Mag ik even kwijt #108

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Suus »

Elke klacht of melding die wordt ingediend krijgt een nummer, en die nummers lopen steeds verder op.

Vandaag heb ik de meldingen Printer print onleesbaar+vlekken, graag nazien. en toner op z/w aangemaakt. Dat is ook meteen de volledige omschrijving van het probleem :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Fles »

Ik zou eerst nogeens goed kijken of je wel zeker weet dat ook de witte toner op is. Als je zo nodig zo bijdehand moet doen :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Suus »

Ik meld alleen, ze verzinnen er zelf een leuke omschrijving bij :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Michael »

isadora schreef:
Michael schreef:Pff verveel me dood hier op school. heb alles al af en we krijgen straks informatie over de niveau 3 opleiding maar dat is pas om 14:00.
Ga naar huis, of iets anders zinnigs doen, zonde van je tijd.
De mensen die de informatie kwamen geven waren er gelukkig al om 13.15 dus ik was om 14.30 mooi klaar op school
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door marvinkok »

Ik wist dat het kon, maar nu dan ook echt meegemaakt. Rij je rustig richting Oldenzaal met je bus, krijg een vrouw aan de telefoon die vraagt of ze Henk kan spreken want die had ze gebeld... Had die vrouw blijkbaar per ongeluk het telefoonnummer van de bus gedraait :')
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Elke klacht of melding die wordt ingediend krijgt een nummer, en die nummers lopen steeds verder op.

Vandaag heb ik de meldingen Printer print onleesbaar+vlekken, graag nazien. en toner op z/w aangemaakt. Dat is ook meteen de volledige omschrijving van het probleem :D
Kan je niet gewoon zelf een toner vervangen?
Komt wel goed schatje.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Jef400 »

..............Dat ik gisteravond teruggekomen ben uit Duitsland en ik Maandag naar Engeland vertrek. En helaas voor de liefhebbers ik heb geen OV in Duitsland gezien met Pasen.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Klaasje »

Thom91 schreef:Kan je niet gewoon zelf een toner vervangen?
Waarschijnlijk mag dat niet. :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Suus »

Ik mag het niet en ik wil het niet. De toner bijvullen gaat bij zo'n groot apparaat namelijk meer als een soort van tanken. Er zit een klepje in de voorkant dat opengaat en daar ergens zit een tuitje waar je een bus met toner (heel fijn soort poeder) in moet legen. De kunst is om het vooral zonder morsen of stofwolken te veroorzaken erin te krijgen, het is zeer ongezond spul.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Daniel »

Apart geval... wij kunnen gewoon de hele toner vervangen. Als ze tenminste de juiste besteld hebben want laatst hadden we er eentje die niet in de printer paste :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Suus »

Jouw printer is maar een ukkiepukkie vergeleken met die van mij :wink:

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5818
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door isadora »

Bee schreef:Jouw printer is maar een ukkiepukkie vergeleken met die van mij :wink:
Lijkt meer op een tweede woning.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Daniel »

Bedoel die op m'n werk he, ook een flink apparaat...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Suus »

isadora schreef:
Bee schreef:Jouw printer is maar een ukkiepukkie vergeleken met die van mij :wink:
Lijkt meer op een tweede woning.
Ik heb er twee die altijd om mijn aandacht schreeuwen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Fles »

Over 10 minuten het beste TV-programma van allemaal op NL 1 :pos: Kijken! :Y
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5818
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door isadora »

Fles schreef:Over 10 minuten het beste TV-programma van allemaal op NL 1 :pos: Kijken! :Y
Absoluut topvermaak.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Klaasje »

Echt geweldig.. *O*
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Daantje »

Wij mogen tegenwoordig ook zelf geen toners meer vervangen. Erg onhandig als je iets in kleur wilt printen op de enige kleurenprinter en je moet wachten tot automatisering is geweest. Overigens moeten we wel eens in de zoveel tijd de tonerafvalbak (waar dat fijne poeder wat bee noemt in terecht komt). Dat doe ik altijd in de zuurkast in een zakje wat ik dichtknoop met handschoenen aan :p
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Daniel »

Tja, IT is bij mij op 't werk zo'n beetje self-service :P De waste toner kan je bij onze printer er trouwens gewoon uit halen en vervolgens in de tonerafvalbak gooien en dan vervangen door een nieuwe, da's wel makkelijk.

Moeten er alleen voor zorgen dat we niet teveel toners in korte tijd verbruiken, want die dingen hebben we niet bepaald op voorraad: kwestie van doorgeven zodra je 'n nieuwe pakt zodat er weer eentje besteld kan worden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Suus »

Niets fijners dan een bedrijf dat al het printergezeur doet. Even bellen naar EenEenVierVier, optie Twee, mijn beklaag doen en mijn werk zit erop 8-)

Papier komen ze elke week brengen, Op een goede dag gaat er wel een doosje of twee door.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Wubbo »

Je zou toch bijna niet meer op de weg durven komen met dit soort types als in De Allerslechtste Chauffeur van Nederland. En dan nog van jezelf roepen dat je goed kan rijden en nooit wat fout doet, terwijl je een mannetje omver gekegeld hebt...
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5818
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door isadora »

Wubbo schreef:Je zou toch bijna niet meer op de weg durven komen met dit soort types als in De Allerslechtste Chauffeur van Nederland. En dan nog van jezelf roepen dat je goed kan rijden en nooit wat fout doet, terwijl je een mannetje omver gekegeld hebt...
Sneu voor die Volvo-fan.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Daantje »

Daniel schreef:Moeten er alleen voor zorgen dat we niet teveel toners in korte tijd verbruiken, want die dingen hebben we niet bepaald op voorraad: kwestie van doorgeven zodra je 'n nieuwe pakt zodat er weer eentje besteld kan worden.
Bij ons zit er op de minimale voorraad (in jouw geval dus op de laatste toner) een bestelformulier, dat in het bestelbakje gooien als je die toner pakt en dan wordt het besteld. Is iets meer werk als alles binnenkomt maar zo pak je nooit mis.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door webguy »

Overigens is er een reden dat Bee geen toner vervangt - je betaalt driedubbel zo veel voor dat stomme plastic en alle dingen die er in zitten (klepje. wieltjes, etc). Nieuwe toner is vaak 100-50% van de nieuwprijs van een simpele laser.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Daniel »

Daantje schreef:Bij ons zit er op de minimale voorraad (in jouw geval dus op de laatste toner) een bestelformulier, dat in het bestelbakje gooien als je die toner pakt en dan wordt het besteld. Is iets meer werk als alles binnenkomt maar zo pak je nooit mis.
Tja, wij moeten toch al naar office services lopen om de oude toner in de afvalbak te gooien (eigenlijk apart dat die bak daar staat en niet op 't lab bij het chemisch afval) en een nieuwe toner te halen. Is 't natuurlijk een kleine moeite gelijk even te vragen of ze een nieuwe bestellen.
Zo groot is de locatie waar ik zit niet, dus over het algemeen loopt dat wel goed.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten