Mag ik even kwijt #107

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Caspar »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=g11qWro1 ... re=related[/youtube]
Als je dit ziet... Dan is bij ons de infra toch een stukje beter. Let op bij 1min10sec. :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Suus »

Ach, dat is niets vergeleken met Leiden - Bodegraven :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door STF »

We begrijpen niet waarom er ineens niks meer lijkt te gebeuren bij de sta-caravan die we laatst bijna geschonken kregen. Direct nadat we dat "aanbod" hebben geweigerd zijn ze druk begonnen met de gehele caravan leeghalen en leegbreken, het is nu echt een lege rechthoekige ruimte, zelfs het keukenblok e.d. is weggehaald. Voor het einde van deze maand moet alles weg zijn hadden we afgesproken, maar daarmee bedoelden we ook de buitenkant mee, niet alleen de binnenkant... :lol:

Dus hebben ze nu een sloopbedrijf gebeld die het echt groffe werk gaat uitvoeren, maar hebben die nog geen tijd, of wat?
Het is in die sta-caravan nu een prima filmlocatie voor het RTL4 programma "Help mijn man is klusser!" :Y

Afbeelding
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Suus »

*O* Al 300 dvd's uit hun doosje bevrijd en een enkele reis prullenbak laten maken. Nog minstens 1450 te gaan *O*

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Als je dit ziet... Dan is bij ons de infra toch een stukje beter. Let op bij 1min10sec. :shock:
Wat een rednecks, daar rij je toch niet overheen??! Op het laatst lijkt het wel of die spoorstaven van rubber zijn gewoon, je ziet het inveren per wiel zo'n beetje :')

Dit gebeurt er als je het spoor zonder onderbouw op veen legt trouwens :lol:

Afbeelding

Maar daar rijden ze dan ook alleen met wat suffe toeristentreintjes en wat suffe turfkarretjes op.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door webguy »

Het lijken ook stalen dwarsliggers te zijn in die foto. Lijkt me dat dat opgegeven moment ook gaat kromtrekken...
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Michael »

Ik heb morgen toch weer een dienst. 12.00 tot 4.00. Moest eigenlijk van 18.00 tot 4.00. maar over 2 weken ben ik maar 3 dagen ingeroosterd dus vroeg ik aan de restaurantmanager of ie nog wat open plekken in het rooster had omdat ik 3 dagen wel weinig vind.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

En dus ga je maar 16 uur op rij lopen sloven _O-

Jij bent echt niet goed lekker bij je hoofd :N
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Michael »

Ik heb er geen problemen mee hoor. Had toch niks te doen morgen. Nu verdien ik dus mooi wat extra geld
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

Ja. Alleen jammer dat je na een uur of tien, elf finaal in elkaar knettert en dat je dan nog 5 uur moet, met allemaall dronken uitgaanspubliek in de tent. Veel plezier hoor :W
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Michael »

Ik heb al een hele tijd terug een dienst gehad die nog iets langer was. En dat was ook gewoon goed gegaan. Neem gewoon wat Redbull mee en dan moet het wel goed komen
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

Betaalt dat nou een beetje eigenlijk? Inclusief weekendtoeslag, nachttoeslag en overuren natuurlijk? :?:
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Freek »

Ff rekenen als ik dat zou draaien:
tussen 20-24 uur + 50%, tussen 24-4 +100% en een dienst van meer dan 12 uur dus +50%. Dat tikt wel lekker aan. Alleen werk ik niet in de horeca dus in het geval van MCD zal het wel +0% zijn.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Michael »

Wij krijgen niks extra's bovenop ons loon. Geen weekendtoeslag, nachttoeslag etc. Overuren kennen wij niet. Omdat wij betaald krijgen wat wij werken. Werk ik 20 uur in een week krijg ik er 20 betaald. werk ik bij wijze van spreken 70 uur in een week dan krijg ik er 70 betaald. Wel is mijn uurloon hoger dan het uurloon van iemand anders van mijn leeftijd. Dit omdat ik school erbij doe.
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1971
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Anne »

Kom bij de verkeersinformatie het volgende tegen:
A67 tussen Eindhoven en Venlo
Van vrijdag 23 tot maandag 26 maart en van 30 maart tot 2 april voert Rijkswaterstaat asfalteringswerkzaamheden uit aan de A67 tussen Venlo en Eindhoven. Het eerste weekend is de A67 in de richting van Eindhoven afgesloten tussen Helden en Geldrop. Het weekend daarop is de A67, eveneens in de richting van Eindhoven, afgesloten tussen Someren en het knooppunt Leenderheide.

Verder heeft het verkeer tussen het knooppunt Zaarderheiken en afrit Sevenum slechts 1 rijstrook ter beschikking. Ook daar zullen asfalteringswerkzaamheden plaatsvinden. Weggebruikers moeten tijdens de werkzaamheden rekening houden met lange omleidingroutes, extra drukte en uiteraard een langere reistijd.
Goed afgestemd tussen Rijkswaterstaat en NS als dit weekeinde ook de treinen tussen Eindhoven en Venlo door bussen worden vervangen. :evil:
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Raymond »

Oeps, dat is inderdaad niet handig. NS houdt daar in hun reisadviezen zo te zien ook geen rekening mee. Zowel heen als terug staat ie voor 50 minuten ingepland. Ter vergelijking: Google Maps geeft voor een auto 43 minuten reistijd aan. Dat gaat dus voor problemen zorgen en extra vertraging. De omleidingsroutes duren allemaal zo'n 70 minuten dus hopelijk zit er voldoende marge in de planning om niet met de rij- en rusttijden in de problemen te komen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

Wel typisch dat Rijkswaterstaat het nog niet eens BEDACHT krijgt om te zeggen `pak de trein indien mogelijk` :') :D
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Ardan »

Ik heb vanavond mijn eerste werkdag gedraaid bij het Engelse Werk :D Ik blijf mijn vrijwilligerswerk bij het COC nog wel doen, maar dit is wel even iets anders, wat formeler en zo en dat had ik toch al een jaar niet meer gedaan. Ik zit in de bar/bediening, en de hand-en-spandiensten bij bruiloften en partijen. Vanavond was er een bruiloft, dus vaak met hapjes rond en zo, maar hoe vaker ik rond ging, hoe minder mensen nog trek in iets hadden... dus ja, dat betekent voor ons lekker snaaien want we kunnen sommige dingen erg moeilijk bewaren :D
Het bevalt me er wel. Vandaag van 19 tot 2 uur gewerkt, dus toch even mooi 77 euro bruto verdiend op een avondje. Weet iemand wat er van een bruto loon van €11.- per uur netto overblijft, is daar een ezelsbruggetje voor? Volgens mijn moeder is het ongeveer gedeeld door drie keer twee (dus 11:3x2=€7.33, á 7 uur is € 51.-)
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door STF »

Pff ik heb de hele nacht moeten doorwerken aan een elektrakastje van het kampeerterrein (wel gewoon binnen op de werkbank hoor, niet buiten in het donker)... Eentje was afgelopen seizoen ineens gescheurd dus had begin deze maand een leeg kastje besteld, zodat ik de onderdelen even over kan bouwen. Kregen we het pas deze week geleverd en van een verkeerd merk, ik kon dat "even overbouwen" wel vergeten, door die verschillende merken paste niks, overal moest een boor, zaag of vijl aan te pas komen.
Maarja er is echt haast bij want de voedingsdraden hangen nu buiten uit het voetstuk te bengelen en er kunnen elk moment weer kampeerders komen, waardoor de elektra van het veld weer ingeschakeld moet worden. (Bestaat uit twee hoofdgroepen; de ene voedt 13 kasten, de ander 3 kasten. Deze gescheurde zit precies op de groep van 13 kasten.)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Suus »

Ardan schreef:Het bevalt me er wel. Vandaag van 19 tot 2 uur gewerkt, dus toch even mooi 77 euro bruto verdiend op een avondje. Weet iemand wat er van een bruto loon van €11.- per uur netto overblijft, is daar een ezelsbruggetje voor? Volgens mijn moeder is het ongeveer gedeeld door drie keer twee (dus 11:3x2=€7.33, á 7 uur is € 51.-)
Ik zou op je loonstrookje kijken, dan weet je het direct :idea:

(En volgend jaar dan belastingaangifte doen zodat je geld terugkrijgt)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Ik heb vanavond mijn eerste werkdag gedraaid bij het Engelse Werk :D Ik blijf mijn vrijwilligerswerk bij het COC nog wel doen, maar dit is wel even iets anders, wat formeler en zo en dat had ik toch al een jaar niet meer gedaan. Ik zit in de bar/bediening, en de hand-en-spandiensten bij bruiloften en partijen. Vanavond was er een bruiloft, dus vaak met hapjes rond en zo, maar hoe vaker ik rond ging, hoe minder mensen nog trek in iets hadden... dus ja, dat betekent voor ons lekker snaaien want we kunnen sommige dingen erg moeilijk bewaren :D
Het bevalt me er wel. Vandaag van 19 tot 2 uur gewerkt, dus toch even mooi 77 euro bruto verdiend op een avondje. Weet iemand wat er van een bruto loon van €11.- per uur netto overblijft, is daar een ezelsbruggetje voor? Volgens mijn moeder is het ongeveer gedeeld door drie keer twee (dus 11:3x2=€7.33, á 7 uur is € 51.-)
Heb je mijn vriend Michel al ontmoet? Die staat in de keuken geloof ik. Blond haar. Schreeuwlelijk.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door deadlock »

Ardan krijgt volgens mij belastingtechnisch gezien alles terug.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Suus »

Durf ik niet zo te zeggen, ik ben niet zo goed bekend met alle regeltjes en uithoekjes van het belastingsysteem, ik volg elk jaar braaf het computerprogramma en zie wel wat eruit komt :oops:

Ardan is ondertussen wel op de leeftijd dat er mogelijk ook een deel van zijn loon wordt gereserveerd voor opbouw van een pensioen: meestal gebeurt de aanmelding ergens tussen de leeftijd van 21 en 25 jaar, dat heeft dan invloed op het bedrag wat hij als salaris krijgt uitbetaald.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door webguy »

Afschuwelijke regels overigens - word je weer te duur...

Maar je krijgt idd als het goed is zo veel mogelijk terug. Of dat nu is op je rekening of via belastingsdienst is afhankelijk van heffingskorting die wel/niet toegepast is.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door ODRAIL »

Zo, Het is lente. En dus ging vanochtend de eerste motorclub weer over de dijk voorbij :wink: .
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 155 gasten