Mag ik even kwijt #112

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Mag ik even kwijt #112

Bericht door STF »

Onze vroegere friteuse op krachtstroom kon tot 250 graden verhit worden, de huidige op gas kan tot 190 graden. In principe staat ie altijd zo tussen de 150 en 170 graden tijdens het bakken en op 100 graden als er langere tijd niemand komt.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:En na LinkedIn nu ook Last.fm :cry:
Ik blijf bezig zo...k
Komt wel goed schatje.
Edwin
Berichten: 1500
Lid geworden op: za 23 jul 2011, 19:12
Locatie: Almere

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Edwin »

In februari reisde ik met de Veolia 86 vanaf Den Haag naar Schiedam. Ik was 5 minuten voordat de bus moest arriveren al op de halte. Die bus nooit gezien. De volgende bus, van een kwartier later, kwam op tijd. Maar die liep onderweg meer dan een kwartier vertraging op. Na een restitutieformulier, een afwijzing (ik zou maar een kwartier vertraging hebben), mijn reactie daarop terug heb ik nu van Veolia €15,- (!) gekregen (lees: is overgemaakt) omdat ze toch wel vonden dat ik meer dan een half uur vertraging had.

Het kost wat tijd en moeite, maar uiteindelijk erkende Veolia mijn vertraging wel. Was verbaasd dat het bedrag zo hoog was, je kan ook voor ene tijdschriftbon kiezen maar wat de waarde van die bon is stond er ook niet bij.

Nu nog bij Connexxion mijn vertraging van november 2011 er door krijgen. Al heb ik daar maar recht op €5,-.
Remember to check-out with your ov-chipcard.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Grmbl, volgens mij hadden de papierkliko's op het werk de ambitie om stembus te worden :')

Er zit een groot slot op de klep en een plaat onder de gleuf op de deksel zodat ik al mijn oud papier (en daar had ik nogal wat van) een voor een schuin de bak in moest schuiven :')

Maar, en het heeft wat tijd gekost, na bijna 1500 boeken door de gleuf geschoven te hebben is nu eindelijk alles opgeruimd *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door htm_tram »

Woon je in een dure toren mag je via de container ruimte naar binnen omdat de straat is afgesloten omdat de bak voor de ramen wassers tegen het gebouw aan beukte. De ramen wassers hadden de was bak op de 25e verdiepieping vastgezet omdat hij storing had. De was bak is ook door een raam naar binnen gewaaid. Gaat lekker zo...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Fles »

Toch drie wereldrecords gepakt deze vakantie _O_

Behalve het noordelijkste normaal bereikbare station ter wereld ook de diepste onderwatertunnel en de langste autotunnel ter wereld meegepakt _O_
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door webguy »

Zo, laatste werkdag vandaag. Nu even weekje niks.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Michael »

Toen ik vanochtend op het werk kwam was de frietrobot al gemaakt. Is toch nog snel gebeurd.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door deadlock »

What is love?!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Michael »

Heb nog effe een goede James Bond film gekeken. Nu word het toch wel tijd om te gaan slapen
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Geert »

Bee schreef:Grmbl, volgens mij hadden de papierkliko's op het werk de ambitie om stembus te worden :')
Oud-papiercontainers zitten vaak op slot zodat mensen niet door vertrouwelijke informatie in de oud-papiercontainer gaan snuffelen. ;)
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door tsov »

deadlock schreef:What is love?!
Afbeelding
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Geert »

:mrgreen:
Ik moest al aan dat liedje denken toen ik dat bericht las :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door deadlock »

Ja dat liedje was ik dan ook aan het luisteren toen ik het postte :p
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Fles »

Er hangt nog een strafexpeditie in de lucht vanwege die staking.

Nachttrein Utrecht - Kopenhagen, hogesnelheidstrein Kopenhagen - Stockholm, nachttrein Stockholm - Narvik.

En dan van Narvik met de bus naar de Noordkaap, vliegen naar Svalbard, paar ijsberen voor hun sodemieter schieten, en dan maar eens zien wie er de baas is 8-)

Maar hoe dan ook: NIET via treinreiswinkel.nl, want dat zijn ultieme kansloze falende neukfouten éérste klas.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Fles »

tsov schreef:
deadlock schreef:What is love?!
http://1.bp.blogspot.com/-kUJwrMfbPpM/T ... e_zoof.png
_O-

Best mogelijke antwoord _O_
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Treinreiswinkel moet dood

Bericht door Fles »

Ik heb in 2006 een offerte aangevraagd voor een retourtje Roemenië, wat ineens een boeking bleek te zijn die bij de Gratie van de Hemel nog teruggedraaid kon worden.
In heb in 2007 gemeend ze een tweede kans te moeten gunnen, wat denk je? Kaartjes Luxemburg - Marseille die ineens Metz-Marseille bleken te zijn, of ik in Luxemburg nog maar even wilde zorgen dat ik een kaartje voor Metz kreeg. Persoonsgebonden tickets die op naam stonden van Mr R. Treinreiswinkel. Ik heet niet zo. Echt niet.

En nu na 5 jaar zou je denken dat er inmiddels wat verbetering plaatsgevonden heeft, maar nee hoor, weer hetzelfde gezeik. Eerst moest ik drie keer in de slag voordat ik ze er eindelijk van doordrongen had dat een tarief voor TWEE personen niet nogeens verdubbeld hoeft te worden als je met TWEE personen reist. En oh ja, een ticket was teveel gevraagd, je moet maar ergens zien dat je dat in Zweden uit een automaat trekt. Leuk ja, als je met een trein van Trondheim naar Ostersund rijdt die weliswaar tien minuten stil staat op het eerste station in Zweden, maar daar is het perron dus afgesloten want douane. En bovendien: Geen automaat :')

Maar ja, kan hun het verrekken, want "nou conducteur, krijgt u de hik maar, bel 071 nogwat" dat gaat natuurlijk niet werken.

Oh ja, er waren ook werkzaamheden, waardoor we 4 uur vertraging opliepen, maar IEDEREEN die geboekt had is daarover gemaild. Dus jah, de treinreiswinkel is gemaild, maar vond het niet nodig om hun klanten daarover in te lichten.

Treinreiswinkel, echt: Sterf aan iets heel verschrikkelijks, allemaal. Snel.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door webguy »

Klinkt als tijd voor "boekjetrein.nl" of "trainbooking.com" - NS Internationaal faalt ook aan alle kanten...

Overigens - de persoon achter treinreiziger.nl heeft op TGVEurope een kaartje Rotterdam-Amsterdam gekocht met treinbinding op een Fyra, met een "UIC prijs" die ongeveer op prijsniveau 2011 ligt (en zonder Fyra toeslag)...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Fles »

Hoog tijd voor een site die WEL normaal kan doen en waar mensen ook begrijpen dat het gewoon van vitaal belang is om dingen GOED te doen. Het is heul geen rocket science op zich, maar het moet wel GOED. En daar is inderdaad nog altijd een groot gapend gat in de markt. Hetgeen door Treinreiswinkel eerder aangetoond dan opgevuld wordt. Om het netjes uit te drukken.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

In Zweden hebben ze bij mij inderdaad ook geknoeid maar uiteindelijk is mijn geval alles op zijn pootjes terecht gekomen. Wel blijf ook ik met de vraag zitten of het niet beter had gekund.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Fles »

er is gewoon terminaal gefaald op elk denkbaar vlak :neg:

Die 7,50 per "geregelde" etappe gaan ze me terugbetalen. Vuile neukfouten :evil:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

webguy schreef:Klinkt als tijd voor "boekjetrein.nl" of "trainbooking.com" - NS Internationaal faalt ook aan alle kanten...

Overigens - de persoon achter treinreiziger.nl heeft op TGVEurope een kaartje Rotterdam-Amsterdam gekocht met treinbinding op een Fyra, met een "UIC prijs" die ongeveer op prijsniveau 2011 ligt (en zonder Fyra toeslag)...
Hoeveel zou het kosten agent van de DB te worden qua investeringen (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door webguy »

http://www.db-agenturservice.de/agentur ... zenz.shtml

Met DB heb je wel 90% van de reizen inderdaad. Tickets volgende dag in huis in Nederland moet niet lastig te doen zijn bijvoorbeeld. Onze visie voor OV in Nederland is niet echt om buitenland te faciliteren - maar een goeie wiki met alle regels (prijzen veranderen vaak...) is al heel wat.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Dus een contract met de posterijen, een goede laserprinter, een contract met de DB, een internetaansluiting, een telefoonlijn met nummer en een klein kantoortje voor het bedrijf zelf

En dan een website met een goede backend en betaalmodule en een betrouwbare hosting ( :wink: ) en het nodige aan PR om de boel van de grond te krijgen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Fles »

vakantie *O*

genieten op de vierkante centimeter _O_
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten