Caspar schreef:Dit is ook wel een mooi advies:
Schiet toch op man Bee schreef:Die prijzen richting Parijs komen doordat men met de Thalys rekent. Wat de site echter doet is alle tarieven berekenen vanaf een Nederlands Thalys-station. Stations ten zuiden van Rotterdam krijgen dus een reisadvies naar Rotterdam en vanaf daar de Thalys. Terwijl via Antwerpen regelmatig goedkoper is, maar dat kan de site dus niet aan.

Bee schreef:Die prijzen richting Parijs komen doordat men met de Thalys rekent. Wat de site echter doet is alle tarieven berekenen vanaf een Nederlands Thalys-station. Stations ten zuiden van Rotterdam krijgen dus een reisadvies naar Rotterdam en vanaf daar de Thalys. Terwijl via Antwerpen regelmatig goedkoper is, maar dat kan de site dus niet aan.
"We hebben een hele snelle trein, maar die is wel lekker vet duur en je bent een uur langer onderweg
"

En de prijs ontloopt zich niet zoveel met die van Nederland, Naarden-Bussum - Amsterdam Centraal is een vergelijkbare afstand en kost ook 4,40 voor een enkele reis.Meltrain schreef:Vraagje: is dat straks met de Fyra ook zo? Dus moet ik extra betalen voor het stukje Rotterdam Lombardijen - Rotterdam Centraal, alleen maar omdat NS Hispeed te belazerd is om een internationale trein vanuit Dordrecht te laten rijden?

Bee schreef:Meltrain schreef:Vraagje: is dat straks met de Fyra ook zo? Dus moet ik extra betalen voor het stukje Rotterdam Lombardijen - Rotterdam Centraal, alleen maar omdat NS Hispeed te belazerd is om een internationale trein vanuit Dordrecht te laten rijden?
Ik vermoed het niet, omdat het tariefsysteem van de Fyra is geïntegreerd met het normale tariefsysteem (er komt alleen nog een toeslag bovenop)
Caspar schreef:Als de eerste spoorlopers op de sporen verschijnen voordat de grote meute thuis de deur uit gaat, kan je best wel eens gelijk krijgen.

Fles schreef:Caspar schreef:Als de eerste spoorlopers op de sporen verschijnen voordat de grote meute thuis de deur uit gaat, kan je best wel eens gelijk krijgen.
Dan gaat het treinverkeer plat voordat er iemand naar Asd heeft kunnen komen bedoel je?

Nog effe en de wwereld vergaat helemaal 

deadlock schreef:Ik ga de stad maar niet in vanavond. Al dat Ajaciedentuig uit Wezep loopt er ook rond.

JeffreyMeijer schreef:zegt genoeg lijkt mij.
Keer terug naar OV Ontmoetingspunt
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten