentje :D


Afbeelding
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Dexter »

Ja, als je dat hebt hoop ik maar dat je ergens binnen zit in de buurt van een toilet... :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Justin »

Iewl, spuitkak!

Ik kom net onder de douche vandaan, dus loop hier thuis in boxer rond. Hoor ik ineens de bel bij de voordeur gaan, en ik ren naar beneden, omdat ik mijn zus verwachtte... waren het de Jehova's. Oepsie :D. Die blikken :D Ge-ni-aal :D :mrgreen:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door tsov »

:lol: :pos:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Ik heb ook nog wel zo'n mooi verhaal met Jehova's.

Ik was toen dertien en mijn ouders waren een weekend weg met het werk. Mijn oom en tante kwamen toen langs om dat weekend op te passen. Op een gegeven moment bellen Jehova's aan en ik doe de deur open. Ze vragen of mijn ouders thuis zijn, die ik met nee beantwoord. Mijn oom en tante zaten echter op de bank bij het raam naast de deur, dus ze trokken een heel vreemde blik van "wie zijn die volwassenen dan?". Uiteindelijk gaven ze maar een foldertje af :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door MdJ »

http://www.mobypicture.com/user/coen3fm ... sizes/full
Juuist. Ik wil best mezelf nomineren voor in dit topic dat ik er wel HEEEUL laat achter kwam wat de fout was :oops:
Laatst gewijzigd door MdJ op vr 16 mar 2012, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daniel »

De fout zal in de link zitten, krijg een mooi rood kruisje :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door MdJ »

Dan maar ff linkje van gemaakt... Krijg hem niet hier zo netjes als afbeelding. :oops: (maar zoiets mag in dit topic toch?)
Bij twijfel: gebruik beton.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Jef400 »

Lekkere Dirk bij jullie.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door AppleMoose »

Blundertje tijdens het koken op m'n werk. Rode peper snijden en dan aan je ogen krabben, vinden je ogen niet zo pretiig heb ik ervaren...
Gelukkig was de peper niet zo heefl sterk, dus ff deppen met vochtig theedoekje en het was weer over.
Laatst gewijzigd door AppleMoose op vr 16 mar 2012, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Meltrain »

Wat is een per? :mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door AppleMoose »

Sorry, moest peper zijn :D
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Ennes »

Enige tijd geleden sta ik met een collega te praten op het station, komt er een reiziger aan beetje gestresst, of ik haar kon inchecken want ze kon de incheck palen niet vinden, ik pak de kaart van de dame aan, beweeg mijn hand naar opzij en *BLIEP* ik check de kaart van de dame in. Wij stonden dus precies op de lijn waar de incheck palen stonden, en dat had de dame in kwestie dus niet opgemerkt (en nee wij hadden niet de enige zichtbare paal aan het zicht onttrokken, er staan daar meerdere palen) De vrouw liep uiteindelijk met een verbaasd rood hoofd weg, maar ze was dus wel ingecheckt :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Geert »

Oh, ik liep afgelopen donderdag de hele supermarkt door om couscous te zoeken en toen ik het uiteindelijk aan een medewerker vroeg stond ik dus gewoon NAAST het schap met de couscous :roll: Net zoiets dus :lol:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Wubbo »

Da's inderdaad een blunder, want dinsdag was je ook al op zoek naar de couscous. Of haal je nu ook de dagen door elkaar? ;-)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Geert »

-o- ja dus ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Vorig jaar reed tramlijn 7 in Amsterdam richting Flevopark lange tijd niet door de Witte de Withstraat wegens werkzaamheden aan de trambaan. Hoewel de straat wel aan herinrichting nodig was, was een belangrijke reden dat er nieuwe vuilcontainers moesten komen. Hiervoor moest het fietspad verbreed worden zodat de afvalwagens op het fietspad konden rijden (er was geen ruimte voor op straat door de bovenleiding van de tram).

Echter, nu heeft de afvaldienst nieuwe vrachtwagens gekocht die te breed zijn voor het fietspad. Dus dit jaar is men begonnen met het versmallen van het fietspad, het verplaatsen van de vuilnisbakken en het verhangen van de bovenleiding. Daardoor rijdt de tram ook dit jaar weer 4 maanden via een omleiding :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Jef400 »

Dit is ook wel typisch Amsterdams he. :lol: :lol:
Doet denken aan het verkeerscirculatieplan in Purmerend. Een rotonde door het stadje heen. Wethouder wist alleen niet dat de doorgaande route aan de noordelijke zijde van de ronde chronisch overbelast is.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door TheKnitter »

Gemeente Zwijndrecht is hier ook weer aan het blunderen. Maandag werd ons van de flat medegedeeld dat de "achterdoorgang" richting de Patrijs t/m woensdag 14 maart niet te gebruiken is ivm herstraatwerkzaamheden.
Wat blijkt: Maandag is het zand geleverd, dinsdag werden de stenen geleverd, woensdag is er door de gemeentewerkers amper iets gedaan, donderdag waren ze er niet, en vrijdagmiddag om 13:30 komen ze aan om de stenen te verwijderen. Om 15:30 stoppen ze, en waren ze nog niet klaar. En dat voor een stoep van hoogstens een meter breed en zo'n 200 meter lang. Ik heb ze héél veel op de schep staan leunen zien kletsen -o-
Ze schijnen het maandag af te gaan maken. Zal wel de zandlaag afscheppen zijn, dinsdag nieuwe zandlaag erop, woensdag de eerste helft bestraten en het donderdag afmaken, de gemeente kennende... De vorige keer waren ze 3 weken bezig om 400 meter lengte te herbestraten van zo'n meter breed -o-

Een andere blunder is van Staat Schilders, die momenteel onze bergingruimtes mogen schilderen van de woningbouw. Ik weet niet of daar mensen met verstand rond lopen, maar toch... De eerste keer dat ze de muren gingen verven, was de schuur niet te bereiken. Werd niet aangekondigd, sta je om 8:50 voor de deur die je naar de ruimte brengt waar de schuren te vinden zijn. "Nee, je kan je scooter niet pakken hoor, want wij zijn hier erg druk bezig" -o-
Na een discussie heb ik mijn scooter mogen pakken, want die pipo's waren vergeten een briefje op te hangen dat het niet kon.
Een week later gingen ze de vloeren aanpakken. Toen is er welgeteld één briefje met deze mededeling opgehangen, rond half 5 een dag voor start werkzaamheden, enkel in de lift. En laat ik die lift nou nooit gebruiken omdat je lopend 3x zo snel bent. Toen heb ik weer mijn scooter mogen meenemen, want ze waren nog niet begonnen... Ze zouden de communicatie gaan verbeteren, alweer...
Weer een week later ging de vloer voor de tweede behandeling. Toen hebben ze enkel een briefje bij de toegangsdeur bij de brievenbussen en bellenbord opgehangen, maar via die deur ga ik óók niet, want mijn moeder gaat maar naar de brievenbus. Toen was ik te laat, maar ik heb ze karton laten pakken, en kon alsnog de berging uit, en konden ze weer opnieuw beginnen :6

Nu hebben ze vandaag (zondag) een briefje opgehangen dat ze morgen beginnen met de afrondende werkzaamheden. Dit briefje is naast de liftdeur opgehangen, waar ik normaal niet mee ga. Eens kijken of ik morgen mijn scooter meekrijg *O*
Ik moet pas rond 10 uur weg, en ga echt hell-focking-no-way mijn nest om half 8 uit om voor 8 uur mijn scooter uit de schuur te krijgen, als het opnieuw slecht gecommuniceerd is...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

:')
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Justin »

Och, de mensen van de gemeente Zwijndrecht zijn nooit echt van die denkers geweest, m.b.t. infrastructuur -o- . Na dik 20 jaar is het nog steeds elke keer weer raak...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
TLP
Berichten: 1559
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door TLP »

Even iets heel anders. Mijn klokje liep vanochtend een uurtje voor. Denk ik dat het 11.15 is en dat ik me moet voorbereiden op een heel gezellig ( :?) lesje ICT. Loop ik vanuit m'n wiskundelokaal naar het ICT lokaal met de deur dicht, open ik deze, tref ik een verbaasde ICT-leraar aan: 'Het is nu pauze, engeltje'. Oops ja, het is pas 10.15 in plaats van 11.15! :oops:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Vrijdagmiddag stond ik in de rij voor de kassa bij de supermarkt. Achter mij stonden een man een een vriendin (maar duidelijk geen relatie) en toen vroeg de jongen aan de vrouw waar nu de chocolade was die ze wilde kopen. Trots liet de vrouw haar mueslirepen zien en ze wees naar de verpakking, kijk, deze zijn gezond en hebben chocolade. Waarna die vriend tegen haar zei: Dat witte is yoghurt, geen chocolade, want dan had dat er wel opgestaan. De vrouw keek nog eens goed, liep snel weg en kwam na een paar seconden terug met een pak van die Prince-chocoladekoeken :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten