oke, was ook meer tegen die andere figurenKlaasje schreef:Het is maar een grapje... Je hoeft het niet zo serieus te nemen. Ik heb gister/vandaag nog prima contact gehad met Gilles dus er valt allemaal best mee te praten.
Anyway: Gefeliciteerd HTM.

htm_tram schreef:@Fles @Deadlock en @Klaasje
Doe is niet zo respectloos over andere...![]()

htm_tram schreef:@Fles @Deadlock en @Klaasje
Doe is niet zo respectloos over andere...![]()

htm_tram schreef:Achja, ik bedreig geen mensen met de dood, dus degene die nou echt niet spoort is toch één van jullie...
zonnetje schijnt
iedereen blij 

Bee schreef:En vanavond dan eindelijk het concert van Florence + The Machine waar ik vorig jaar al kaartjes voor had gekocht

KM46 schreef:Bee schreef:En vanavond dan eindelijk het concert van Florence + The Machine waar ik vorig jaar al kaartjes voor had gekocht
Is dit geen grap (gezien de datum van vandaag)?

avl schreef:Pasen valt dan op 31/1 en 1/4.

Fles schreef:Forum werkt weer![]()

htm_tram schreef:Achja, ik bedreig geen mensen met de dood, dus degene die nou echt niet spoort is toch één van jullie...
Ik had net bijna een meeuw in de grille van m'n auto.. Is ook niet alles.Fles schreef:1 april, kikker in de grill

deadlock schreef:htm_tram schreef:Achja, ik bedreig geen mensen met de dood, dus degene die nou echt niet spoort is toch één van jullie...
Een bruine arm halen is niet iemand met de dood bedreigen. Dat is een uitdrukking waarmee je aangeeft dat je aan het slijmen bent. Echt wtf![]()
![]()

Keer terug naar OV Ontmoetingspunt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten