Mag ik even kwijt #110

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Thom91 »

Michael schreef:Ik heb nog een dagkaart van de NS en wil morgen een rondje maken maar heb geen idee waarheen? Iemand suggesties? Kaart is alleen bij NS geldig
Achterhoek?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Cookie »

Da's Syntus he... ;)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Thom91 »

BLond :X
Komt wel goed schatje.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Stefan »

Nadat ik afgelopen zondag een dagje Londen heb gedaan, ga ik zaterdag en zondag maar weer naar Engeland... Vervelend. (A) :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Michael »

Ik heb toch maar besloten om thuis te blijven morgen. Moet nog een aantal dingen doen thuis die toch wel effe belangrijker zijn
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Fles »

Michael schreef:Ik heb toch maar besloten om thuis te blijven morgen. Moet nog een aantal dingen doen thuis die toch wel effe belangrijker zijn

Jah joh? :o

He wat zonde nou. Niet eens gewoon even lekker 60 uur aan een stuk patty's in de bin smijten? En schema E draaien? (Super heavy crush load) :P
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Michael »

Moet morgen wel werken. Van 22.00 tot 1.00. Heel rustig dienstje dus
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Klaasje »

Fles, wat vind je van chauffeur Monique..?
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Jef400 »

:X
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Fles »

Klaasje schreef:Fles, wat vind je van chauffeur Monique..?
Monique is echt een schatje :Y

Beetje de Esther van vorig jaar, dat was ook zo'n snoepie :Y

Verder moet Iris blijven want lekker wijf, maar vooral want Sanne, die co-pilot van d'r. Die is VEEL mooier. EN hoeft het niet zo graag te weten _O_

Maar of Iris en Monique allebei de finale gaan halen??

Stanley gaat er volgende week wel uit, maar Renée is ook een drama. En Shanta heeft de Cup met de Grote Oren nu al vast, dat lijkt me duidelijk. Dus ik vrees dat we OF Iris OF Monique vroegtijdig het toernooi zien verlaten -o-
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Geert »

Dan zal het wel eerder Monique zijn, Iris rijdt nog steeds als een idioot rond. Ik denk dat volgende week Stanley er uit gaat, als die wat beter zijn best doet rijdt-ie best oke denk ik.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Wubbo »

Stanley zit er tegenaan en gaat er dus inderdaad volgende week uit, is mijn inschatting. Daarna zal Monique nog wel volgen. Het wordt spannend tussen Shanta, Iris en Renee...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Stanley zit er tegenaan en gaat er dus inderdaad volgende week uit, is mijn inschatting. Daarna zal Monique nog wel volgen. Het wordt spannend tussen Shanta, Iris en Renee...

Welnee man, Iris KAN het best wel. Maar ik hoop gewoon dat die er zo lang mogelijk in blijft. Vooral vanwege Sanne. Godsamme wat een schoonheid is dat zeg, niet normaal O+
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Wubbo »

Voor iedereen die denkt dat ie het beter kan: vooral solliciteren! ;-)
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Klaasje »

Tjah.. Mijn WO is nog niet binnen.. Interessant lijkt het wel. Verder: Nog erg jong, behoorlijk onervaren. Verder geloof ik in dienstregelingen waar ook sneltreinen en zonetreinen in specifieke situaties beter zijn dan het star vasthouden aan het tweetreinensysteem maar dat was hier al bekend. :wink:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door webguy »

Niet wat voor jou Wubbo?

Wat betreft Slechtste chauf van Nederland: ben het format na een aflevering al zat. We krijgen 20x dezelfde clips te zien en iedereen wordt driedubbel geintroduceerd.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Wubbo »

Ik heb het veel te goed naar mijn zin bij mijn huidige werk om hier ook maar over na te denken (naast dat ik ook niet aan de eisen voldoe).
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Fles »

webguy schreef:Niet wat voor jou Wubbo?

Wat betreft Slechtste chauf van Nederland: ben het format na een aflevering al zat. We krijgen 20x dezelfde clips te zien en iedereen wordt driedubbel geintroduceerd.

Nee jij kan lekker autorijden :6
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Fles »

Morgenavond komen 2 van mijn oud-huisgenotes uit de Kurzistenflet (webguy kent die place) mijn nieuwe onderkomen aanschouwen *O*

dat wordt gezellig :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Suus »

Fijne Dag van Europa iedereen *O*

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Jo_-KoBi ... re=related[/youtube]
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Klaasje »

Wubbo schreef:Ik heb het veel te goed naar mijn zin bij mijn huidige werk om hier ook maar over na te denken (naast dat ik ook niet aan de eisen voldoe).
Je kan je beter afvragen wie wel aan de eisen voldoet.. Het is een typische "het schaap met vijf poten"-vacature. De kans dat je iemand vindt die zowel een WO-opleiding heeft als vijf jaar ervaring in vervoerskundig werk en dan ook nog ervaring als projectmanager én een cursusgraad voor projectmanager heeft is behoorlijk klein. Hier zullen dus ook vooral ambitieuze mensen op gaan soliciteren.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door webguy »

Fles schreef:Nee jij kan lekker autorijden :6
Heb geen rijbewijs, dus nee, kan dat inderdaad niet. De opzet van het programma is wel geinig, ik stoor me alleen nogal aan dat ze elke aflevering elke deelnemer weer helemaal uitgebreid introduceren, met (dezelfde) clips van familie, etc. Ongeluk met die rode volvo hebben we inmiddels ook al 20x gezien.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Suus »

Klaasje schreef:
Wubbo schreef:Ik heb het veel te goed naar mijn zin bij mijn huidige werk om hier ook maar over na te denken (naast dat ik ook niet aan de eisen voldoe).
Je kan je beter afvragen wie wel aan de eisen voldoet.. Het is een typische "het schaap met vijf poten"-vacature. De kans dat je iemand vindt die zowel een WO-opleiding heeft als vijf jaar ervaring in vervoerskundig werk en dan ook nog ervaring als projectmanager én een cursusgraad voor projectmanager heeft is behoorlijk klein. Hier zullen dus ook vooral ambitieuze mensen op gaan soliciteren.
Een cursus projectmanagement krijg je ondertussen al zo'n beetje bij een pakje melk in de bedrijfskantine. Door dat Nieuwe Werken is dat heel erg hip tegenwoordig.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door Klaasje »

Het gaat niet om gewoon maar een projectmanagementcursusje als ik het zo lees.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #110

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Een cursus projectmanagement krijg je ondertussen al zo'n beetje bij een pakje melk in de bedrijfskantine. Door dat Nieuwe Werken is dat heel erg hip tegenwoordig.
Projectmanagement en het Nieuwe Werken hebben bijzonder weinig met elkaar te maken.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten