Mag ik even kwijt #110

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Dexter »

deadlock schreef::D Leren zuipen? Drie consumpties? Daar merk je na een maand niets van en het lijkt me sterk als je er een kater aan over zou houden :lol: :lol:
Ik ben wat alcohol betreft echt niks gewend. Na 2 drankjes loop ik al achteruit. Ik ben erg braaf. (A)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cUxWZxD3MPw[/youtube]
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Suus »

Een tijdje geleden had ik twee declaraties gedaan voor geld terug bij vertraging, op dezelfde dag opgelopen en op dezelfde dag ingediend.

Van de een kreeg ik na drie weken een brief, van de ander na vier weken een e-mail. Ik vraag mij wel af hoe ze die e-mail verstuurd hebben, kan mij niet herinneren een e-mailadres op het formulier ingevuld te hebben en het is niet het e-mailadres dat ik gebruik als ik een formulier moet invullen :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Daniel »

Heb je toevallig een Mijn NS-account? Zoja, dan krijg je de mail op het daar geregistreerde emailadres :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Suus »

Daniel schreef:Heb je toevallig een Mijn NS-account? Zoja, dan krijg je de mail op het daar geregistreerde emailadres :wink:
Niet dat ik weet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Meltrain »

Dexter schreef:
deadlock schreef:Vanaf het moment dat ik begon met mijn hobbyalcoholisme (2 a 3 consumpties per dag) is het muggenprobleem opgehouden. Voor die tijd had ik zoet bloed.
Oow dan moet ik dus gewoon leren zuipen en dan is het probleem opgelost. :lol: Ik schijn ook zoet bloed te hebben en daarom ben ik dus altijd de pineut.
Het schijnt er ook mee te maken te hebben met wat je lichaamsgeur is en hoeveel je transpireert.
Muggen schijnen aangetrokken te worden door zweet (en andere lichaamsgeuren). Een sterkere (dus niet perse smerigere) geur trekt dus meer muggen aan.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Een tijdje geleden had ik twee declaraties gedaan voor geld terug bij vertraging, op dezelfde dag opgelopen en op dezelfde dag ingediend.

Van de een kreeg ik na drie weken een brief, van de ander na vier weken een e-mail. Ik vraag mij wel af hoe ze die e-mail verstuurd hebben, kan mij niet herinneren een e-mailadres op het formulier ingevuld te hebben en het is niet het e-mailadres dat ik gebruik als ik een formulier moet invullen :?
Hebben ze waarschijnlijk getraceerd via ov-chipkaart.nl of ns.nl. Ik krijg ook altijd mails.
Komt wel goed schatje.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door hauptbahnhof »

Zonet (12:32) reed er door Dvd m4084 met Haarlem op de bestemmingsdisplays. Alleen in de voorste bak zaten mensen en ik zag een soort van catering met obers door de trein lopen. Tevens waren er plastic roosjes aan de ramen geplakt...
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Jef400 »

..............Dat de kerk in Uithoorn op instorten staat.
Bron: http://rtvnh.nl/nieuws/79711/Kerkklok+U ... Bvacueerd/
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door webguy »

hauptbahnhof schreef:Zonet (12:32) reed er door Dvd m4084 met Haarlem op de bestemmingsdisplays. Alleen in de voorste bak zaten mensen en ik zag een soort van catering met obers door de trein lopen. Tevens waren er plastic roosjes aan de ramen geplakt...
NS Moederdag Express
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Jef400 »

JeffreyMeijer schreef:..............Dat de kerk in Uithoorn op instorten staat.
Bron: http://rtvnh.nl/nieuws/79711/Kerkklok+U ... Bvacueerd/
Update: http://nos.nl/artikel/371684-kerktorens ... orten.html
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Suus »

webguy schreef:
hauptbahnhof schreef:Zonet (12:32) reed er door Dvd m4084 met Haarlem op de bestemmingsdisplays. Alleen in de voorste bak zaten mensen en ik zag een soort van catering met obers door de trein lopen. Tevens waren er plastic roosjes aan de ramen geplakt...
NS Moederdag Express
En ja hoor, daar zijn Nick & Simon weer :lol:

Het wordt volgens mij echt tijd om een spoorlijn naar Volendam aan te leggen, dat kan mooi gefinancierd worden met de inkomsten die Nick en Simon hebben dankzij de NS :twisted:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Jef400 »

Danwel met een station Purmerend Purmer Noord en aftakken bij het nieuw te bouwen 200 M opgeschoven station Purmerend :mrgreen:
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door waldo79 »

Waarom zou dat station Pmr 200 meter moeten worden verplaatst?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Suus »

:shock: Een sixpack Heineken blikjes kost bij de lokale supermarkt hier 6,70. Bij de Ap is dat 4,90 :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:
webguy schreef:
hauptbahnhof schreef:Zonet (12:32) reed er door Dvd m4084 met Haarlem op de bestemmingsdisplays. Alleen in de voorste bak zaten mensen en ik zag een soort van catering met obers door de trein lopen. Tevens waren er plastic roosjes aan de ramen geplakt...
NS Moederdag Express
En ja hoor, daar zijn Nick & Simon weer :lol:

Het wordt volgens mij echt tijd om een spoorlijn naar Volendam aan te leggen, dat kan mooi gefinancierd worden met de inkomsten die Nick en Simon hebben dankzij de NS :twisted:
Ze zal je maar opmaken en dan keihard door een wissel beuken :') Zoals op die foto :P
Komt wel goed schatje.
Kuba
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 11 sep 2011, 22:30

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Kuba »

Net de tweede keer binnen een maand dat ik in een trein zit die een aanrijding krijgt met een persoon (en derde keer in mijn leven).

Dit keer in de 880 tussen Roermond en Weert. Ben benieuwd of de machinist geen problemen krijgt. Hij was namelijk gewoon doorgereden aan volle snelheid. Vervolgens waren wij in Heeze even gestopt om de trein te bekijken, waarna we meteen weer doorreden - de conducteur riep om dat het een dier was. Nu staan we net voor Geldrop stil, de trein achter ons is er gepasseerd en het bleek dus geen dier te zijn maar een mens. Het was aan een overweg gebeurd... je zult er maar net over rijden in de tussentijd... :|
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door htm_tram »

En dan schik je wakker van het brand alarm... Via trappenhuis naar beneden, zit de deur dicht op de 14e vanwege afscheiding huur/kopers Gedeelte. Gelijk paniek, de springer van vorige week in gedachte, pas na 10 minuten ging de deur open...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Klaasje »

Mag ik kwijt dat ik het eigenlijk vreemd vind dat als het over de weg qua veiligheid gaat er wel een antwoord van Schultz komt met een goede risicoafweging en dat er bij het spoor meteen een man overboord is?
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Michael »

Ik heb na lange tijd een keer zaterdag en zondag vrij. Eindelijk een keer fatsoenlijk weekend. Werd vandaag nog aan me gevraagd of ik morgen kon werken. Het antwoord was nee :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door STF »

Zucht, we zijn nu een week verder en de grasmaaier is nog altijd stuk, terwijl het gras echt mega-hard aan het groeien is door de constante afwisseling van regen en zon... We hebben al tientallen keren met de dealer en importeur gebeld maar die hebben het onderdeel nog altijd niet binnengekregen van de fabrikant... :neg:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Vinny »

En nu? Schotse Hooglanders laten grazen?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Jef400 »

waldo79 schreef:Waarom zou dat station Pmr 200 meter moeten worden verplaatst?
Volgens een Infrastruct plannetje. Bedoelde het meer als grapje. Dan zou daar onder een halte voor een nooit te realiseren tram gemaakt moeten worden.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Daan »

STF schreef:Zucht, we zijn nu een week verder en de grasmaaier is nog altijd stuk, terwijl het gras echt mega-hard aan het groeien is door de constante afwisseling van regen en zon... We hebben al tientallen keren met de dealer en importeur gebeld maar die hebben het onderdeel nog altijd niet binnengekregen van de fabrikant... :neg:
Wanneer ga je dat ding inruilen voor een echte grasmaaier? :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Fles »

Zo. Weer een ons afgevallen *O*

Afbeelding
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door STF »

Daan schreef:Wanneer ga je dat ding inruilen voor een echte grasmaaier? :P
Je kunt verdorie bijna twee auto's kopen voor de aanschafprijs van deze grasmaaier, die ruil je niet zomaar even in...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 32 gasten